Haha wauw waarom deed hij dat? Voegde het wat toe aan de scène?
Soms ga ik even lekker zitten en reageren op dombos op Facebook. Zou er haast een apart account voor aanmaken.
Eeeeeindelijk 8,5 uur geslapen na nachten van 5 a 6 uur. Voel me weer een beetje mens.
Ik heb dus sinterklaas geïnterview en het was zo leuk en hij is zo aardig
Dinsdag online!!
Iedere ochtend opstaan met rugpijn is klote. Ik wil gewoon weer kunnen bukken.
Het lijkt me echt grappig om te zeggen “Goh, als jij zo wijd moet zitten zou ik de huisarts eens je balzak laten checken, da’s niet goed hoor”
Maar helaas zal ik dat nooit durven
Er zit al een tijd een muis (of muizen?) in de keuken en net zag ik hem door de woonkamer rennen ik wist niet eens dat ik bang was voor muizen, maar ik voel me nu echt te gast in mijn eigen huis.
Nou, loodgieter toch maar gebeld en hij zit nu op het dak. Hopelijk wordt het gefixt
edit: niet gefixt, want er zit nog garantie op het dak en dus moet de dakdekker het fixen. En die is (nog) niet te bereiken. En ondertussen weten mensen om me heen het allemaal beter.
Ja!!! Nu al se 3e avond achter elkaar.
Afgelopen dagen geen pindakaas in huis gehad. Gisteren boodschappen gedaan en eindelijk kan ik weer pindakaas eten. Ben echt gewend om dat elke dag te eten, waardoor ik het nu zo miste.
Misschien kan dit beter in een opbiechttopic maar ik heb de boterham met kaas uit de magnetron helemaal herontdekt.
Prima toch. Ik doe soms een boterham met chocolade hagelslag in de magnetron
Ik probeer al drie uur een simpele stellingkast uit elkaar te halen maar werk blijft mij lastig vallen. Erg onbeleefd onder werktijd.
Neeee dit kan echt niet wtf
Ik zag uit naar de kerstmerch van starbucks, valt het tegen. En dat terwijl er door covid al heel weinigen merchandise je geweest.
Zo een zwaar leven
omg die sneeuwvlokken bekers <3
Same! Had zo gehoopt, maar helaas ook niet echt iets naar mijn smaak.
Ik moet mijn motivatie echt uit m’n tenen halen vandaag zeg, echt zo’n vrijdagmiddag is het
Ik moet eigenlijk maar een belletje plegen vandaag en stel dat al 4 uur uit… Om 15:00 ga ik echt bellen… echt waar.