Afgelopen dagen geen pindakaas in huis gehad. Gisteren boodschappen gedaan en eindelijk kan ik weer pindakaas eten. Ben echt gewend om dat elke dag te eten, waardoor ik het nu zo miste.
Misschien kan dit beter in een opbiechttopic maar ik heb de boterham met kaas uit de magnetron helemaal herontdekt.
Prima toch. Ik doe soms een boterham met chocolade hagelslag in de magnetron
Ik probeer al drie uur een simpele stellingkast uit elkaar te halen maar werk blijft mij lastig vallen. Erg onbeleefd onder werktijd.
Neeee dit kan echt niet wtf
Ik zag uit naar de kerstmerch van starbucks, valt het tegen. En dat terwijl er door covid al heel weinigen merchandise je geweest.
Zo een zwaar leven
omg die sneeuwvlokken bekers <3
Same! Had zo gehoopt, maar helaas ook niet echt iets naar mijn smaak.
Ik moet mijn motivatie echt uit mān tenen halen vandaag zeg, echt zoān vrijdagmiddag is het
Ik moet eigenlijk maar een belletje plegen vandaag en stel dat al 4 uur uit⦠Om 15:00 ga ik echt bellen⦠echt waar.
Ik hoop dat er op andere plekken nog wat komt.
Uiteindelijk heb ik deze wel gekocht.
En dan vind ik er eigenlijk maar drie leuk.
Vandaag is mn lisexcisie een week geleden en ik heb nu voor de 3e dag bloedverlies, bijna hetzelfde als een menstruatie. Vraag me af hoelang dat nog gaat duren, want voel me gewoon echt niet mezelf. Iemand ervaring daarmee toevallig? Weet dat het de korst is die losgelaten heeft, maar ben wel bang. Ben sowieso een schijterd als ik wat heb.
Ik ben echt slecht in het herkennen of iemand met me flirt, maar ik geloof dat een collega een soort van met me aan het flirten is (??)
Hebben wij ook gedaan.
Kan alleen niet meer zo heet douchen hierdoor.
Ik mis mijn standje gekookte kreeft onder de douche
Denk aan seks, schijnt dat je dan beter kan ophouden. Of het echt zo is.
Anders slechte verbinding faken en even snel plassen.
Edit⦠Zie net dat je berichtje van 2uur geleden is. Hoop dat je inmiddels bent geweest
Ik heb geen idee. Denk dat de doorvoer minder dan 60 is, maar hij voelt kouder aan.
Maar nee 60 is wel wat erg heet
omg I need die linker paarse!!! dadelijk even Arnhem stalken.
Ik voel me best alleen vandaag en heb nergens zin in, dus lig ik met fanta op de bank series te kijken!
Ik heb zooo geen inspiratie voor wat ik vanavond moet koken⦠dalijk maar eens naar de winkel om wat te zoeken.