Ik zit ook rond dat inkomen en als ik geen bezoek krijg gaat de verwarming hier ook amper aan.
Vanavond is de eerste avond dat ik het een beetje koud heb zonder verwarming aan. Maar misschien omdat ik de meeste dagen in lange vesten / gewaden loop die meestal wel deels van wol zijn of zo’n heatteach coltrui onder wat anders.
Lastig allemaal dat gedoe met energie en de prijzen… Want om schimmels tegen te gaan is het juist wel goed om de kachel aan te hebben staan. En als je helemaal niets aan hebt, bevriezen je leidingen. Ben heel benieuwd hoe het gaat het komende jaar. De prijzen kunnen raar doen want vorig jaar was het super goedkoop.
Ik heb dit vorig jaar ook gedaan en doe hem wel aan als het echt koud is, hoor, maar maximaal 1 - 2 uur als het even kan. Vind verwarmingswarmte ook vervelend.
Mn kat heeft vanavond een hersenbloeding gehad. Dacht echt dat ie dood zou gaan had de dierenarts gebeld maar dacht nog dat gaat ie niet eens meer redden.
Komen we daar aan, gaat ie spinnen, rondlopen en haar kopjes geven. Helemaal opgeknapt ofzo
Ohmyyy. En wat zei de DA, is het nu weer ok of? Wat een schrik zeg
Ja ze kon niks vinden… controles waren allemaal goed en hij heeft ook nergens uitval ofzo; kan gewoon lopen. Maar hij heeft nu we weer thuis zijn wel weer een snellere ademhaling en hij zit er een beetje aangeslagen bij
Woehaha ja kan dit van harte aanbevelen @Koekelaar gewoon op een dag dat er toevallig niemand in de rij staat je nummer geven. Ik gun iedereen een Koffietentvent!
Ik ben weer eens in de stad en heb maar moeite met begrijpen dat alles over een minuut dichtgaat… ik zie het gewoon niet voor me, ben benieuwd hahaha
En? Hoe is de beleving
Ik heb dit wel eens ja, vals alarm en dan komt het de volgende dag ineens
Ja ik denk hier ook nog regelmatig aan! Begin er dan ook niet over…
Ik heb net een oude man gered/geholpen en denk echt dat het slecht had kunnen aflopen als ik hem niet gevonden had.
Ik deed net een hike die in mijn app als “difficult” stond en dat was het ook echt. Het was eigenlijk de hele weg steil omhoog, soms dat je echt je handen moest gebruiken. En het was hartstikke heet met nergens bomen of schaduw en allemaal rotsblokken.
Ook waren er allemaal paden dus het was heel lastig de weg te vinden. Ik download de kaart via die app voor offline gebruik omdat je nooit bereik hebt in de bergen en zelfs met navigatie ben ik ook een stuk fout gelopen.
Nouja bovenop de berg kom ik een oudere man tegen die verdwaald was. Hij had een hond bij zich en verder helemaal niks, ook geen water. Hij liep op sportschoenen en hij was echt in de war. Ik vond het zo zielig. En even ter vergelijking ik had 1,5 liter water mee en helemaal op gemaakt. Ik heb toen gezegd dat hij mij moest volgen. Maar hij struikelde ook steeds en hij viel een keer.
Ik vond het echt zo erg ook voor die hond. Mijn water was al op maar gelukkig stond onderweg een plasje water in een grot die de hond kon drinken. Ik had die man nog water aangeboden wat ik in mijn auto had maar hij stond achter mij geparkeerd en had zelf ook drink in de auto gelukkig.
Maar er was daar verder niemand dus ben blij dat ik hem tegen kwam.
Edit: er was trouwens ook een stuk zo hoog en steil dat hij eerst naar beneden ging en ik die hond moest optillen en aan hem geven. Ik snap niet eens hoe zij überhaupt tot boven zijn gekomen. Hond was ook oud
Goed gedaan!
En wat vreemd idd dat je zo’n man en hond tegenkomt! Heb je gevraagd hoe of wat? Sommige oude mensen zijn ook zo koppig he. Als dit de bedoeling was zo’n zware hike vind ik het echt zielig voor die oudere hond
Mijn vriend snurkt zo fucking erg. Net al ruzie er om gehad. Maarja, hij draait zich om en snurkt lekker verder en ik lig al 2 uur lang wakker, want hij snurkt.
Ja ik vond het ook zielig voor de hond. Toen ik hem tegen kwam liep de hond ook voor hem uit met de riem over de grond en was hij aan het roepen dat de hond moest stoppen maar die was hard naar beneden aan het lopen. Denk dat die graag terug wilde.
En ja ik vroeg of hij ok was maar hij zei alleen dat hij de weg naar beneden niet meer kon vinden. Maar hij kwam heel warrig over. Ik vroeg nog een keer of hij ok was omdat hij zo struikelde enzo maar hij deed steeds alsof alles goed ging maar dat was duidelijk niet zo. Ik ging maar expres langzamer lopen zodat hij me bij kon houden.
In de slaapkamer hiernaast hoor ik m’n dochter: “Kuukelekuuu M. wakker!”
Hopelijk komt vandaag t laatste van mn oorbellen maak zooi binnen. Heb zo’n zin om er morgen mee aan de slag te gaan. En teleurgesteld te worden
Ik bedacht vanacht ineens dat ik nog een miljoen cadeaus moet kopen voor Sinterklaas in het laatste weekend van november en het eerste weekend van december. Dus: weg slaap om 2 uur s nachts😐
Mijn wekker is gewoon een willekeurig nummer van spotify en hij gaat dan af op mn sonos speaker. Vanochtend was het milkshake van kelis