Wat je even kwijt wil #56

Ik kreeg ooit de tip voor omdenken, wat fijn voor hem dat hij lekker slaapt.

Werkt bij mjj niet, werd alleen maar bozer. :joy:
Hij heeft nu bamboo kussen en het helpt. Nu zijn er periodes dat hij snurkt. Meestal alcohol of als hij erg moe is en druk met werk is.

3 likes

Ik wil al weken de glazen in onze binnendeur poetsen omdat ze helemaal smerig zijn. En elke keer zie ik het en denk ik: oja moet ik echt doen. Ben nu een stapje verder gekomen: heb de fles Glassex mee naar beneden genomen :+1:t3: benieuwd hoeveel weken het nu nog duurt.

13 likes

Argh ga vanmiddag buiten op pad maar geen idee welke jas ik aan moet. Ik ben een koukleum maar zweet ook snel tegenwoordig door medicijnen. En ik ga stukjes lopen. Maar ze geven in de avond regen… ja hallo, voor al deze combinaties heb ik geen jas. The drama🤔

2 likes

Ik zit daar ook altijd mee. Van de week zweette ik op de heen weg op de fiets, dacht ik verkeerde jas, en op terug weg had ik het koud.

Soms doe ik een vest aan en dan de ā€˜koudere’ jas zodat ik het vest evt. eronder uit kan doen. En eventueel nog losse sjaal mee. Als ik dan toch weer koud heb.

2 likes

Gisteren iets te stevig gesport. Mijn benen voelen aan als kauwgom

1 like

:sweat_smile: Ik weet niet wat mijn dromen vannacht nou te vertellen hadden, maar ze waren raar. Eerst werd mijn iMac gestolen (maar ook alleen dat en was er volledig van in paniek) en daarna kreeg ik op mijn kop omdat ik ergens op een plek te vaak kwam en dat mocht niet. Weet alleen niet meer van wie ik op mijn kop kreeg.

Ik heb vorig weekend k2 zoekt k3 gebinged en nu word ik letterlijk iedere ochtend wakker met een k3 liedje in mijn hoofd, gaat dit nog over??

7 likes

Ook altijd leuk als je dan nog met OV moet waar het 40 graden in is. Of juist airco :cold_face: Nooit goed iig. Ik ga nu ook maar voor de iets koudere jas, grote sjaal en gebreide hoofdband!

1 like

Gisterenavond ben ik naar mijn studio gegaan hier lekker geslapen en nu heerlijk rustig wakker worden. Gewoon geen gedraai, nerveus geloop of geluid. helemaal niks. echt heerlijk.

38 likes

Weet je zeker dat het vaginaal bloedverlies was? Ik heb dit vaker gehad en dan zat het echt alleen in mn urine. Duurde even voor ik erachter kwam omdat het inderdaad verwarrend is, maar dat is wel belangrijk om te laten onderzoeken. Bij mij is er overigens niets gevonden. Volgende keer even goed checken waar het vandaan komt! Maar ws is het onschuldig hoor, no stress

Ik droomde vannacht dat ik weer in een ander land woonde waar ik heb gewoond en de taal nog vloeiend sprak. Maar helaas was de reality dat ik vanochtend vol goede moed het nieuws aanzette in die taal en na 2 seconden afhaakte. Jammerrrr. Dan maar op zoek naar een taalmaatje/taalklas. Deze taal spreek ik alleen nog maar ā€˜goed’ na een paar biertjes of als ik slaap :joy:

6 likes

Ik moet opstaan maar mijn ogen willen niet open

Nee haha ik heb de vorige zoektocht in 2015 gevolgd en het zit nog in mijn hoofd :thumbsup: is het nu ook weer leuk?

Ik moet zo boodschappen doen maar heb dus echt hƩlemaal geen zin in die mondkapjes :weary:

8 likes

Ik ging om 7 uur gisteravond ā€˜een dutje’ doen, nou uhh hoi hier ben ik weer

45 likes

Nou dat belooft wat haha. Ja ik vind het genieten! Dit jaar mogen mannen ook meedoen en dat maakt het wel interessant. Volgens mij beginnen dit weekend de studio shows, ben benieuwd

1 like

Ik heb vet zin om nu te sporten, maar ik moet wachten op m’n sportmaatje die pas om 12.30 uur kan. En ik heb een nieuw krachttrainingsschema gemaakt om haar te helpen en heb echt zin om dat allemaal uit te leggen etc. :grin:

13 likes

Wel grappig dat het dus nog ergens in je hoofd zit, als je er niet teveel over na denkt.

Haha hoe stel je dat in?

Ik heb een sonos speaker lamp, dan kan het gewoon in de sonos app bij systeem en alarmen. Als het niet lukt stuur maar een pb dan maak ik een tutorial.

2 likes