Ik deed ipv uienpoeder xanthaangom in mijn eten, moest huilen omdat ik vrij heb woensdag (?? wtf brein) en stuurde toen per ongeluk het geld dat naar het reisbureau had gemoeten naar mn rij instructeur hopelijk geeft ie het terug, rijlessen waren al duur genoeg zonder dat ik m een fooi van een paar duizend euro geef
Weer een zwangerschapsaankondiging in mijn directe omgeving . Ik word er zo ongeduldig en verdrietig van.
Ik was net naar een yogaklasje op een nieuwe locatie en ik was de enige š„²
Voelde me zo opgelaten, want als ik er niet was, kon die docente gewoon naar huis
Gaf ze je het idee dan dat ze naar huis wilde?
Ik zou juist super blij zijn als ik heel erg graag yogales gaf en er is ten minste wel iemand zodat ik de les gewoon kan geven. Of dat nu voor 1 of 10 personen is.
Wat ik bedoel te zeggen: ik hoop dat je je er niet schuldig over voelt en dat je het niet te veel voor haar invult. Misschien was ze juist wel super blij dat jij er juist wel was!
Dit is helemaal mijn invulling, maar als ik er niet was kon ze wel echt naar huis. Was ook restorative yoga, dus ze had ook nul interactie met mij want ik lag alleen lang in een aantal houdingen met mān ogen dicht en een dekentje over me heen
Bah gezeik weer met mān moeder, ben geneigd om kerst maar gewoon helemaal te cancellen dit jaar. Heb ook het idee dat kerst slleen leuk is als je een partner of hele grote familie hebt, en guess what ik heb allebei niet.
Zou het alleen doen als het Ʃcht nodig is. Mijn huisarts raadt het niet per se aan, zeker niet om het te vaak te doen want oorsmeer komt dan ook sneller terug.
Mijn huisarts doet het echt alleen als je een prop oorsmeer hebt, dus ik zou je niet meteen verheugen. Ik dacht laatst dat het echt moest, zij kijken. Antwoord was: nee hoor, ik zie niets afwijkends dus we gaan niet uitspuiten š„²
Is ook alleen maar goed natuurlijk maar had me echt verheugd op in dat bakje met troep kijken
Ah ja snap ik. Ik heb al heel lang dat ik gesprekken in een groep niet goed kan volgen dus wellicht wel eens goed om ze uit te laten spuiten of iig advies van de assistent te vragen.
Misschien handig de assistente te vragen niet te hard water in je oor te laten spuiten. Heb hier eens gelezen dat iemand er tinnitus aan over gehouden heeft of een gaatje in het trommelvlies. Dat eerste heeft mijn vader (door een andere oorzaak). Misschien is de kans heel klein en is het een beetje overdreven dat ik het meld maar moet er sindsdien altijd aan denken als iemand het over oren uitspuiten heeft.
Goed juist dat je t zegt! Zoiets als tinnitus kan je leven echt verzieken, het is niet zomaar een bij effect.
Ik heb nooit āKlikbeetā gekeken en ben nu alles aan het terugkijken, en soms vind ik het wel grappig, soms moet ik een beetje lachen, maar hierbij ging ik bijna over mān huig van t lachen. Deze escalatieā¦op t eind wilde ik ook allerlei dingen googlen zoals āKun je dood gaan van chloor in een wondā.
ik had vandaag echt een soort Miranda uit sex and the city moment maar ik kom bij een bepaalde docent heel anders over dan dat ik zelf denk dat ik ben. Hij vindt mij geloof ik erg arrogant terwijl ik volgens mij vooral heel onzeker ben, heel gek.
deze scene bedoel ik en dat die guy haar dan hoogdravend vindt.
Ik werd wakker met een mail van mān energieleverancier. En ik kreeg een hart verzakking! Daar staat namelijk in dat we in oktober een gasverbruik van 99.988 M3 zouden hebben gehad?! Kosten ā¬79.170,84. Wtfffff.
Heb mān meterstand al bekeken maar snap daar weinig vanā¦iemand die me kan uitleggen hoe dat werkt? Heb al even opgezocht wat de meterstand aan het begin vh contract was maar snap t niet helemaal.
Is het wel Ʃcht een mail van je leverancier en niet een truc om je ergens te laten inloggen?
Ik zou even bellen of chatten ofzo met je leverancier. lijkt mij niet helemaal lekker te zijn. weet niet of je een slimme meter hebt maar wellicht is die dan niet in orde.
Nee is echt de mail die ik elke maand krijg met verbruiks en kostenoverzicht. Heb niet ingelogd via een linkje uit de mail oid maar via de app. Maar daar is dus niks te zien, verbruik loopt daar maar tot half oktober.
Heb ze al bericht gestuurd en een tweet. En ga straks nog even bellen want dit zit me niet lekker.
Screenshot
en nog een tip, beginnen met olie in je oor druppelen een paar dagen van tevoren zodat alles goed los komt
lig je eerst een week langs beneden op de bank wakker te liggen met kriebelhoest. Is die hoest eindelijk weg, heb ik ineens weer onwijze nekpijn (ben er duizelig van) waardoor ik de halve nacht wakker lig.
Ik zou even bellen, bij dit soort absurd hoge verbruiken kun je volgens mij een en ander laten onderzoeken door de leverancier. Die zullen heus ook snappen dat dit een onrealistisch verbruik is voor een normaal huishouden.
Ja dat lijkt mij toch ook haha, ze zijn vanaf 9u bereikbaar dus probeer het dan gelijk.