Jaaa
vind die hele mono campagne sowieso lame
toen ik de eerste keer RIJ MONO zag, snapte ik uberhaupt niet wat ze bedoelden
2 leeghoofdige meisjes naast me in de trein, met mondkapje onder hun kin, praten over corona. Zegt er een: ‘Nederland is een vrij land maar ze onderdrukken je mening wel tantoe erg.’
Van heel veel afspraken in een paar dagen naar bijna alleen maar verschoven afspraken. Beetje chaotisch is dat wel altijd.
Ik heb op een andere dag vrij dan gebruikelijk en dat zorgde ook in mijn hoofd voor een error. Dat ik de hele tijd toch mijn werkmail loop te checken etc.
Mens die is rustig je hebt vrij.
Ik was in de keuken bezig en hoorde het klepje van de brievenbus dus liep direct de gang in. Was het een “we hebben u gemist” maar bezorger liep nog op straat, dus die kwam terug. Ik vroeg of ze had aangebeld en dat had ze, en zij kon de bel horen. Hoe mis ik de bel, maar hoor ik dat zachte klepje van de brievenbus wel
Ik vind het veels te mooi weer om te werken
Huh waar ben je dan? Het is hier koud en grijs en mistroostig
In het zonnige Limburg! Hier hebben we een strakblauwe lucht met een lekker zonnetje.
ik fietste net op een leeg fietspad 3 meter aan de verkeerde kant omdat ik anders niet kon oversteken, kwam er een bejaarde man voorbij die 0,0 last van me had en hij riep
VERKEERDE KANT TRUTJE
??
ik kan me echt niet voorstellen dat ik de behoefte voel om dat soort dingen naar mensen te schreeuwen hoor
Dit krijg je ervan als mensen op onderwijs besparen
Ik heb gewoon weer een lekke band. Wel de eerste met mijn nieuwe (naja inmiddels niet meer zo nieuw) fiets maar jezus heb het gewoon paar keer per jaar nu. Gelukkig heeft een collega mij naar huis gebracht met werkbusje en heb ik nog een tegoed bij de gemeente voor o.a. de fietsenwinkel dus donderdag breng ik hem weg voor een nieuwe binnenband.
Inb4 dit kan jij ook. Ja klopt maar ik moet dat geld toch opmaken voor het einde van het jaar en mijn fiets was best cheap dus denk dat ik ook niet de allerbeste binnenbanden erbij heb gekregen. Nu is het wachten tot mijn achterband lek gaat.
Ik vind bejaarden in het verkeer heel vervelend.
Iedere keer als ik de live stream terug kijk van Twenty One Pilots wordt ik zo rustig.
Ik moest een powerpoint presentatie maken voor een vergadering en ineens was het drie uur later
Dat heb ik met een optreden dat ik op Pinkpop gezien heb, haha. Wel een andere band. Vind het heerlijk om dat soms terug te kijken.
Moest echt twee weken heen en weer mailen met de roosteraars maar al mijn vrije dagen die ik nog heb ingezet zijn goedgekeurd
Dus nu nog even 1,5 week werken en dan een week vakantie en in december nog een week. En dan heb ik zelfs nog wat losse dagen aan mijn weekend geplakt en nog dagen over, lol.
Hie krijg je nou toch energie van dit weer?
Hele dag in bed gespendeerd ipv werken omdat ik weer een migraine aanval had. Net pas wakker en de hoofdpijn is eindelijk weg. Zal vanavond dus weer niet kunnen slapen