Wat je even kwijt wil #56

Mijn huisarts doet het echt alleen als je een prop oorsmeer hebt, dus ik zou je niet meteen verheugen. Ik dacht laatst dat het echt moest, zij kijken. Antwoord was: nee hoor, ik zie niets afwijkends dus we gaan niet uitspuiten 🄲

Is ook alleen maar goed natuurlijk maar had me echt verheugd op in dat bakje met troep kijken

Ah ja snap ik. Ik heb al heel lang dat ik gesprekken in een groep niet goed kan volgen dus wellicht wel eens goed om ze uit te laten spuiten of iig advies van de assistent te vragen.

Misschien handig de assistente te vragen niet te hard water in je oor te laten spuiten. Heb hier eens gelezen dat iemand er tinnitus aan over gehouden heeft of een gaatje in het trommelvlies. Dat eerste heeft mijn vader (door een andere oorzaak). Misschien is de kans heel klein en is het een beetje overdreven dat ik het meld maar moet er sindsdien altijd aan denken als iemand het over oren uitspuiten heeft.

5 likes

Goed juist dat je t zegt! Zoiets als tinnitus kan je leven echt verzieken, het is niet zomaar een bij effect.

1 like

Ik heb nooit ā€˜Klikbeet’ gekeken en ben nu alles aan het terugkijken, en soms vind ik het wel grappig, soms moet ik een beetje lachen, maar hierbij ging ik bijna over m’n huig van t lachen. Deze escalatie…op t eind wilde ik ook allerlei dingen googlen zoals ā€œKun je dood gaan van chloor in een wondā€. :joy:

6 likes

ik had vandaag echt een soort Miranda uit sex and the city moment maar ik kom bij een bepaalde docent heel anders over dan dat ik zelf denk dat ik ben. Hij vindt mij geloof ik erg arrogant terwijl ik volgens mij vooral heel onzeker ben, heel gek.

deze scene bedoel ik en dat die guy haar dan hoogdravend vindt.

Ik werd wakker met een mail van m’n energieleverancier. En ik kreeg een hart verzakking! Daar staat namelijk in dat we in oktober een gasverbruik van 99.988 M3 zouden hebben gehad?! :weary: Kosten €79.170,84. Wtfffff.

Heb m’n meterstand al bekeken maar snap daar weinig van…iemand die me kan uitleggen hoe dat werkt? Heb al even opgezocht wat de meterstand aan het begin vh contract was maar snap t niet helemaal.

5 likes

Is het wel Ʃcht een mail van je leverancier en niet een truc om je ergens te laten inloggen?
Ik zou even bellen of chatten ofzo met je leverancier. lijkt mij niet helemaal lekker te zijn. weet niet of je een slimme meter hebt maar wellicht is die dan niet in orde.

5 likes

Nee is echt de mail die ik elke maand krijg met verbruiks en kostenoverzicht. Heb niet ingelogd via een linkje uit de mail oid maar via de app. Maar daar is dus niks te zien, verbruik loopt daar maar tot half oktober.

Heb ze al bericht gestuurd en een tweet. En ga straks nog even bellen want dit zit me niet lekker.

Screenshot

en nog een tip, beginnen met olie in je oor druppelen een paar dagen van tevoren zodat alles goed los komt

2 likes

:sob: lig je eerst een week langs beneden op de bank wakker te liggen met kriebelhoest. Is die hoest eindelijk weg, heb ik ineens weer onwijze nekpijn (ben er duizelig van) waardoor ik de halve nacht wakker lig.

Ik zou even bellen, bij dit soort absurd hoge verbruiken kun je volgens mij een en ander laten onderzoeken door de leverancier. Die zullen heus ook snappen dat dit een onrealistisch verbruik is voor een normaal huishouden.

Ja dat lijkt mij toch ook haha, ze zijn vanaf 9u bereikbaar dus probeer het dan gelijk.

2 likes

Update, kreeg ze gelukkig snel telefonisch te pakken. Zij zagen in hun systeem dit bedrag niet staan gelukkig dus het wordt onderzocht. Er leek wel iets met de gasmeter aan de hand te zijn (het verbruik liep omlaag ipv omhoog, wat niet moet kunnen). Maar werd al gerustgesteld dat ik geen 80.000 hoef te betalen :sweat_smile:

47 likes

Achjee, mijn moeder appt nu dat Meeuwis de cavia is overleden. Guus was al een tijdje terug overleden. Mijn vader weer helemaal verdrietig.

11 likes

Ik heb volgende week mijn eerste piano les in 10+ jaar :partying_face: :cheer:

21 likes

Ik kan echt wel janken van spanning, maar het huis wat ik zaterdag heb bekeken heb ik geaccepteerd. Nu moeten ze mijn werkgeversverklaring nakijken en hebben ze een mail gestuurd naar het contactcentrum van mijn werk, zoals ze volgens haar altijd doen met huurders die bij de overheid werken. Ik wilde het nog voor de zekerheid navragen, maar echter gaf de man van dat contactcentrum aan dat mails van buitenaf niet worden herkent/in behandeling genomen en dat ze moet bellen. Ik weer aan de verhuurder doorgegeven en die houd voet bij stuk met dr mail. Ik haat deze onduidelijkheid zo, het zou zo oneerlijk zijn als het nu niet door zou gaan door dit stomme gedoe, want de rest van mijn dossier ziet er perfect uit zei ze

8 likes

Ahh gewoon doen, volgens mij valt het wel mee hoe duur dat is! Ik schrok wel van de prijs van een pianoles 🄲 echt zielig voor mijn ouders die dat vroeger allemaal maar betaalde terwijl ik regelmatig niet oefende/geen zin had

De toffee nut latte is er! En ze verkopen ook de siroop! Ik ben echt zo blij

7 likes

Waar kan je dit krijgen? Starbucks?

1 like