Wat je even kwijt wil #56

Ik rook net een gaslucht toen ik thuiskwam en belde even bij de buurvrouw, wilde weten of zij het ook rook. Nou buurvrouw rook het ook en belde voor de zekerheid de brandweer. Kwamen ze met toeters en bellen, twee/drie wagens, politie…MOEST DE HELE PORTIEK ONTRUIMEN. Iedereen in badjas etc :sob: Bleek er 0 aan de hand, Echt zoooooo genant

13 likes

Echt fijn als je je hersens even uit wilt zetten

3 likes

Mijn hele tiktok wordt gevuld met filmpjes van honden en andere dieren (en oke fitness) dus ik vind helemaal mooi

5 likes

Tip: bij Normal in Hoog Catherijne heb je ook leuke eet-adventskalenders.

2 likes

Liever een keer teveel dan een keer te weinig toch! Geen grappen maken met gas hoor, ik vind dat je het goed gedaan hebt, en de buurvrouw rook het ook dus ligt niet aan jou hoor. Kan je tenminste weer met een gerust hart binnen zitten vanavond.

28 likes

Ik kwam thuis na een lange dag werken en had geen warm water :sob: Natuurlijk zijn m’n ouders net een paar dagen op vakantie dus moest het zelf oplossen. Zelf uitgevonden hoe ik de ketel moest bijvullen (ik woon net 2 maanden hier en nog geen blik op m’n ketel geworpen). Toen liep het aantal bar iets te hoog op en moest ik hem ontluchten, voel me echt een succesful adult dat dit gelukt is :rofl:

43 likes

Zuur dit, m’n vriend kreeg die brief van de week ook. Hadden leukere dingen met het geld kunnen doen.

1 like

Ik zag wel een paar mensen die via klacht.nl hier een klacht over hadden ingediend en van die mensen werd het lidmaatschap wel stopgezet. Ik heb om coulance gevraagd, en anders zal ik ze er wel op attenderen dat het gek is dat je wel tegemoet gekomen wordt als je in het openbaar klaagt, en niet als je het netjes via de klantenservice wilt oplossen. Ik heb nog wel goede hoop dat ik er nog vanaf kom. Idd zonde geld anders!

3 likes

Morgen komt mijn schoonmaker.
Wat doe ik?
Mijn huis perfect opruimen.

Weet iemand wat de psychologische reden is waarom mensen hun huis opruimen voor anderen maar niet voor hunzelf?

5 likes

Ik hoop met je mee! Heb je een negatieve uitslag?

Toevallig zag ik deze gedachte laatst op Instagram voorbij komen. Daarbij poste iemand dat de reclames van zwangerschapstesten zo eenzijdig is. Ik kon me daar zó in vinden.

Edit, Vera Camilla postte dit: Login • Instagram

3 likes

Ik doe dit ook. Maar ik hou mezelf wel voor dat mn schoonmaakster komt om schoon te maken, niet om de boel op te ruimen.
Alsnog wel jammer inderdaad dat ik het niet netjes hou voor mezelf.

8 likes

Dank voor de tip. Was sowieso van plan om naar Lindt te gaan, want chocolade

1 like

Ik weet niet meer door wie en waar het hier ergens gedeeld werd maar het insta account @onpersoonlijkegroei is echt geweldig. Hoewel ik eigenlijk niet kan (of wil?) geloven dat het serieuze coach filmpjes zijn en geen satire :exploding_head:
Kom ook echt in zo’n coach rabbit hole terecht. Gelukkig heb ik toch weinig beters te doen vanavond, haha

2 likes

Nou niet allemaal, maar er waren er een stuk of 3 met badjas aan

@Lemongrab Dat is waar! Het rook echt zo vreemd!

2 likes

Gister heb ik voor 15 man roti gemaakt en toen ik vanochtend beneden kwam meurde m’n hele huis nog steeds naar masala.
Dus ik dacht, ik doe een Roy Donders en zet een pannetje wasverzachter op.

Werkt fantastisch ( niet doen, schijnt nogal giftig te zijn) maar heb het pannetje al 2 keer in de vaatwasser gehad en er komt nog steeds een wasverzachter lucht af :sob:

15 likes

Vandaag gezien op kantoor en weet niet wat ik ervan moet denken.

We hebben een heel leuk gesprek gehad, echt ruim 30 mins zitten kletsen. Maar de opmerkingen die ik (flirterig?) maakte als soort van reactie op zijn eerdere berichten kwam geen reactie. Dus mss heb ik het wel verkeerd ingeschat (of heeft hij zich bedacht).

Voelde me nogal rot want ik vind het zo ongemakkelijk om me überhaupt zo op te stellen maar het hier verwoorden helpt al enorm.

Ik wil dat al heel lang. Doet dat nou zeer of niet? De een zegt van wel, de ander van niet.

1 like

Mijn oren zijn al vaker uitgespoten, maar het doet nooit pijn. En heel smerig en satisfying tegelijk om te zien wat er allemaal uitkomt :grinning_face_with_smiling_eyes:

Oh ja dat wil ik ook! Ik ga eindelijk een keer bellen!

2 likes

Dit heb ik ook een keer gehad :joy: Brandweer erbij met toeters en bellen, de hele buurt ging ineens de hond uitlaten om 9 uur zondagavond. Vervolgens niks aan de hand, waarschijnlijk roken we de vuilnisbak

2 likes