Wat je even kwijt wil #56

Hahahah dit is wel echt hoe het bijna elke keer was, ze hadden het iig gezellig samen

16 likes

Er loopt nu op vtm2 een reeks met hen. Ze gaan samen op roadtrip, vanavond een nieuwe aflevering. Al goed mee gelachen. :smiley:
Sam had inderdaad nog een liedje met basketsloefkes @mikselke.

5 likes

Never forget dat hij Kelly belde om te vragen hoe hij een diepvriespizza moest bereiden.

11 likes

Mn vriendin is bevallen :heart::heart::heart::sob:

75 likes

Ik ben geĆÆndoctrineerd door het Teams bel-geluidje. Soms hoor ik dat geluidje in muziek of een reclame ofzo en dan schrik ik een soort van dat ik op moet nemen. Jezus

9 likes

Ik heb nu weer last van vreetbuien / kutgevoel weg eten en in een vicieuze cirkel zitten die dat oplevert

1 like

Gefeliciteerd, is alles goed gegaan?!

1 like

Wow die is echt heeel lang weggeweest. Blijft mn favo, naast de kokos.

4 likes

Ik klikte per ongeluk op een pakketjes spam smsje en kwam uit op een dode link. Heb een iPhone dus er kan geen app gedownload worden lees ik maar niet heel chill.

Wow ik zou dat echt een keer terug willen kijken allemaal. Staat het niet ergens op een streaming dienst?

1 like

Geen idee haha. Er staat wel veel op youtube vgm

Mijn moeder en ik zaten allebei ook al te janken net.

1 like

Ja en nu die jongen… :pensive:

1 like

Ik heb net mijn 3 foster kittens afgezet bij het asiel vanuit waar ze naar een nieuwe familie gaan. Ik had ze sinds ze 3 weken waren en geen moeder meer hadden. Ik was zo gek op ze en ik ben nu zo verdrietig. Ik kon ze niet houden en dat is natuurlijk het doel van fosteren helemaal niet maar ik mis ze verschrikkelijk. Ik moest de hele weg naar huis huilen en nu zit ik op de bank te huilen.

47 likes

Mega thanks voor de forummer die ooit vertelde dat ze tijdens kerst lekker een hotel had geboekt voor zichzelf alleen en daar ontzettend van had genoten. Ik heb precies hetzelfde voor mezelf gedaan voor komende kerst (voelt eigenlijk nu al als het fijnste kerstcadeau ooit) en ik heb er MEGA veel zin in. Lekker badderen, wijn drinken, roomservice bestellen en vooral helemaal niks moeten :heart_eyes:

90 likes

Oooh is dit dat interview op die Vlaamse zender? Dat hij ā€œhet huis uitgegaan isā€

3 likes

Heeft hij het daar ook over het intimiteitsvacuüm? En dat bekendheid erotiseert?

2 likes

Niet te geloven dat die assistente toen door is gegaan, zo onoplettend met iets dat heel gevoelig is. En ronduit laks dat je bitchy oude huisarts zo heeft gereageerd :triumph:, je zou zeggen dat ze dan haar best had kunnen doen door bijvoorbeeld een doorverwijzing te regelen voor een KNO arts.

Wel echt goed dat je het gepost hebt, ik liet mijn oren wel eens uitspuiten maar dankzij jouw bericht van een tijd terug zou ik dat nu alleen maar doen als niets anders meer helpt en ook alleen heel voorzichtig. Zo rot dat je er nu nog steeds klachten van hebt. Heb je een aantal maanden terug ook de posts gelezen over speciale oordopjes die bij sommige mensen wat kunnen helpen bij tinnitus? Wil er niet al te positief over zijn voor het geval het niets is want ik heb ze toen ook voor mijn vader besteld, hem heeft het niet geholpen. Maar wie weet zijn ze het proberen wel waard. Kan even voor je opzoeken hoe ze heten mocht je benieuwd zijn.

3 likes

Staan buiten voor/onder m’n slaapkamerraam vanuit een auto weer muziek te draaien. Nu Everlasting love :heart: gotta love deze romantische nachtelijke muziek

Edit; gevolgd door if I could turn back time. Misschien heeft iemand in de buurt hier iets goed te maken :joy:

12 likes

Blehh merk dat ik nog erg last heb van het 112 moeten bellen voor mijn vriend afgelopen weekend (hij is nu ok). Ik ben zo emotioneel, slaap amper want ben steeds bang dat er weer iets gaat gebeuren.

15 likes