Hie krijg je nou toch energie van dit weer?
Hele dag in bed gespendeerd ipv werken omdat ik weer een migraine aanval had. Net pas wakker en de hoofdpijn is eindelijk weg. Zal vanavond dus weer niet kunnen slapen
Niet echt eigenlijk. Ik moet naar Limburg denk ik
Onee hier hetzelfde, echt zo balen hangt het in de lucht�
IK HEB HET HUIS!!!
Ik weet niet of ik dit mag delen maar dit is mijn interview met sint <3
je moet wel een abonnement hebben (of hem kopen in de winkel!)
Ja zo mooi hĂš! ik heb vandaag een persoonlijk record gewandeld van 15 km zit helemaal rozig op de bank. Goede kleding helpt ook een hoop vind ik!
Oké tatta.
Ik ben net geopereerd en vind mezelf mega zielig. Moet ik ook nog eens wachten op mijn vriend die niet begrijpt dat ik hier en nu honger heb. Ben in staat alles wat ik nu tegenkom op te eten
Gewoon doen! En sterkte. Hopelijk gaat het herstellen voorspoedig.
Geen idee. Ik heb vaker migraine aanvallen en werd vanochtend dus wakker nadat ik weer een hele realistische droom heb gehad (ik was mijn auto kwijt na hem ergens geparkeerd te hebben ) en ik word na zoân droom dus vaak wakker met een aanval.
Mijn werkplezier is grotendeels gekoppeld aan het ervaren van een bepaalde spanning of rush. Maar nu is dit eigenlijk al maandenlang niet aan de orde. Onder andere vanwege Corona binnen de organisatie is er een bepaalde verantwoordelijkheid bij gekomen waar we mee moeten dealen. En omg ik ben helemaal hyped. Ik heb niet eens kunnen plassen/eten vandaag, zo druk was het. Maar ik ben er nu even aan herinnert waarom ik dit werk in eerste instantie zo leuk vond
Haha ik zat al met een schaaltje olijven en toastjes toen ik dit typte. En dankjewel! Ik denk dat het wel goed komt
Moet naar de plee maar wacht op een pakket en de postNL bus staat 4 deuren verder. SCHIET OP AUB
Omg ik voel me oud. Ik zag net een filmpje op tiktok over die kids van sam gooris (de pfaffs) en die zijn nu natuurlijk allemaal groot haha.
Ik zie altijd de scĂšne voor mij dat Kenji van de rand van de jacuzzi valt en Sam in een hysterie roept:
âKelly, Kelly, Kenji bloedt - al dat bloedâ
De serie werd onlangs hier herhaald en zo grappig om terug te zien, de outfits, make-up, op beeld roken en in de aanwezigheid van de kinderen.
Elke keer als Sam ging optreden kreeg je
Laat het GRAS maar groeien laat het GRAS maar groeien
En dan een aftands zaaltje vol oude mannen.
Dacht echt altijd wtf luisteren Belgen voor een kindermuziek man.
Ik ken ook geen ander liedje van hem maar hij blijft grappig. Echt een personage op zich.
Hahha ja
Ik heb dit volgens mij al eens gezegd maar Kelly had in die tijd echt full Gisele body en knap gezicht en dan had ze met Sam ??? En hij lag de hele dag in bed ook op zolder bij haar ouders ???
Kelly je had zoveel Hot Dick kunnen hebben wijffie
In his defense, iedereen woonde in het ouderlijk huis.
Het bevestigt wel het clichĂ© super knappe vrouw die met een âminderâ knappe man is met ontzettend veel humor. En waarschijnlijk is de dick game crazy