Wat je even kwijt wil #56

Haha ik zat al met een schaaltje olijven en toastjes toen ik dit typte. En dankjewel! Ik denk dat het wel goed komt

2 likes

Moet naar de plee maar wacht op een pakket en de postNL bus staat 4 deuren verder. SCHIET OP AUB

Omg ik voel me oud. Ik zag net een filmpje op tiktok over die kids van sam gooris (de pfaffs) en die zijn nu natuurlijk allemaal groot haha.

19 likes

Ik zie altijd de scĂšne voor mij dat Kenji van de rand van de jacuzzi valt en Sam in een hysterie roept:
“Kelly, Kelly, Kenji bloedt - al dat bloed”
De serie werd onlangs hier herhaald en zo grappig om terug te zien, de outfits, make-up, op beeld roken en in de aanwezigheid van de kinderen.

13 likes

Elke keer als Sam ging optreden kreeg je

Laat het GRAS maar groeien laat het GRAS maar groeien

En dan een aftands zaaltje vol oude mannen.

Dacht echt altijd wtf luisteren Belgen voor een kindermuziek man.

37 likes

Ik ken ook geen ander liedje van hem :face_with_raised_eyebrow: maar hij blijft grappig. Echt een personage op zich.

2 likes

Hahha ja

Ik heb dit volgens mij al eens gezegd maar Kelly had in die tijd echt full Gisele body en knap gezicht en dan had ze met Sam ??? En hij lag de hele dag in bed ook op zolder bij haar ouders ???

Kelly je had zoveel Hot Dick kunnen hebben wijffie

22 likes

In his defense, iedereen woonde in het ouderlijk huis.
Het bevestigt wel het clichĂ© super knappe vrouw die met een “minder” knappe man is met ontzettend veel humor. En waarschijnlijk is de dick game crazy :joy:

4 likes

Hahahaha ohjaa. Dat programma was zon chaos eigenlijk.

1 like

Hij had ook iets met basket sloefkes ofzo toch?

3 likes

Achmea heeft een mooie reclame gemaakt over anti-vuurwerk

1 like

Hahahah dit is wel echt hoe het bijna elke keer was, ze hadden het iig gezellig samen

16 likes

Er loopt nu op vtm2 een reeks met hen. Ze gaan samen op roadtrip, vanavond een nieuwe aflevering. Al goed mee gelachen. :smiley:
Sam had inderdaad nog een liedje met basketsloefkes @mikselke.

5 likes

Never forget dat hij Kelly belde om te vragen hoe hij een diepvriespizza moest bereiden.

11 likes

Mn vriendin is bevallen :heart::heart::heart::sob:

75 likes

Ik ben geĂŻndoctrineerd door het Teams bel-geluidje. Soms hoor ik dat geluidje in muziek of een reclame ofzo en dan schrik ik een soort van dat ik op moet nemen. Jezus

9 likes

Ik heb nu weer last van vreetbuien / kutgevoel weg eten en in een vicieuze cirkel zitten die dat oplevert

1 like

Gefeliciteerd, is alles goed gegaan?!

1 like

De choco milkshake is terug bij de Maccie. Kan wel janken :heart:

15 likes

Wow die is echt heeel lang weggeweest. Blijft mn favo, naast de kokos.

4 likes