Wat je even kwijt wil #56

Ik heb stiekem niet echt iets te doen vandaag voor werk, maar geen zin om dat aan te geven en dan een bak klusjes te krijgen.

4 likes

Oh nee! Welk restaurant?

1 like

@grace je look maakt een revival!

8 likes

Is het nog te vroeg om een zak chips soldaat te maken?

Nooit

13 likes

Crap, ik ben voor mijn sport aan iemand gekoppeld en volgens mij is het een wappie. Ze had het er onder andere over dat ze Chinese supplementen had geslikt (slak of champignon of zo) en dat ze daardoor van -5 naar -2 was gegaan qua brilsterkte, dat ze bepaalde kruiden nam tegen stress en dat ze absoluut geen onnatuurlijke troep in haar lichaam hoefde. Nou ja, misschien valt het mee, maar ik heb haar een uur gesproken en dit zijn slechts een paar dingen die ze vertelde, dus ik heb er een hard hoofd in.

4 likes

Oef, sterkte! (Badum tss)

8 likes

Back to thuisonderwijs met mn groep 6 gadverrrrr. Sinds gisteren 6 kinderen een positieve thuistest. Dus vanochtend lekker digitaal gezongen voor een jarige en nu weer duizendmiljoentriljoen mailtjes van ouders beantwoorden. Welkom in maart 2020 :frowning:

edit: 7 kids, hoezee!

8 likes

Oh god ik snap ook niet dat mensen daar gelijk over beginnen bij iemand die je net kent. Zo van hey die ga ik even influencen met mn slakken zooi.
Ik had ook zon iemand die bij mn sport/dieetgroep gelijk begon over afval poedertjes die ze op facebook had gezien haha. (Zij doet verbazingwekkend ook niet meer mee haha)

2 likes

Nee, dat zal er nog eens bij moeten komen

19 likes

Ik hoop dat deze werkdag snel voorbij is want ik ben super moe :sob:

4 likes

Wtf!? En dan denkt zij ‘tuurlijk schat alles voor jou’? :nauseated_face:

3 likes

‘Rocky’???

3 likes

ahh spannend, ik hoop het voor je! ben je de eerste of is het een loting of iets dergelijks?

1 like

Iedereen gefeliciteerd met Leonardo!!!

21 likes

Godsamme mijn telefoonnummer wordt gebruikt voor spoofing. Al twee keer gebeld vandaag door iemand die zei dat ik hen had gebeld, maar dat is niet zo. Ik ken ze helemaal niet. En hier kan je dus ook echt niks tegen doen hè. Zo kut. Hopelijk houdt het snel op.

Ben laatst trouwens zelf ook een paar keer gebeld door onbekende nummers en als ik opnam hoorde ik een robotstem. En nu doen ze hetzelfde met mijn nummer. :face_with_symbols_over_mouth:

Over manifesteren gesproken. Ik zie dat steeds langskomen op insta. Dus probeerde geld te manifesteren, beetje gierig maar toch. Maar nu krijg ik ineens heel veel crypto spam. Manifesteren gone wrong?!

7 likes

Wooh ik krijg ook zo veel crypto spam opeens! Haast elke 10 minuten. Wel een lekker bedrag als het geen spam was geweest 🥲

1 like

Ik moet toch weer een beetje aan het mondkapje wennen, terwijl ik het al die tijd ook in het ov gewoon heb opgehad en in het buitenland. Maar ik had net een leuk gesprek met zo’n vrouw en het voelde ineens zo droog dat je zo met zo’n mondkapje op een heel gesprek gaat voeren. Kan het niet goed uitleggen. We moesten ook lachen om iets, en dan komt dat allemaal niet over.

2 likes

Pand33!
Ze wisselen wel regelmatig van menu, maar had het idee dat ze vooral graag experimentele gerechtjes willen serveren en sloegen de plank gewoon vaak mis. Ik hou van gefermenteerde groentjes, maar als drie van de vier gerechten iets gefermenteerds heeft, vind ik dat niet zo creatief meer;p

2 likes