Wat je even kwijt wil #56

Ik doe al de hele dag niks en t is vreselijk :sob: Maar snap dat t voor jou andersom is.

1 like

Hahaha mijn vriend werkt twee avonden in de week, en mijn moeder vind het altijd gezellig als ik dan daar kom eten. Maar ze wil me ook niet het gevoel geven dat ik ā€˜moet’ komen door er expliciet naar te vragen, dus in plaats daar van stuurt ze ~casual~ appjes met wat ze gaat koken als ze weet dat het iets is wat ik lekker vind. Ik kreeg net: ā€œMededeling: ik maak vanavond bruinebonensoep.ā€ Werkt feilloos want ik vind dat vet schattig en love bruinebonensoep :ok_hand:

71 likes

Je weet dat er ook whatsapp of pm bestaat om je dagboekpost aan @Foefjeisthuis te melden he?

43 likes

Mijn moeder doet dit ook altijd: wij eten vandaag -lievelingseten van Bakkes-

4 likes

Ik vind het ook wat schattigs hebben.

2 likes

Mijn moeder denkt dat het verboden is om te bellen als voetganger, net zoals met fiets en auto.
Heb ik de memo gemist of klopt dit niet?

2 likes

Ik ben op surprise me trip en dit stijgt echt boven al mijn verwachtingen uit :sunglasses: we zitten in een prachtig château op een heuvel en het is 4 sterren, ontbijt zit er toch bij in en alles is super luxe en mooi afgewerkt en er is ook een wijngaarde en een prachtig welness resort :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

81 likes

De eerste van mijn vriendinnen is zwanger, ik was al bang dat ik de babyshower moest gaan organiseren maar gelukkig heeft iemand anders dat op zich genomen :ok_hand: bij een babyshower is het zeker niet de bedoeling dat je gaat zuipen he

9 likes

Ik zou een goed gevulde pompoen meenemen!

5 likes

Beetje lullig voor de zwangere als jullie gaan zuipen. Hopelijk komt ze eroverheen

3 likes

Haha begrijp nu dat je @Foefjeisthuis je moeder noemt :joy:. Dacht dat je haar via het forum even ging melden dat je naar je moeder ging hahaha

5 likes

Hahah nee ik ben de I’m a cool mom not a regular mom van @desecretaris :joy:

3 likes

Ah tsja ieder z’n ding

6 likes

Hoe lang draag je al lenzen? Ik droeg tussen de 15 en 20 jaar (zachte) lenzen toen ik dit ook kreeg. Ik noemde het een oogontsteking, maar het waren voornamelijk rode ogen. Als ik een aantal dagen mijn bril droeg, ging het over. Als ik daarna weer (nieuwe) lenzen ging dragen, gebeurde het een aantal weken later weer. Ik heb de conclusie getrokken dat mijn ogen geen lenzen meer kunnen verdragen (mijn opticien zei ooit dat je ogen zachte lenzen ongeveer 20 jaar kunnen verdragen) en nu draag ik altijd een bril. Nooit meer rode ogen gehad. Ik baal er wel van, vooral met regen en met sporten zijn lenzen veel fijner.

Dit hoeft voor jou natuurlijk niet op te gaan, maar misschien heb je iets aan mijn ervaring.

2 likes

Kut ik heb per ongeluk iets semi gestolen bij de Hema, ik heb twee nagellakjes op de bon staan en ik zie er drie in m’n tasje :thumbsup: hoe kan dit dan weer

3 likes

Jezelf maar aangeven bij de politie. Of een nieuwe identiteit nemen en vluchten naar Dubai

21 likes

Zo chill dat mn vriend dicht bij de sportschool woont. Vorige week was ik mn elastiekje vergeten. En deze week moest ik super nodig poepen. Hij is echt mn redder in hoge nood.

13 likes

Goeie god kreeg een mail van mijn zorgverzekering. Het onderwerp was ā€œnog maar 2 nachtjes slapenā€¦ā€
Staat er in: Het is bijna zover! Over twee nachtjes maken we de nieuwe premie van je basisverzekering bekend!

Nou joepie het voelt als mijn verjaardag ik hoop dat ik nog kan slapen van opwinding en spanning hoor.

59 likes

Mijn hond ligt te kwispelen in haar slaap :pleading_face:

16 likes

@Schaakmat de kans is gelukkig zeer klein dat het nog eens gaat gebeuren maar er gaan wel veel onderzoeken komen. Ik merk dat de mensen om mij heen zoiets hebben van ā€˜het is toch goed afgelopen’. Heb vandaag maar mijn psych gemaild of ze ergens een gaatje heeft om te bellen want ik ben nog echt niet mezelf.

3 likes