Wat je even kwijt wil #56

Nee, dat zal er nog eens bij moeten komen

19 likes

Ik hoop dat deze werkdag snel voorbij is want ik ben super moe :sob:

4 likes

Wtf!? En dan denkt zij ‘tuurlijk schat alles voor jou’? :nauseated_face:

3 likes

‘Rocky’???

3 likes

ahh spannend, ik hoop het voor je! ben je de eerste of is het een loting of iets dergelijks?

1 like

Iedereen gefeliciteerd met Leonardo!!!

21 likes

Godsamme mijn telefoonnummer wordt gebruikt voor spoofing. Al twee keer gebeld vandaag door iemand die zei dat ik hen had gebeld, maar dat is niet zo. Ik ken ze helemaal niet. En hier kan je dus ook echt niks tegen doen hè. Zo kut. Hopelijk houdt het snel op.

Ben laatst trouwens zelf ook een paar keer gebeld door onbekende nummers en als ik opnam hoorde ik een robotstem. En nu doen ze hetzelfde met mijn nummer. :face_with_symbols_over_mouth:

Over manifesteren gesproken. Ik zie dat steeds langskomen op insta. Dus probeerde geld te manifesteren, beetje gierig maar toch. Maar nu krijg ik ineens heel veel crypto spam. Manifesteren gone wrong?!

7 likes

Wooh ik krijg ook zo veel crypto spam opeens! Haast elke 10 minuten. Wel een lekker bedrag als het geen spam was geweest 🥲

1 like

Ik moet toch weer een beetje aan het mondkapje wennen, terwijl ik het al die tijd ook in het ov gewoon heb opgehad en in het buitenland. Maar ik had net een leuk gesprek met zo’n vrouw en het voelde ineens zo droog dat je zo met zo’n mondkapje op een heel gesprek gaat voeren. Kan het niet goed uitleggen. We moesten ook lachen om iets, en dan komt dat allemaal niet over.

2 likes

Pand33!
Ze wisselen wel regelmatig van menu, maar had het idee dat ze vooral graag experimentele gerechtjes willen serveren en sloegen de plank gewoon vaak mis. Ik hou van gefermenteerde groentjes, maar als drie van de vier gerechten iets gefermenteerds heeft, vind ik dat niet zo creatief meer;p

2 likes

Heel veel water drinken zodat je er wel uit moet om te plassen en dan direct gaan douchen haha. En ik weetniet of je een partner hebt die je er misschien kan uittrekken lol. Dat werkte bij een vriendin van mij , anders lag ze serieus tot 12 a 1 uur 's middags nog in bed.

3 likes

Dit denk ik

4 likes

Thanks. Hoelaat ga jij naar zijn kring verjaardag?

2 likes

Wanneer wordt z’n vriendin 25? Dat is zijn uiterste houdbaarheidsdatum

8 likes

Mijn cv-ketel is stuk en ik krijg gewoon geen monteur gevonden om hem te repareren :cold_sweat: nu maar contact opgenomen met mijn huisbaas of hij iemand weet maar het lijkt erop dat het een koud weekend gaat worden

1 like

Ik zou spontaan de neiging hebben om mijn haar te millimeteren met zo’n vent in mijn buurt

7 likes

Wtf ik heb bounty’s en brossen gehaald voor sint maarten (de rest was al op haha). Wil mn vriend nog een keer langs de winkel want dit zouden kids niet lekker vinden?

1. Wat een onzin, het is chocola iedereen vindt dat lekker
  2. Áls ze het al niet lekker vinden hebben ze dikke vette pech

Ik grapte stiekem tegen mn vriend dat zijn toekomstige kinderen nu al stront verwend zijn want :exploding_head: ik snap het gewoon niet!

15 likes

Bros is nog prima, maar bounty is wel echt om te janken ja. Geef dan nog liever een mandarijn

7 likes

Bros heeft wel echt een vreselijke structuur

1 like