Hahaha nou ja smaken verschillen. Love bounty’s en die bros is gewoon chocola 🥲
En @Feather Wow ja ik heb dit ook sinds een paar dagen. Echt ook elke 10min wel zo’n crypto mail.
En ik win ineens heel veel iphones. Die hebben helaas de fysieke mailbox nog niet bereikt
Haha jezus ik ging ook “even snel” wat halen voor die zingende kinderen vanavond, zowel de AH als de jumbo waren heeeeelemaal uitverkocht qua snoep en chocola. Ik raakte in gesprek met andere beduusde volwassenen en toen vroeg een vrouw waar ik woonde, ze had net de laatste zak mini tony chocolonely weten te bemachtigen maar die gaf ze toen aan mij met de woorden “ja weetje, jij gaat het gewoon echt nodig hebben”
ik ben een beetje bang nu
Echt fijn herinnerd te worden dat het vandaag Sint Maarten is. Zo ga ik niet vergeten vanavond de bel uit te schakelen en alleen lichten aan te doen aan de achterkant van mijn huis
In het contract staat dat ik zelf verantwoordelijk ben voor het onderhoud van de ketel dus ik denk dat dit er ook onder valt. Maar ik heb nu een kacheltje gekocht dus ik blijf in ieder geval een beetje warm totdat er een monteur beschikbaar is
Dit klinkt bijna als een horrorfilm
Ik ben er al! Waar blijf je?! De kaas is al bijna op…
Waar woon jij dat het zo extreem gevierd wordt?
Heb echt het gevoel dat iedereen het viert behalve mijn wijk
Ik ben gewoon een hele punt achteruit gegaan in sterkte sinds thuiswerken Voel me echt een blinde vink.
In Amsterdam, ik woon hier nu 10 jaar (in verschillende buurten) en ik heb nog nooit een kind aan mijn deur gehad maar het schijnt erg per wijk te verschillen
Bros is juist heerlijk toch
bij de aldi hebben ze witte bros, dat is echt fantastisch
don’t @ me
Ohh bedankt voor het aangeven! Ik had in het verleden al gegoogeld maar toen kon ik alleen vinden dat huurders verantwoordelijk kunnen zijn voor onderhoud. Maar als ik nu nog een keer zoek zie ik inderdaad staan wat jij zegt.
@visual Ik woon in NL
Juist die structuur maakt bros zo lekker
In dezelfde categorie vind ik deze eigenlijk nog beter (ja, bring on the milka hate):
Maar daarvan eet ik in 1x de hele reep op, dus nu heb ik vaak minibrosjes in huis zodat ik er maar 1 per keer eet haha
Hahahah ja echt erg ik heb uit paniek ook kinderbueno’s gekocht
Ik heb de eerste Sint Maarten in mn studentenflat zelfs nog snoep gehaald omdat ik dacht dat ze daar vast ook wel langs zouden komen (nee dus). Kwam er toen volgens mij pas achter dat Sint Maarten niet overal in NL wordt gevierd
Weet eigenlijk niet of het gevierd wordt in de stad waar ik nu woon, maar woon in een appartement in een buurt met vrijwel geen kinderen dus gok van niet. En anders mogen ze kiezen tussen een appel, soepstengel of een brosje
Ik probeer dit ook altijd maar in plaats van dat ik er dan maar 1 pak pak er 10x een en is alsnog de zak zo leeg hahah
Never forget het jaar dat ik twee van zulke zakken had en er telkens groepjes van 3-6 kids voor de deur stonden en mijn voorraad daardoor in 10 minuten op was en er daarna ouders boos werden omdat ik niets meer had.
Toen maar een briefje opgehangen: sorry, alles is op.
Edit: gelukkig wonen we nu in boomer paradise, lekker weinig kinderen.