Wat je even kwijt wil #56

Haha ik hoorde buiten een paar kinderen echt in sneltreinvaart sintmaartensintmaartendekoeiuhebbustaartuh zingen, ja zo verdien je geen snoepjes he

7 likes

Ja ze zongen dus wel een liedje, maar dit was het einde van het liedje?? Ik stond daar ook echt met mijn schaal snoep in mijn handen van ???

3 likes

Dat klagen houd je voor je (want ouders die weer zo nodig moeten opvoeden), maar de volgende dag is het bitchen tegenover je klasgenoten geblazen

@June bij mijn vader moet dat niet proberen, die laat je zo twee of drie nummers zingen dan. Zingen voor je snoep zul je

2 likes

Haha ooo ik haatte dat vroeger altijd zo, als mensen dan per se wilden dat je nog meer liedjes ging zingen. Ik was echt te verlegen daarvoor

2 likes

Ik dacht dat t altijd begon wanneer het donker werd, tenminste deed ik vroeger wel altijd.

3 likes

Ik herinner me ook ineens deze:

Sinte maarten mikmak
Mijn moeder is een dikzak
Mijn vader is een duntje
Geef me een pepermuntje!

5 likes

Mijn huisgenoot kwam met mini tony’s aanzetten onder het mom van “Ja ik kan die kinderen toch geen chocola voorzetten die door andere kinderen gemaakt is”

maar goed we wonen in een flat en volgens mij is de hele meute kinderen-uit-de-flat al geweest dus nu kan ik dat lekker opeten!!

42 likes

Ik wil even rustig naar de wc maar de bel gaat hier om de haverklapđŸ˜”â€đŸ’«

En omg ik had net een kind uit groep 8 ofzo die greep er even 3 zo sneaky van mijn schaal. Kutkind

4 likes

Eigenlijk wel stom, kinderen willen alleen maar snoep en weten niet wat het inhoudt.

Ik ook niet meer maar ga googlen.

3 likes

Sinte Sinte Mikmak
Mijn vader kijkt naar Tiktak
Mijn moeder kijkt naar Sesamstraat
Dat is wel een snoepje waard

8 likes

Hier kwamen dus 3 jongens om 5 uur en sindsdien niemand meer gezien :woman_shrugging:

2 likes

Aawh m’n ouders delen snoepjes uit met een tang en dragen een mondkapje. :hearts:

23 likes

Hahaha als ik me bedenk dat we vroeger rond huizen gingen met een fucking dom dansje, cringe ik echt vanbinnen. Hoe hebben al die bewoners daar gestaan na het wachten tot ons dansje klaar was en we daarna onze tasjes openhielden voor snoep wat ze dan moesten geven, cringeeee meid alsof ook maar iemand stond te wachten op onze dansjes
image

17 likes

Gewoon deur open , snoep naar buiten smijten , deur dicht.

10 likes

Ik kan geen Sint Maarten-post/poll meer zien

35 likes

Ik moet elk jaar weer denken aan mijn opa die Sint Maarten niet kende. Stonden kinderen voor de deur. Zongen een liedje. Hij zei “mooi hoor” en deed de deur weer dicht.

58 likes

Ik ben zenuwachtig voor m’n operatie morgen

13 likes

Ik ben zo blij, ik ben zo lang niet naar de efteling geweest en mijn vriend ook heel lang niet. Morgen gaan we er samen heen!! Nogmaals bedankt voor de kaartjes @Chesirecat !
Vind het helemaal spannend, eigenlijk wilde ik het meer in de winter doen maar ik ben enorm bang voor de lockdown dat het dan park dicht is en anders verlopen de kaartjes.
Zo veel zin in!!!
afbeelding

22 likes

Een vriend is nu bij mij om de deur open te doen voor alle kinderen die sint maarten zingen. Hij vindt dat leuk haha. Dus ik zit lekker te chillen op de bank terwijl ik hem af en toe ‘opnieuw!’ tegen kinderen hoor zeggen haha

23 likes

Jaaa leuk. Veel plezier!