Komt helemaal goed. Ga je onder narcose?
Oh, dat kan in echt totaal niet van mijn eigen familie! Maar heb ook nooit echt kringverjaardagen gevierd vroeger
Ja! Dat is ook vooral waar ik zenuwachtig voor ben haha
Sint maarten en Singles day?
Geef snoep voor beide.
Ja mijn oer-Rotterdamse kant van de familie zorgde voor de echte kringverjaardagbeleving. Echt een gemis hoor.
Komt helemaal goed! Heel begrijpelijk. Het voelt net alsof je heel snel in slaap valt. je kan altijd zeggen dat je bang bent morgen. Succes en beterschap!
Gaan alle vrijgezellen ook langs de deur met singles day liedjes?
Gratis vibo’s en condooms voor de singles.
Of telefoonnummers van de andere vrijgezellen voor een leuke nacht
Dat is beter dan wat ze in Ootmarsum doen. Rond Pasen gaan alle vrijgezelle mannen (die lid zijn van de kerk) de hele stad rond en twee verschillende liedjes de hele middag
En dansje
Ik heb liever chocola
Lief, dankje voor de tip!
Het gaat mentaal ff niet heel chill en nu ben ik ook nog ongesteld dus buikkrampen, en daardoor kakte ik net serieus bijna in m’n broek in de HEMA zo kut, gelukkig was ik dichtbij huis.
Zou blij zijn als deze week voorbij is
Ik ben benieuwd… dochter komt zo thuis van keuvelen (Sint Maarten) en hoorde al dat ze twee rondes hebben gedaan. Hahahaha jaarvoorraad snoep weer binnen!
(En alles wat dat beugelbekkie niet mag eten is voor mij )
Dit zag ik jou volgens mij laatst ook posten, maar dit zegt de Baron nooit
Ik vind onder narcose gaan een van de meest heerlijke dingen mocht het je helpen. Alle vier de keren gedacht aan leuke dingen en daar helpen ze je ook bij plus de mensen op de verkoeverkamer (waar je vooraf en net na je operatie ligt) zijn super lief en vaak kan je een waterijsje krijgen na je operatie wat heel chill is. Succes en ik hoop dat je er ook van kan genieten!
In de provincies Groningen en Fryslan wordt het ook trouw elk jaar gedaan!
Ik mis de oude Hot brownie van de burger king
Die vierkante? met ijs?
Die was zoooo lekker
De eerste keer dat ik die nieuwe ronde brownie had vond ik m echt vies
Jaaaa
het is nu een raar lava cakeje die heel droog en mini is