Wat je even kwijt wil #56

Nee wel eerder hoor. Tussen 7 en 8 ongeveer volgens mij. Echte ukkies misschien nog wel eerder

2 likes

Bij mijn ouders in het dorp was het gisteravond van half 6 tot half 7

1 like

Hoe komt iedereen aan mandarijntjes rond 11 november? Die krengen zijn niet te vreten. Verschijnen ze :dizzy: poef :dizzy: op de fruitschaal

2 likes

Door de hoge huizenprijzen zijn rozijntjes niet meer te betalen.

Ik hoop dat ze hier niet aanbellen in een appartementencomplex want ik heb alleen bruin brood.

2 likes

Bladmandarijnen zijn heerlijk op dit moment!

2 likes

Vraag me altijd al af wat het verschil is tussen mandarijnen met of zonder blad :joy: die met blad zijn dus daadwerkelijk lekkerder?

3 likes

Ik heb een afspraak morgen voor een neuspiercing :grimacing: scared but hyped tegelijkertijd

25 likes

Die witte velletjes van mandarijntjes zijn vies en krijg je nooit goed eraf. Plus pitjes in je mond hebben of nog erger per ongeluk op kauwen :nauseated_face:

6 likes

Ik heb dat ooit gehoord van iemand en geloofde het eerst ook niet. Het zal wel een ander soort zijn… Ik koop ze altijd in zo’n kratje, gaat er hier in als snoep

1 like

Hier begint het meestal rond 17u…

1 like

Dan heb je die van de Plus niet gegeten :nauseated_face:

1 like

Er zijn nog geen kindjes geweest voor sint maarten. Zou t niet erg vinden als ze wegblijven, had mini knoppers gekocht :relieved:

5 likes

Wat de fuck zingen die kinderen tegenwoordig? Had er net twee aan de deur die beginnen te zingen. Blablabla geef me snoep en rot op met je mandarijn???

Edit: ik realiseer me dat ik als een boomer klink

20 likes

Ik ben alleen in t buitenland en heb nog geen leuke mensen ontmoet (corona of november?). Dus nu hou ik maar een kroegentocht in mijn eentje

2 likes

Volgens een kind uit mijn groep is dat van Enzo Knol. :see_no_evil:

1 like

Fucking snoep gekocht vandaag, geen kind te zien.

En dat snoep? Juist, dat verdwijnt weer in mijn muil

3 likes

Oprotten met Enzo

9 likes

Vroeger zongen wij altijd heel hard als iemand niet open deed: hier woont een gierigaard die niets geven wilt (en dan volgens mij nog een zin er achter)

Hahaha best savage om als 6 jarige je buren zo te shamen :joy:

17 likes

Heerlijk, deurbel eruit gehaald.

Edit, ook buitenlamp uit gedaan.

2 likes

:scream: schandalig! Klagen over mandarijntjes of rozijntjes doe je pas als de deur weer dicht is en je de eventuele voortuin uit bent. Leren kinderen tegenwoordig geen Sint Maarten etiquette meer oid? :angry:

4 likes