Wat je even kwijt wil #56

Ik herinner me ook ineens deze:

Sinte maarten mikmak
Mijn moeder is een dikzak
Mijn vader is een duntje
Geef me een pepermuntje!

5 likes

Mijn huisgenoot kwam met mini tony’s aanzetten onder het mom van “Ja ik kan die kinderen toch geen chocola voorzetten die door andere kinderen gemaakt is”

maar goed we wonen in een flat en volgens mij is de hele meute kinderen-uit-de-flat al geweest dus nu kan ik dat lekker opeten!!

42 likes

Ik wil even rustig naar de wc maar de bel gaat hier om de haverklapđŸ˜”â€đŸ’«

En omg ik had net een kind uit groep 8 ofzo die greep er even 3 zo sneaky van mijn schaal. Kutkind

4 likes

Eigenlijk wel stom, kinderen willen alleen maar snoep en weten niet wat het inhoudt.

Ik ook niet meer maar ga googlen.

3 likes

Sinte Sinte Mikmak
Mijn vader kijkt naar Tiktak
Mijn moeder kijkt naar Sesamstraat
Dat is wel een snoepje waard

8 likes

Hier kwamen dus 3 jongens om 5 uur en sindsdien niemand meer gezien :woman_shrugging:

2 likes

Aawh m’n ouders delen snoepjes uit met een tang en dragen een mondkapje. :hearts:

23 likes

Hahaha als ik me bedenk dat we vroeger rond huizen gingen met een fucking dom dansje, cringe ik echt vanbinnen. Hoe hebben al die bewoners daar gestaan na het wachten tot ons dansje klaar was en we daarna onze tasjes openhielden voor snoep wat ze dan moesten geven, cringeeee meid alsof ook maar iemand stond te wachten op onze dansjes
image

17 likes

Gewoon deur open , snoep naar buiten smijten , deur dicht.

10 likes

Ik kan geen Sint Maarten-post/poll meer zien

35 likes

Ik moet elk jaar weer denken aan mijn opa die Sint Maarten niet kende. Stonden kinderen voor de deur. Zongen een liedje. Hij zei “mooi hoor” en deed de deur weer dicht.

58 likes

Ik ben zenuwachtig voor m’n operatie morgen

13 likes

Ik ben zo blij, ik ben zo lang niet naar de efteling geweest en mijn vriend ook heel lang niet. Morgen gaan we er samen heen!! Nogmaals bedankt voor de kaartjes @Chesirecat !
Vind het helemaal spannend, eigenlijk wilde ik het meer in de winter doen maar ik ben enorm bang voor de lockdown dat het dan park dicht is en anders verlopen de kaartjes.
Zo veel zin in!!!
afbeelding

22 likes

Een vriend is nu bij mij om de deur open te doen voor alle kinderen die sint maarten zingen. Hij vindt dat leuk haha. Dus ik zit lekker te chillen op de bank terwijl ik hem af en toe ‘opnieuw!’ tegen kinderen hoor zeggen haha

23 likes

Jaaa leuk. Veel plezier!

Update: ze komen in roedels van 15 kinderen tegelijk dus t was al snel bijna op. We zijn nu naar de bovenverdieping gevlucht met de lampen uit. 3 mini knoppers voor onszelf bewaard

7 likes

Ik heb nu ook echt het idee dat ik al mijn hele leven onder een steen leef. Heb wel eens gehoord van Sint Maarten, maar geen idee dat dat daadwerkelijk nog een ding was

2 likes

Ik woon in Noord Holland. Ben in Zuid Holland opgegroeid en kende het ook niet. Maar ze feliciteren hier ook de hele familie als ze binnenkomen op een verjaardag dus ze doen wel gekkere dingen hier

5 likes

Nou dat laatste is gewoon Nederlands. Ik ben ook in Zuid-Holland geboren en getogen, en dat feliciteren op verjaardagen deden wij ook. Heel dat kringetje rond: ‘Gefeliciteerd met Truus, Gegeliciteerd met Truus etc)

4 likes

Ik heb dus ook nog snel snoep gehaald vanmiddag maar tot nu toe geen kinderen. Woon hier nu 2 jaar en kan me eigenlijk niet echt herinneren hoe het vorig jaar was/misschien was ik toen niet thuis.
Maargoed dus veel snoep voor mij alleen😅

1 like