Wat je even kwijt wil #56

Godver, kind heeft zijn bed al 2x onder gepist :roll_eyes: en nu ben ik natuurlijk klaarwakker en kind slaapt weer.

2 likes

Ik reageer op heel veel antibiotica allergisch, word er nog zieker van en vaak begin ik binnen 2 uur enorm over tecgeven dus dat rek ik altijd zo lang mogelijk uit. De laatste keer belandde ik weer op de hap.

1 like

Ik zou moeten slapen, maar ben zo wakker door alle gezeik van gisteren. Dat was een heftige dag blijkbaar.

1 like

Als je wilt praten, je weet me te vinden. :heart:

Vandaag is de laatste dag voor de verhuizing, kan niet wachten. Ben er klaar voor en vooral klaar mee. Morgen bakwagen ophalen met mijn broer, zooi inladen en tot de notaris (naja en af en toe even tussendoor terug om de katten te bezoeken tot ik er 1 mee kan nemen.)

9 likes

Ik ga zo naar huis na een week in Italiƫ. Beetje huilen.

3 likes

Zo spannende ochtend op werk. Nu al aan het stress poepen.

4 likes

Snel even alle Lion’s verstopt, zodat ik niets hoef te delen

4 likes

Komt vast goedā˜ŗļø

2 likes

Ik werk de ochtend bij mijn schoonmoeder omdat ik straks een afspraak in de buurt heb. Maar ze heeft sinds maandag een puppy dus jullie kunnen wel raden hoe productief ik ben.

33 likes

We hadden gisteren eindelijk eens goed nieuws uit het ziekenhuis. Zo opgelucht!

58 likes

Ik ben bij de tandarts en aan de wachtruimte te zien gaat dit weer ziek uitlopen :sob:

Ik word er echt helemaal gek van dat mijn keelpijn niet minder wordt

1 like

Ik heb echt zin om in een ander land te zijn. Maar niet om op vakantie te gaan, te plannen, te betalen (haha), te reizen en corona enzo.

4 likes

Mijn kat komt net binnenlopen met allemaal bloed aan zijn bek, wat hij denk ik zo ook aan zijn staart en overal heeft gesmeerd, maar ik schrok me rot.
Nu is dat bloed weg en zie eigenlijk geen wond? Zal ie een vogel hebben vermoord??

Mijn schoonmoeder komt vanmiddag langs ik ben net de deuren gaan poetsen. Ok dat had misschien ook wel eerder gemogen sinds ik hier woon maar wie ben ik.

3 likes

Je buikspieren train je wel! Kreeg op een gegeven moment toen het heel erg was met hooikoorts gewoon buikspierpijn van het niezen.

4 likes

Wow ik heb echt supervision :sunglasses: Net m’n ooglaser checkup gehad waarbij de eerste echte resultaten te meten zouden zijn en ik heb nu na 2,5 week al 120% en 98% zicht. Echt een verademing dit en beste beslissing en investering van het jaar :dancer:t2:

18 likes

Het zit er al op voor mij, alles is goed gegaan gelukkig. Jij ook veel sterkte vanmiddag!

6 likes

Wakker geworden met tandpijn, gelukkig kan ik vanmiddag nog ergens terecht.

Ik ben super moe en zie nu dat ik vannacht maar 3 uur en 49 minuten heb geslapen. Gelukkig totaal niet doorgehad verder haha.