Wat je even kwijt wil #56

Een vriend is nu bij mij om de deur open te doen voor alle kinderen die sint maarten zingen. Hij vindt dat leuk haha. Dus ik zit lekker te chillen op de bank terwijl ik hem af en toe ‘opnieuw!’ tegen kinderen hoor zeggen haha

23 likes

Jaaa leuk. Veel plezier!

Update: ze komen in roedels van 15 kinderen tegelijk dus t was al snel bijna op. We zijn nu naar de bovenverdieping gevlucht met de lampen uit. 3 mini knoppers voor onszelf bewaard

7 likes

Ik heb nu ook echt het idee dat ik al mijn hele leven onder een steen leef. Heb wel eens gehoord van Sint Maarten, maar geen idee dat dat daadwerkelijk nog een ding was

2 likes

Ik woon in Noord Holland. Ben in Zuid Holland opgegroeid en kende het ook niet. Maar ze feliciteren hier ook de hele familie als ze binnenkomen op een verjaardag dus ze doen wel gekkere dingen hier

5 likes

Nou dat laatste is gewoon Nederlands. Ik ben ook in Zuid-Holland geboren en getogen, en dat feliciteren op verjaardagen deden wij ook. Heel dat kringetje rond: ‘Gefeliciteerd met Truus, Gegeliciteerd met Truus etc)

4 likes

Ik heb dus ook nog snel snoep gehaald vanmiddag maar tot nu toe geen kinderen. Woon hier nu 2 jaar en kan me eigenlijk niet echt herinneren hoe het vorig jaar was/misschien was ik toen niet thuis.
Maargoed dus veel snoep voor mij alleen😅

1 like

Komt helemaal goed. :blush: Ga je onder narcose?

Oh, dat kan in echt totaal niet van mijn eigen familie! Maar heb ook nooit echt kringverjaardagen gevierd vroeger

Ja! Dat is ook vooral waar ik zenuwachtig voor ben haha

2 likes

Sint maarten en Singles day?
Geef snoep voor beide.

2 likes

Ja mijn oer-Rotterdamse kant van de familie zorgde voor de echte kringverjaardagbeleving. Echt een gemis hoor. :netherlands:

2 likes

Komt helemaal goed! Heel begrijpelijk. Het voelt net alsof je heel snel in slaap valt. :blush: je kan altijd zeggen dat je bang bent morgen. Succes en beterschap! :hearts:

2 likes

Gaan alle vrijgezellen ook langs de deur met singles day liedjes?

3 likes

Gratis vibo’s en condooms voor de singles.
Of telefoonnummers van de andere vrijgezellen voor een leuke nacht

4 likes

Dat is beter dan wat ze in Ootmarsum doen. Rond Pasen gaan alle vrijgezelle mannen (die lid zijn van de kerk) de hele stad rond en twee verschillende liedjes de hele middag

4 likes

En dansje

1 like

Ik heb liever chocola

3 likes

Lief, dankje voor de tip!

1 like

Het gaat mentaal ff niet heel chill en nu ben ik ook nog ongesteld dus buikkrampen, en daardoor kakte ik net serieus bijna in m’n broek in de HEMA :hot_face: zo kut, gelukkig was ik dichtbij huis.

Zou blij zijn als deze week voorbij is :+1:t2:

3 likes