Ja ugh, zo’n ergernis, als de trein begint vol te lopen en iedereen doet alsof zn neus bloedt, met koptelefoon op, kijkend naar telefoon, grote tas op de stoel. Ben dan altijd geneigd juist daarnaast te gaan zitten, je legt het spul maar in het rekje neer hoor.
Ja ik ben het er ook mee eens dat het aso is om je spullen op een stoel te zetten terwijl een ander moet staan.
Ik vond het alleen wel grappig dat deze conducteur dat dus ook zo presenteert, terwijl ns altijd wat anders claimt
Denk dat m’n tandarts me geprankt heeft
Ze heeft me vorig jaar al gezegd dat m’n kiezen geseald moeten (ja boeie) dus heb 1x gewoon niet ingepland en 1x ingepland en afgezegd en nu kwam ik paar weken geleden voor controle, zegt ze dat ik 2 gaatjes heb en m’n kiezen geseald moeten. Dus ik denk nou toe maar dan. Lig ik daar vanmorgen in de stoel zegt ze oh, je hebt geen gaatjes? Verkeerd genoteerd denk ik dan?
Zij wilde gewoon dat ik kwam voor dat sealen, helemaal erin getrapt
Maar ja goed geen gaatjes dus 
Het lijkt me niet heel fris voor de kapper als je aankomt met echt vies haar… Ook al wassen ze het daar.
Denk gelijk aan hoe je eten vacuüm sealed, dus dat een laagje plastic om je tand vacuüm wordt getrokken
Niet hier op het forum in ieder geval
laat even weten als je het vindt, ik ben ook op zoek haha
Ik heb wel hoofdpijn voor je in de aanbieding
Als je geverfd moet worden kun je het beter niet wassen
Nee ja het was zo’n laagje om gaatjes in je kiezen tegen te gaan ofzo
Kennelijk krijg je dat als kind en was er bij mij slijtaaazj van t knarsen
Maar vond t beetje geldklopperij tot ze zei dat ik gaatjes had MAAR DAT BLIJKT DUS HELEMAAL NIET ZO TE ZIJN
Edit: doe m’n titel weer eer aan
Oh, fluoride. Goor spul en mijn mond was net te klein voor die mallen, dus het wou iedere keer eruit floepen bij mij. Ik kan nu wel mijn tong een minuut lang naar achtere klappen, want ik wou die gore aardbeien smaak niet proeven
Neee absoluut geen fluoride, het is een hard laagje lees op Google dat het kunsthars is en het moest ook helemaal met zo’n lamp net als bij gel nagellak lol
Haha fluoride. Vreemd genoeg wel redelijk leuke herinneringen aan want ging altijd met mn sibling en zaten elkaar altijd belachelijk te maken als we dat tegelijk in hadden.
Hahaha genius van je tandarts. Ik heb al sinds de basisschool gesealde kiezen en nog nooit gaatjes gehad
Denk echt dat het je een hoop leed kan besparen 
Ja die had ik volgens haar ook (kan me niet echt herinneren, zo lang geleden) maar door t knarsen moest het nu weer
Mijn weekend is begonnen😍
Ach Inez jij hebt weer andere talenten
Ah door jullie verhalen over die fluor gebitjes heb ik even een throwback en ik gruwel echt bij die herinnering. Weet ook nog dat zure samenknijpen van je speekselklieren bluh😫
Ik heb bijna weekend maar zit nog te wachten op 1 telefoontje, schiet op!
Nou ik ga toch echt m’n haar niet wassen voordat ik naar de kapper ga. Ik was het 2 keer per week en kien het zo uit meestal dat ik op mijn haar-was-dag naar de kapper ga, wil het echt niet vaker (laten) wassen dan nodig. Ik zeg dat er wel altijd bij als ik bij de kapper ben, en krijg altijd als reactie dat ze dat helemaal begrijpen en prima vinden omdat je je haar beter niet te vaak kunt wassen als het niet hoeft.
Ik heb zo’n topdag vandaag, bizar goed humeur, heerlijk muziek geluisterd en net de Rituals adventkalender kunnen kopen met kadokaarten die ik nog had, en vanavond een (hopelijk) superleuk feestje met een clubje vrienden, ben helemaal blij haha
Ik ga zometeen ook met no-shame die kant op hoor