Oh wat rot! Ja ik zat echt een beetje in shock uit het raam te kijken. Nog nooit zo’n grote rookwolk gezien van dichtbij. Ik hoop dat ze het snel onder controle krijgen
Ik heb zo kapooooot veel kleren en ik vind niks meer leuk. Heb geen geld voor een nieuwe garderobe + onnodige milieuschade maar echt m’n mood deze dagen, gewoon omdat ik vind en voel dat ik er lelijk uit zie.
Wou ik ff kwijt voor het slapen gaan (heerlijk nog 9 uur … )
Ik vind Swarovski-meuk kut.
Kun je een kledingruil doen of bijv ruilen bij iets van een kledingbieb? Of voor nu een outfit uitzoeken bij een tweedehands (kleding)winkel?
Ik heb dit nog nooit geroken, waar lijkt het op?
Ik ga volgende week spontaan een nachtje naar de bergen, echt zin in. Het is niet zo ver (2 uur rijden) en ik ga daar in de omgeving wel eens hiken en er is dus 1 klein dorpje daar midden in de bergen waar je dan doorheen rijdt. En het is echt zo schattig pittoresk met houten huisjes enzo. Het leek me altijd gezellig om daar een keer te slapen dus nu heb ik daar een airbnb geboekt!
De host e-mailde al dat het koud is volgende week. Echt zin in want het is met openhaard en hot tub
ik vind dat zoooo leuk! Heb je al ervaring daarmee of ga je het voor het eerst doen?
Ik wil ook zo graag op een dansles. Een soort feminine dance class lijkt me echt geweldig. maar ik weet niet zo goed waar dat kan en of ik dan niet voor lul loop want ik kan helemaal niet dansen laat staan op een vrouwelijke manier
maar het lijkt me zo leuk om te leren.
als iemand tips heeft voor omgeving r’dam let me know!!!
Amber komt uit de darmen van potvissen. Dus daar ruikt het naar. Maar dan lekker.
In C. toevallig?
Beetje warme geur, moeilijk uit te leggn
In ons stadsie ja… Ik ben heel blij dat we verhuisd zijn naar elders in de Domstad maar het voelde wel alsof onszelf hebben laten wegpesten van een plekje waar het grootste deel van de, ook, 10 jaar daar toch heel erg leuk was. En ja ik klink heel zuur maar ik vind dat ook van de gemeente helaas. Wat nou horecastop of terugdringen van malafide huisjesmelkers? ( ik denk niet dat de gemeente corrupt is hoor, woongenot van bewoners staat gewoon niet zo hoog op het prioriteitenlijstje)
Ha lol. Dat is dan ook wel heel toevallig ja. Het was voor mij al fijn om serieus genomen te worden en medestanders te hebben. Ook met een soort van mediatie horing door de gemeente met de restauranthouder (een intense lul die meteen in een slachtofferrol kroop maar ondertussen allerlei regels bewust overtrad) met zijn schurkadvocaten en dan de bewoners en belanghebbenden. Nou ja, je raadt al, we kwamen er niet uit en de gespreksleider maar blijven herhalen dat we ons allemaal open moeten opstellen. En ik dacht dat het toen ook iemand van die actie groep was die heel hard riep: ‘Trap er niet in!’. Lang verhaal kort: er is niets gedaan met alle bezwaren ( en er is nog zoveel meer gebeurd maar dan blijf ik bezig) en dat restaurant zit er gewoon.
Dit klinkt vast heel bitter maar ik ben blij dat jullie doorzetten! En ook dat die bouwstop er is gekomen. Bouwgeluiden zo dicht op je in een binnentuin is ook nog eens verschrikkelijk. En je ziet dan ook alles uit je raam misgaan. Aaaah krijg helemaal flashbacks sorry! Je merkt dat ik er nog erg kwaad van word. Het is ook echt funest voor je mentale gezondheid. Kat , vriend en ik wonen nu gelukkig heel aangenaam maar ik besef ook dat we geluk hebben dat verhuizen een optie was. Hopelijk kunnen die balkons definitief van de baan als ze binnen die 2meter komen. En vooral ook peilen bij de andere omwonenden, ik dacht eerst ook altijd dat we de enige waren die last hadden maar dat bleek helemaal niet zo te zijn alleen weet niet iedereen de weg naar de juiste kanalen te vinden. ( En lekker elke dag haatdragend meldingen maken bij slimmelden hehe)
Bij de buren staan busjes van een ontstoppingsbedrijf, waarschijnlijk riolering toilet verstopt ofzo, en nu zit m’n vriend hele tijd te zeggen dat dit door míjn overmatig wc-papier-gebruik komt, haha lol en nu ga ik het nog geloven ook en durf ik niet naar buiten te kijken.
Gelukkig staat je naam er niet op
Volgens mij heb je eigen buis/buizen per huis die naar de algemene riolering loopt.
Wij hadden laatst ook problemen en toen werd dat duidelijk.
Ik ga er even vanuit dat je niet in een appartement woont.
Ik heb om 16:00 mn stage eindgesprek
Heb t sowieso gehaald hoor maar toch wel benieuwd, ik blijf ook gewoon nog een maand
Ik kan vanuit mijn slaapkamer letterlijk een telefoongesprek van de buurvrouw volgen terwijl ze echt niet hard praat. Ik wil niet weten wat zij allemaal letterlijk kunnen horen vanuit onze slaapkamer
Net mijn 13e maand weer kunnen overmaken naar mijn spaarrekening En in december en januari heb ik ook nog een meevaller
Lekker pik.
Blij dat het bijna weekend is. Heb het gevoel de afgelopen twee weken niet zo productief te zijn en voel me daar schuldig over. Daarnaast wil ik even tijd nemen om goed voor mezelf te zorgen. Maandag weer een nieuwe start.