Heel erg herkenbaarš
Wat is dit echt?
Ik heb dan mijn leven nu te danken aan scientology
Hahah thereās a story
Oh, dit is echt het enige dat ik niet mis aan werken in Den Haag. Vanaf de invoering van de āhslā was het niet echt leuk meer. Dat eerste jaar was echt ellende.
Ja dit herinner ik me nog! Daarom ook, als je dit nu zo aan mensen vertelt ādankzij Scientologyā dan is dat wel bijzonder
Kan je niet gewoon bestellen? Afhalen en bezorgen mag nog gewoon toch, daar mogen ze langer voor open blijven
Ja echt erg, ik heb zo vaak stil gestaan op dat stuk tussen Rotterdam en Breda. en dan ook vaak met van die storingen zoals @M0nan omschrijft: altijd iets met opnieuw software opstarten, storingen bij de remmen, etc. Ik kan me zo goed het gevoel weer voorstellen als zoān trein vol op de rem ging middenin een weiland dan weet je gewoon dat je weer een uur stil staat. En die treinen blokkeren dan ofzo en dan ontstaat er inderdaad zoān file van domme hsl treinen aaah ik heb medelijden @M0nan
Iedereen om me heen loopt ineens met amberblokjes te leuren dus ik heb er ook maar eentje gekocht. Maar ik had de folie er om laten zitten nu er af gehaald en het ruikt echt suuper lekker
Gelukkig kom je er nu al achter en niet pas als je thuis bent
Omg wat kut zeg. Ja naja dat was het dus. Uiteindelijk was het licht dus uit. Stroom lag eruit alles. Dus kon mn telefoon ook niet opladen. Toen na 20 minuten ging het licht weer aan. gelijk tel aan de oplader. Toen weer wachten. Uiteindelijk kwamen ze flesjes water brengen. Toen dacht ik āoke tot over 100 jaarā. Maar opeeeeeens reden we weer. Na anderhalf uur. Toen kwamen we in Breda en moest ik nog rennen voor mn vervolgtrein want anders moest ik nog een half uur wachten. Overvolle trein natuurlijk. Maar goed!!! Nu ben ik er bijna
Oeeh kizomba is zo cool
Ik wil ook weer zoveel dansen maar die kut crona verpest alles haha
Nee ik dans al een tijd niet meer omdat je een vaste partner moet hebben. En de partner die ik had emigreerde haha. Plus ik vind een vaste partner ook kut want niemand kan altijd dus dan loop je ook veel lessen mis terwijl t niet goedkoop is ahah. En ik dacht ik haal t dan wel weer in met feestjes mjaā¦
Gelukkig heb ik laatst ontdekt dat ik t nog kan. Misschien influence ik mn vriend gewoon en gaan we t gwn thuis oefenen.
Jaa wisselen is zo veel chiller. Dan leer je veel meer als je met verschillende mensen danst.
Ik ga toch maar even rond kijken naar andere dans opties hier in de buurt haha.
Even heel random, maar ik vind die China correspondent van de NOS altijd zoān fijne stem hebben. Ik ga sowieso altijd goed op mooie stemmen
Ik kan je helaas ook niet inhoudelijk helpen maar even een hartje omdat ik je frustraties zo goed begrijp. Ik heb het zelf ook meegemaakt, twee winkelpanden die om zijn gebouwd tot woningen met balkons die direct op de slaapkamer uitkeken/grenzen. Plus de geluidsoverlast die het veroorzaakte. Ik ben 100% voor meer woonruimte in de binnenstad maar niet als dan eigenlijk blijkt dat het alleen maar verhuurd wordt tegen exorbitante prijzen aan expats/studenten (die dus ook 0 fucks geven dat ze overlast geven). Helemaal feest was het restaurant waar gezamenlijk als omwonenden en de actie groep (fijne betrokken mensen) bezwaar is gemaakt maar het maakte geen kut uit. De klachten over geluid- en stankoverlast daarna werden dan weer wel heel serieus genomen. Oja, alsjeblieft wil iedereen die denkt āzeik niet dan moet je ook niet in een stad wonenā commentaar voor zich houden want nee, er is een verschil tussen structureel bovenmatig overlast en normale stadsgeluiden. Ik woonde toen ook vlakbij een uitgaansgelegenheid waar we echt 0 last van hadden maar uiteraard wel hoorden. Daarnaast waren al die plannen (en lag dat ook vast in het bestemmingsplan) er ook niet toen je (bij ons ook) er in eerste instantie kwam wonen. Ja sorry misschien nog lokaal nieuws erbij halen? Klinkt heel knullig maar zo is ook een bouwproject aan de jutfaseweg (tijdelijk) gestopt.
Wow ik zie een zieke brand/rookwolk uit het raam.
I feel you girl, ik heb vandaag 3 koppen koffie laten vallen over mijn kleed heen
Woon je in omgeving Rotterdam? Hoorde net ook zoveel sirenes.
Ja klopt! En inderdaad zo veel sireneās. Mijn zusje zei dat het waarschijnlijk een pand is van Felyx en dat er brand is ontstaan door een accu