Wat je even kwijt wil #56

Top, mijn man heeft corona (verder niet ziek) dus nu allemaal in quarantaine en morgen kan ik pas testen…

Ik word al een week lang elke dag gebeld door een nummer, na googlen blijkt dat een nummer van Ziggo te zijn. Maar ik neem nooit op. Als er iets belangrijks is over mijn abonnement dat wil ik dat via mail weten. :rage:

1 like

Nav een tip hier om over alles te klagen, heb ik geklaagd over een losse naad in mijn nieuwe broek (moet wel echt gerepareerd worden, maar dat moet wel lukken) en ik krijg nu het aankoopbedrag terug! :+1:

11 likes

Ik heb me aangemeld voor een alternatief traject van mijn opleiding van 20 weken dat je doet in plaats van de gewone ‘vakken’. Over twee weken een gesprek om te kijken of ik geschikt ben en het echt wil. Je doet dan meer filosofie, kunst, sociologie enz en een eigen onderzoek. Erg benieuwd!

46 likes

Ah ik voelde me echt een bejaarde vanochtend. Ik wilde zo’n coole wijdere broek kopen ipv skinny jeans waar alle hippe jonge meisjes in lopen maar ik wist dus eigenlijk niet hoe dat model heette dus ik liep echt zo tussen de spijkerbroek modellen bij h&m te zoeken maar nog steeds geen idee :woozy_face: ik denk straight?

Dus maar een ultra skinny gekocht :sob:

8 likes

Ik heb echt de kutste dag der kutste dagen op werk

3 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Tech-topic (ict, computers, telefoons etc.)

Bootcut is nog redelijk strak wideleg, boyfriend blabla zijn vaak de namen van die fits. Groetjes een mede-behaarde in een knijperstrakke skinny die een nieuwe broek wil maar wacht op Black Friday.

4 likes

Ik heb straks een uitje met mijn moeder en zus en ben gewoon zenuwachtig omdat dit al zo lang geleden is.

Blijft wel een beetje vaag verhaal. Maar goed wettelijk heb je een bezwaar periode en kun je bezwaar indienen via gemeente tot de rechtbank. En dat hoeft niet lelijk te gaan maar als het nieuwe hoofdgebouw bijvoorbeeld te dicht op de perceelsgrens staat moet je daar zeker wat van vinden!

2 likes

Ik sta vast met de trein Ivm een zwaan op het spoor die inmiddels de tunnel in gewandeld is. Wel beter dan dat ze er met een noodgang overheen rijden, maar ook zo typisch hoe onze relatie met dieren is (mag dood voor voer, maar graag als we het niet zien)

2 likes

Ik sta ook vast. Bij mij omdat er mensen langs het spoor liepen dus moesten ze langzamer. En toen was dat geregeld en was er een nieuw probleem want de trein voor ons staat stil door spanningsstoring ofzo dus die komt niet vooruit. Achter ons staat er ook een. Ik sta al 25 minuten stil en niemand weet iets.

1 like

Waar is dit? Dit klinkt als het traject Den Haag - Eindhoven (via de HSL) haha echt alles eraan, altijd gezeik

2 likes

Ik pakte net een pak toiletpapier uit de schappen bij de supermarkt en mijn oog ging meteen naar rechtsonder op de verpakking: even de calorieën checken.

:geek:

24 likes

Hsl Schiphol naar Breda
Ik kan wel janken, er wordt net omgeroepen dat ze nog niks weten. Ik ga me verplaatsen naar de eerste klas en mn telefoon daar heerlijk opladen. Ben echt kwaad.

Update,
Er is blijkbaar iemand van viaduct gesprongen. Daarna dus stroomstroing ofzo. trein voor ons kan op eigen kracht niet meer weg. Tot over 6 uur

Heel erg herkenbaar😭

2 likes

Wat :open_mouth: is dit echt?
Ik heb dan mijn leven nu te danken aan scientology :thumbsup:

3 likes

Hahah there’s a story :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Oh, dit is echt het enige dat ik niet mis aan werken in Den Haag. Vanaf de invoering van de “hsl” was het niet echt leuk meer. Dat eerste jaar was echt ellende.

1 like

Ja dit herinner ik me nog! Daarom ook, als je dit nu zo aan mensen vertelt “dankzij Scientology” dan is dat wel bijzonder :grinning_face_with_smiling_eyes::smiley:

1 like