Split cocktails zijn echt
Ik ging net naar de Etos om allemaal dingen te halen, lijstje gemaakt vantevoren alles.
Ben ik nu weer thuis, denk ik kut. Datgene waarvoor ik wilde gaan heb ik nu nog niet gehaald. Had ik ook niet op mijn lijstje gezet
Beter nu ziek melden, dan opgebrand zijn voor een langere periode. Dus morgen verplicht uitslapen
Ban als je het niet doen, Dolfijntje. Hoop dat je je snel iets beter voelt!
Ah wat rot voor je, veel beterschap en supergoed dat je voor jezelf gaat kiezen!
Ik heb een spin gevangen en na lang twijfelen ook buiten gegooid. Maar ik zag m er niet uit vliegen dus ben bang dat ie op me zit ook al heb ik wel gecheckt. En nu voel ik t overal kriebelen. Doe ik een keer goed door m niet dood te maken krijg je dit.
Begonnen met de stapel was weg werken en in plaats van dat afmaken ben ik ál mijn broeken gaan passen. Dat gedeelte puilde echt uit in mijn kast en meer dan de helft trok ik nooit aan omdat ik niet wist of het nog paste.
Conclusie; 2/3e gaat in de zak
Tltr:
Ik ga kotsen want frituursnacks + cocktails met melk
Goed zo! Even bijkomen
Dat of ik slaap al om 8 uur.
Ik doe dr trouwens geen melk in. Geen zin in
Melk?
Ja dat is een wit drankje. Je hebt dierlijke melk , moeder melk, maar ook plantaardige melk.
Ja maar in je splitje? Ik ken t alleen als licor 43, sinaasappelsap en slagroom.
Van te voren dacht ik echt dit kan niet oke zijn, maar was t wel.
Haha lullo
Oh ik doe dr nooit melk of slagroom in. Want zonder smaakt t ook gewoon naar splitje. Als ik t romig wil dan zou ik er opgeklopte eiwit in doen. Maar teveel moeite.
Zonder is denk ik wel beter, vind t met na 2 drankjes echt wel de max. Je hebt ook de appeltaartversie met (warme) appelsap. Maar die is wel minder.
Zin om de Staatsloterij te winnen.
Dat je je er bewust van bent dat je dit doet terwijl het niet nodig is, is al een positieve verandering op zichzelf de volgende stap wordt het dan weglaten.
Dit klinkt echt zo heerlijk, ik kan er ook extreem van genieten om voorin op de passagiersstoel te zitten en rond gereden te worden, word daar helemaal rustig en ontspannen van, superfijn.
Absoluut niet fijn natuurlijk dat het mentaal niet lekker met je gaat, ik hoop dat je je gauw ietsje beter voelt