Wat je even kwijt wil #57

Je hoeft niet meer naar de sportschool? Niet dat dat kan maar toch. Ik vind lockdown werken ook leuk. Bij ons is iedereen in eigen kleding ook dus t oogt meteen anders en t is ook wel gezellig. En natuurlijk t beste van alles: geen klanten.

Ik haat t als ik wakker word en mn lijf doet t niet goed.

1 like

Dat is zo naar :sob: Bij mij helpen rennies ook 0. Pak meestal meteen gewoon Omeprazol :sweat_smile: Wel wat slechter natuurlijk, maar dan ben ik er na 1 dag vanaf ipv dat ik nog dagen met maagpijn loop…

2 likes

Haha nee ik beweeg meer dan ooit haha! En goed voor de armspieren, al moet ik wel zeggen dat m’n onderrug het tillen minder leuk vindt. Wel chill dat jullie in eigen kleding mogen. Wij moeten gewoon in werkkleding met veiligheidshesje inclusief werkschoenen met stalen neuzen. Hebben jullie veel te doen?

1 like

Gisteren stond er bij buren een eindje verderop in de straat ineens super veel politie voor de deur, drie ambulances en brandweer en was ook een traumaheli opgeroepen. Straat helemaal afgezet en het heeft ook echt uren geduurd voordat alles weer rustig was. Echt doodeng allemaal. Politie heeft er ook tot laat in de avond nog gestaan. En nu hangt er ineens een ‘hoera een baby’-bord???

Ik denk wel de overtreffende trap van heftige bevallingen. :fearful:

38 likes

Nog werken tot half 4 ongeveer en dan 5 dagen weekend. Had 3 weken geleden nog bijna een week vrij maar heb het nu alweer nodig 🥲

3 likes

Verschrikkelijk, mijn vorige werkgever eiste dit ook. Elke week stond ik dus 1 uur per week voor Jan lul te werken
Maar ik moest het wel doorgeven als 15 minuten eerder naar huisging. En 10 minuten opschrijven als ik later wegging mocht niet.

Je begrijpt dat in de afgelopen 4 Jr mijn pauzes vaak uitgebreid heb en echt vaak eerder vertrok (dat kon, want werkte alleen op een vestiging).

Ik ben op een kitten aan het passen en is er een snooze knop? Superleuk diertje maar zo.veel.energie!

6 likes

Ik was laatst bij je collega’s en er hing ook zo’n goede sfeer!

2 likes

Komt ook doordat het een hele sociale werkgever is, zelfs (store) managers picken orders en leveren ze in de stromende regen af bij klanten in dezelfde werkkleding, wordt geen onderscheid gemaakt in functie :slightly_smiling_face:

7 likes

Oh mijn hemel ik heb zoooooooo’n jeuk!!! M’n vriend kwam er maandag mee en sindsdien is het echt erg, we denken aan schurft :grimacing::sob::sob: zometeen naar de huisarts maar jezus hoe komen we hier nou weer aan

Gisteravond een meltdown gehad van dat fucking thuiswerken in de winter elke dag😭

1 like

Er heerst een schurft uitbraak, het komt de laatste tijd echt weer veel voor.

2 likes

Ik heb het wel eens gehoord van studenten huizen! Ben benieuwd waar ik (of hij) dit heb opgelopen zeg want we hebben niet heel veel mensen gezien en al helemaal niet zo dichtbij. Gelukkig is het goed te behandelen.
Omg wat ik me nu bedenk, een vriend van hem had een stapel mooie jassen gevonden bij de afval containers en m’n vriend heeft er 1 gehouden
Sowieso dat dat het is :weary:

5 likes

Voor mijn doen was het laat ja. Ik douche altijd ‘s ochtends en vaak ‘s avonds ook weer

Goeie tip!!! Misschien ook voor in het vervolg als we vintage kopen oid

Ohh dat is zo rot, heb het ooit door een vriendje gehad in mn studententijd. Als je het hebt helpt het echt om naast die medicatie zalf met lidocaine te smeren. Maar dat vertellen ze bij de huisarts vast ook.

2 likes

Wat een nachtmerrie is werken eigenlijk zeg. Ben net 2 weken vrij geweest en nu weer twee uurtjes gewerkt en ben het nu alweer zat 🥲

15 likes

Qua klanten valt t mee. Voor de kerst wel druk, nu minder. In de winkel is genoeg te doen qua opmaak. We hebben nu de winkel deels omgegooid. Ben benieuwd hoe t straks is.

@kali wij moeten met openen zelfs al 10 minuten voor tijd de winkel in. Als je later begint ook 5 minuten voor tijd. Weet niet of als t in je contract staat t wel/niet mag. Vind dat kwartier na werktijd ook zo’n dikke onzin dat t mag. Bij ons wordt t regelmatig 18.20/18.30

2 likes

Ik heb net echt even als een klein kind zitten janken omdat onze vakantie niet door kan gaan volgende week.

Tuurlijk ik begrijp het allemaal, ook het risico van het boeken. Maar niet 5 dagen van tevoren dat er weer ergens een kutregeltje bedacht is waardoor we beiden niet meer kunnen. :pleading_face:

En nu mezelf oplappen om naar de supermarkt te gaan en vet voedsel te kopen.

13 likes

Heeft die vriend er ook zoveel last van? Echt super kut. Hopelijk is het toch iets anders en zo niet dan hoop ik dat jullie er snel vanaf zijn!