Wat je even kwijt wil #57

Hebben ze gekeken naar een verdraaide eierstok? Ik ben absoluut niet van zelf dokteren, maar het zusje van een vriendin is vorig jaar zo ook naar huis gestuurd en bleek een verdraaing van de eierstok te zijn.

Omg dat klinkt zo focking pijnlijk

1 like

Schijnt het ook echt te zijn! Zij braakte ook echt van de pijn.

2 likes

Ik ben (nog steeds) kneiterbrak op het werk en morgen weer de hele dag, laat me slapennnnn

1 like

Van Sorel, vind ze super cute.

https://www.zalando.nl/sorel-glacy-explorer-shortie-veterlaarzen-so611y005-o13.html

12 likes

15 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Vegetarisch eten

Ik ga deze laatste vakantiedag verpesten door de hele dag na te denken/te stressen over mijn eerste werkdag morgen (nieuwe baan) :sweat_smile:

8 likes

Heel veel succes morgen!

2 likes

Oh geen idee, er is wel gevraagd of ze bloed braakt ivm verdraaiing van je maag (maar er komt geen bloed mee als ze braakt). Wat een naar en pijnlijk idee ook.

Ze moest wel lachen want de arts ging op een gegeven moment heel hard aan het bedje bewegen en vragen of dat pijn deed (ja dat deed pijn), maar ze snapte niet dat hij dat met een doel deed dus ze zei heel droog “wat doe je nou?!”
Zie het helemaal voor me :sweat_smile::joy:

5 likes

Meh moet morgen weer werken na een week vakantie en heb er echt geen zin in :fearful: En zometeen komt er bezoek dus een hele dag in mn bed liggen wordt hem weer niet :sob:

Heel herkenbaar!
Dan kan zo’n besef ineens boven komen.

Ik zelf heb het extreem als ik een kind zie dat heel onbezorgd van alles in een speelgoedwinkel aanwijst/krijgt. Dat soort scènes (of bijv bij de macdonalds; mocht ik een frietje en geen happy meal) zijn blijven hangen. Idd zeker niet om medelijden te willen nu maar bijzonder dat contrast.

Mijn moeder heeft zelf van kleins af in (zware) armoede geleefd. Dus bij discussies over hoeveel ik bij Zalando besteed, of een opmerking over Thuisbezorgd, komt dat soms bij haar weer boven.

Enerzijds is ze van, gurl neem het ervan, maar toch is dat haar context van iedere cent heel goed besteden. Vond dit ook wel treffend toen ik met een goeie vriend over onze families en achtergronden besprak:

Ps nu ben ik niet 100% bezig met mijn purpose vinden hoor laat dat duidelijk zijn

11 likes

Yes, nieuw seizoen van Queer Eye! Zit klaar om te janken

3 likes

Wat fijn!! Welke burgers zijn dat? Ik heb er tot nu toe ook nog geen gevonden die ik mag hebben dus ben benieuwd of deze misschien wel kunnen!

Dankjewel! Ik mag ze ook :scream:
Aantal gram eiwitten per 100 gr valt ook echt niet tegen. Blijjj!

1 like

Omg kan dat?? Hoe heb je dat gedaan?
Heb je geen voor- en nafoto’s?

Morgen heb ik mijn eerste oedeemtherapie na mijn lipo en ik heb er oprecht geen zin in. Voor mijn lipo had ik sowieso altijd last van misselijkheid, diarree en gewoon algehele malaise. Meh

3 likes

Pff een veel te lang dutje gedaan. Ik was al gaar en word nu ook gaar wakker.

1 like

Ben niet vooruit te branden vandaag :weary: moet studie weer oppakken, boodschappen doen en mijn bed verschonen maar lig veel te lekker op de bank

Ohh ik ga dit ook een keer proberen!
Die stok ziet er niet echt chill uit + daar is mijn deurtje veel te vies voor :joy:

1 like

Ik vergeet de laatste tijd om op tijd te eten, dan voel ik mij rond het middaguur heel beroerd, dan denk ik dat ik Corona heb en mijn einde nabij is, dan bedenk ik mij dat ik nog niets gegeten heb, dan eet ik wat en is alles weer goed.

En zo gaat het al dagen.

8 likes