Wat je even kwijt wil #57

Haha nee die zit niet in mijn assortiment aan verhaspelingen!

2 likes

Lekker on-Nederlands ook om er zo bij stil te staan. Wim Hof doet blijkbaar aan extreem uitwaaien hahahaa.

Zouden we de Amerikanen ook kunnen wijs maken dat we tijdens dat uitwaaien massaal “nou nou, poe poe, tjonge tjonge, tis wat” chanten om onze chakra’s te reinigen? Gemiste kans hoor om dit artikel.

23 likes

Zaterdag mogen we een huis bezichtigen! Ben echt zo benieuwd! En donderdag weer een sollicitatiegesprek dus ik ben even suuper happy!

15 likes

uitwaaien (OUT-vwy-ehn)

dit vooral, wat???
en:
‘I’ve gotta get uitwaaien.’ I’ve gotta clear my head and just get away from distractions for a bit,” said Arie Boomsma

hoe lekker gaat arie dat hij hier genoemd wordt, en wat is de vertaling daarvan? ik moet uitwaaien krijgen?

11 likes

Morgen mag ik langskomen voor Frumpy :smiley: @MadameMignon

23 likes

Ja, ik heb geen moment gehad om er even fatsoenlijk een verhaal van te maken. Maar lang heftig verhaal kort: ze zijn er na een paar dagen ziekenhuisbezoeken achtergekomen dat er een zenuw gekneld zit/zat :frowning:. Ik weet niet meer hoe je het precies noemt, het had een naam iets met een A, maar schijnbaar is dat iets wat helaas langer duurt totdat ze de juiste diagnose kunnen vaststellen omdat het nog niet zo bekend is… en komt vaker voor bij jonge vrouwen.
Het past precies in dit specifieke verhaal ook. Ze heeft een prik gehad in haar buik en dat scheelt enorm veel. Ze is nu ook thuis. Dankjulliewel nogmaals allemaal!

76 likes

ACNES denk ik! Had een collega die dit had en moest hier vandaag nog aan denken, maar wist niet meer hoe het heette :sweat_smile:. Nu schiet het me weer te binnen. Die prikken schijnen inderdaad wel te helpen maar geloof wel dat het regelmatig moet. Fijn dat ze er achter zijn in ieder geval!

2 likes

O ja dat was het inderdaad. Ja het is heel heftig omdat dit regelmatig blijkbaar pas veel later wordt gediagnosticeerd terwijl iemand gewoon intussen kapot gaat van de pijn. Als je het opzoekt zie ik nu ook veel van dezelfde ervaringen.

Ze is echt mega afgevallen en moet echt herstellen van deze week met zo’n pijn; dus ik denk dat dit nu nog lang de tijd nodig zal hebben… En inderdaad misschien wel vaker een prik nodig.
Wat een week :sleepy:

7 likes

Fijn dat jij er voor haar was! (en bent)

9 likes

God kan iemand mij een schop onder mijn kont geven. Ik moet al maanden Ziggo bellen want ik wil tv opzeggen, ik kijk namelijk niet/mijn kastje zit niet eens aangesloten, maar stel het steeds uit want echt geen zin in dat ze me vanalles aan proberen te smeren :sweat_smile:

1 like

kan je dat niet gewoon online regelen? volgens mij heb ik het zo gefixed bij kpn

2 likes

Omg dit ga ik echt meteen uitzoeken, zou echt fantastisch zijn

Nee gaat niet :sob:

@August You can do it, denk aan het geld wat je gaat besparen! En misschien proberen ze je nog over te halen met een korting, maar als je nu al niet kijkt ga je dat dan ook niet doen dus hou vol

1 like

Via de chat wel!

3 likes

Ik lees net dat een meid op TikTok die bekend is geworden om dansjes te doen van een paar seconden vorig jaar gewoon 15 miljoen heeft verdiend. Te bedenken dat zij kort geleden TikTok is gestart, met de pandemie. 🥲🙃

Ik begin werkelijk waar steeds minder te snappen hoe het allemaal maar kan dat bepaalde mensen op de wereld zoveel geld hebben en bepaalde mensen niet eens geld voor eten hebben.

30 likes

Oke ja ik heb dus gebeld, ze heeft 0 pogingen gedaan me om te halen dus eh ja het is geregeld na 10000 jaar thanks mensen :joy:

32 likes

Ik begrijp vooral niet dat sommige mensen die echt bizar veel geld hebben er weinig mee doen voor de medemens.En dan heb ik het niet over Bill Gates.

Ik vond dit zo bizar een vrouw die geld verdient aan het maken voetenfoto’s en dan een vriend hebben die het afdoet als ’ dirty money. Dan moet die Amerikaan maar niet naar Marktplaats gaan.

1 like

🥲

14 likes

Wat een kutdag

Misschien dat ik me beter voel als ik naar buiten ga maar echt 0,000000 zin daar in

3 likes