Wat je even kwijt wil #57

True :sweat_smile: en soort zoekt soort kennelijk haha

Ik weet dat hier wordt neergekeken op kant en klare pannenkoekmix, zeker in zo’n shake-ding.

Maar ik was dus net zo hard aan het schudden dat ik een melding van m’n swartwatch kreeg dat ik een workout aan het doen was :sunglasses: hoppaaaaaa 14kcal!!!

81 likes

Ik heb vandaag nog 4 extra pakken Bolletje sneeuwmannen gekocht en ze verborgen omdat mijn vriend al aan het lachen was met de overige 6 die hier lagen. Misschien is dit eerder een biecht…

25 likes

I love all dit. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Haha ja mijne geeft dat vaak als ik m’n haar aan het föhnen ben of de was ophang ofzo :face_with_hand_over_mouth:
Edit: vraag me af of dat door de beweging komt die hij registreert of de hartslag, in het laatste geval is m’n conditie wel erg slecht :see_no_evil:

1 like

Je verbrand in principe al calorieen door te ademen, dus elke beweging die je maakt is extra. Dat is altijd mijn excuus als ik een dag alleen op en neer naar de keuken heb gelopen :joy:

3 likes

Volgens mij doet het inderdaad op bewegingen van je arm. Maar heb even gecheckt, op het hoogtepunt was mn hartslag 121 :sweat_smile:

Maar ik moest dan ook wel heel hard schudden want vorige keer had ik nog klontjes en dat liet ik me niet nog een keer gebeuren :angry:

4 likes

ik slaap zo graag maar dan hou je zo weinig tijd over

24 likes

Heb echt intense koopdwang ineens. Heb niks nodig, maar heb zo een zin in gewoon lekker rond te struinen in de stad om iets te zoeken om te kopen maar dat duurt nog wel even voor het kan.

8 likes

Heerlijk dat Grey’s Anatomy weer op videoland staat :heart_eyes: maar wel een beetje jammer dat seizoen 17 er niet op staat…

2 likes

Heel toeter/claxonorkest hier buiten… wat is deze

edit: allemaal versierde trekkers… is er ergens een protest of zo?

1 like

Ik kom er net achter dat er fillerbehandelingen bestaan voor handen? Ik zit hier zo…

image

Echt zo’n ding waar ik nog nooit bij stil heb gestaan.

6 likes

Geen idee of het hetzelfde is, maar een paar weken geleden was hier een lichtjestocht. Deden allemaal versierde tractoren aan mee

3 likes

Welke delen van de handen worden er dan gefilled? Dacht dat iedereen altijd klaagde over worstenvingers. Of mag je nu ook geen pezen en aderen meer zien? Alles juicy en rond alsof je door een wesp in je harken geprikt bent.

1 like

Ik wilde m’n haar verven vanavond want ik heb toch niks te doen, maar nu heb ik geen ziiiiin meer
Maar ik stel het al een paar weken uit dus vooruit met de geit

3 likes

Doe het en neem ons mee in het proces :joy:

2 likes

Dit heb ik echt vaak de laatste tijd. Alleen echt geen idee wat ik dan kan/wil kopen, dus dan verdwijnt het weer

2 likes

De man in de Hyundai tv reclame lijkt echt op Jesse Klaver

3 likes

Nja ik snap t wel. Je kan altijd aan iemands handen zien hoe oud diegene echt is. Als je vocht of fillers ofzo kan inspuiten en minde rrimpelige handjes hebt dan lijk je jonger

2 likes

Had al bedacht dat ik een Apple Watch wil, maar hopelijk verdwijnt het gevoel bij ook, want zeker niet nodig.

1 like