Maar wat is t?
Mijn vriend belde me net op vanuit de supermarkt om te vragen waar de crĆØme fraude staat. Ik had even gauw een boodschappenlijstje gemaakt op de telefoon en blijkbaar besloot autocorrect fraĆ®che in fraude te veranderen haha. Hij was al een paar keer heen en weer gelopen in de winkel. š„²
Ik zoek ook vaak naar de Citroƫn in de supermarkt
Dat het land naar de klote gaat is super gaaf!
Nee echt hoor, zou hij nou echt niet doorhebben dat het belachelijk is dat je in dit land mensen hebt die niet eens de verwarming aan kunnen doen?
Ik: yay, ik krijg geld terug van de jaarafrekening van het water!
Ook ik: wat kan ik ervan kopen van mijn wishlist?
Ik heb net die Aviko Lachebekjes gemaakt, dacht lekker even die vieze aardappeltroep, had er echt zin in. Alleen stond oven, frituur of koekenpan en geen airfryer. Ik dacht nouja maakt vast niets uit dus gewoon erin gedaan. Ze zijn ook wel goed geworden maar wel een beetje raar bruinig. En nu voelt het best luguber, van die creepy lachende kinderhoofdjes die dan een soort verbrandingsplekken hebben ofzo.
ze smaken trouwens prima.
Ohhhh lekker zijn die
Hahaha ja echt zo vieslekker, had daar opeens zoān zin in.
Ik doe echt zo mn best om mn werk zo eerlijk en niet-polariserend mogelijk te doen maar ik krijg nog steeds mails dat ik boter op mn hoofd heb š„² doeslief
Zo houd je de economie draaiend
Ah, maar is wel voor een goed doel!
Ik heb laatst een Vogeltaart voor ze gekocht, maar ik wil wachten tot er sneeuw/ijs ligt.
Dan hoorde ik het toch goed. Ook met robotachtig in dezelfde vergelijking of niet? Wat suf. Dacht er wel direct achteraan: hij zou toch met pensioen? (Ron Fresen dus) Gevoelloos had prima volstaan.
Dat wordt een briefje tikken naar de nos
Ik moest opzoeken wat dit betekent en nu voel ik me aangesproken terwijl niemand zegt dat ik boter op mijn hoofd heb š„²
Help mijn moeder zet Famke & Denzel op?
Klinkt alsof het een programma is dat John Williams presenteert
Haha hierdoor ging ik ook even kijken op Google. Dacht dat ze je haar vettig vonden @Luzarl snapte de post al niet
Ik zit allemaal filmpjes over quantum fysica te bekijken maar gvd het is zo moeilijk
Omg ik ben hier nu ook mee bezig (moet iets over kwantummechanica vertalen) en ik kom wel een soort van mee maar ik zit ook de helft van de tijd met allemaal vraagtekens boven mān hoofd
Hooow, 3 weken nadat ik uit dienst ben vind ik ā¬30,- aan bonnen die ik nog kon declareren.