Note to self:
Minder klarna aankopen doen
Update: het was erg gezellig (wel met een paar stiltes af en toe, maar goed, dat heb je altijd) en viel helemaal niet tegen! Binnenkort nog een keertje afspreken
Het weekend is weer voorbij, mijn vriend is weer naar huis en ik heb twee dagen niets aan studie gedaan dus moet ik morgen Ɣlle doen. Genoeg reden om de fles wijn nog even leeg te drinken in bed
Ugh ik had zoān kater vandaag dat ik heel de dag alles uit heb gekotst en heb geslapen. Beter slaap ik vannacht ook een beetje want morgenochtend krijg ik mijn booster š„² I need a ruggengraat als ik wijn ga drinken met vriendinnen
Ik heb hetzelfde gedaan
Goede dag om dinsdag jarig te zijn.
Morgen ga ik bellen voor Frumpyyyyy. We hebben wat spullen verkocht! Vervolgens een mooie terrarium op de kop kunnen tikken met korting, die we morgen kunnen ophalen van 110x40x50
Wat een dotje. Laat me weten als je hem geadopteerd hebt, dan kan die vriend van mij ook weer rustig slapen
De Xbox 360 stond al een tijd op zolder te verstoffen. Besloten om hem weg te geven, staan mijn man en net een uur just dance te spelen en hadden wij zoveel lol dat die toch maar niet weg gaat. Nu lig ik uitgeteld op de bank en moet ik zin maken om te gaan douchen.
Ik lig al sinds 22;00 wakker omdat ik super misselijk ben en alles eruit gooi.
Heb dorst maar hou zekfs geen water binnen.
En hierdoor lig ik dus ook al vanaf 2.15 wakker, ELLENDE
Wat shit hoe gaat het nu??
Vliegt hier al een tijdje een politie helikopter. Ik ben benieuwd waarom, hopelijk niks ernstigs.
Het is nog maar de 10e maar het voelt alweer alsof er alweer 30 dagen voorbij zijn van deze vreselijke maand.
Ik haat het zo erg dat mijn lichaam in paniek schiet als ik voor 7:00 moet opstaan. Ik heb letterlijk 1,5 uur āgeslapenā
Uh heb de āeerste keer een link gedeeld met de deelknopā badge gekregen maar volgens mij heb ik niks gedeeld. Hoop ik.
Ik kan je de hand schudden. Vreselijk
Ze komen straks mijn toilet tegels maken en dat kan zijn tussen nu en 10:00. Ik hoef nooit te plassen, maar nu ik weet dat het straks niet kan moet ik om de 5 minuten
Was het nog gelukt met het horloge gisteravond?
Moest een visa aanvragen en een travel exemption waar mensen soms maanden op wachten. Het visum had ik binnen een minuut en de travel exemption binnen een dag.
Scheelt weer stress :ā) maar ik ben wel verbaasd hoe snel het is gegaan.