Vandaag echo gehad van m’n borst en de tumor is niet meer te zien!! Zoooo blij
…gebakje?
Details
Edit: Maar wel goed dat het lukt om een gebakje te eten. Is weer wat anders dan broccoli
First world problem. Ik heb mijn kilometerstand nodig voor schadeformulier, maar ik kan me echt niet er toe zetten om naar buiten te gaan, de trap af te lopen, mensen tegen te komen (dat vooral), en dan weer de trap naar boven. Zuccccht.
@Lemongrab ik heb het gedaan! De eerste week van februari, direct na mijn tentamens, ga ik weer los. Nu al zenuwachtig maar het zou idd heel fijn zijn als ik ‘m straks eindelijk binnen heb
In bad gaan is mijn nieuwe favoriete hobby.
Whoooo ze hebben me de baan aangeboden! Nu wachten tot ik mijn contract mag tekenen en dan opzeggen bij mijn huidige werkgever!
Gefeliciteerd!
@NewBlood als het niet lukt met de tips hierboven contact opnemen met de DHL klantenservice of de afzender en hen het laten oplossen?
Ik moest even met de trein, maar ik was zo dom om mijn bril op te doen en dat beslaat continue met mondkapje. Dus ik als een malloot mijn bril continue op en af doen en uiteindelijk dacht ik laat maar. En toen kwam ik erachter dat ik blijkbaar niet kan functioneren zonder bril, want ik stond bij de verkeerde halte 🥲
Ik heb een andere telefoon en ben ineens helemaal into dark mode op dit forum. Echt zoooo veel chiller. En het lettertype is for some reason ook kleiner waardoor ik nu alle reactiesmileys kan kiezen zonder mijn scherm eerst te moeten draaien. Helemaal content haha
Ik voel je.
Ik probeer al de hele week Scream5 spoilers te ontwijken maar sommigen mensen kunnen hun mond niet houden en dan lees je per ongeluk toch iets. Echt ouderwets bijna dat een film A in de bioscoop uitkomt en B later in NL te zien is (door de maatregelen). Was echt gewend geraakt dat alles in 1 keer naar streaming ging.
Wacht, is er een deel 5?
Whooooooot!
Ik overweeg om m’n bed in de zitkamer te zetten want rond thuiswerken heen slopen in de kamer waar je ook moet slapen is elke dag een uur stofzuigen (fuck gipsplaten). Nu heb ik echt voorpret over kamperen in de zitkamer, denk dat ik ook een tent bouw meteen!
Ik kijk het debat over de regeringsverklaring en Van der Staaij had het over iets dat gebeurde op ‘een uit de hand gelopen reptielenfeestje’. Zoveel vragen. Dit statement houdt me intellectueel gegijzeld. Wat is een reptielenfeestje? Hoe loopt het uit de hand? Waren er slachtoffers? Was het te voorkomen geweest? Illuminatie?
Ze proberen hem hier meteen als de bioscopen open gaan uit te brengen
Ik kan me gewoon niet concentreren op de rest van het debat omdat ik allemaal scenario’s uitdenk over Van der Staaij op een reptielenfeestje en hoe het uit de hand liep
Beet de slang de leguaan? Trok de hagedis iets te snel een adtje? Versierde de krokodil de boa constrictor om vervolgens door liefde gewurgd te worden?
Over debat gesproken, hebben jullie vanmorgen Geert Wilders zien struggelen?
Echt iedereen is klaar met die man en zijn enige verweer is telkens “Jullie vallen me aan, ik snap jullie niet, huilie huilie”.
Wat een grap die vent.