Ik kreeg er laatst 3 omdat ik mijn boekhouder had gemachtigd. Heb jij toevallig zoiets gedaan?
Ik werk met justitiabelen en een aantal gaan nu ook werk zoeken, dit moedig is overigens flink aan hoor! Maar nu zitten die gasten dus zichzelf veren in de reet te steken dat zij zo gewild zijn op de arbeidsmarkt (35+) omdat de generatie onder hen - onder andere ik dus - blijkbaar zo veel eisend zijn en eigenlijk maar weinig toe te voegen hebben aan de arbeidsmarkt. Dit hebben ze dan van een of andere uitzendbureau-muts gehoord en het stoort me echt mateloos dat uitgerekend deze doelgroep âmijnâ generatie lui en veeleisend durft te noemen 
Echt hĂŠ, merk dat ook heel erg in het onderwijs. De jongere generatie heeft zoiets van ga echt niet telkens overwerken zonder ervoor betaald te krijgen en de oudere generatie heeft echt zoiets van âoh maar dat doe ik al jaren, dat hoort er gewoon bijâ.
Levert wel interessante gesprekken op al merk ik ook wel dat veel oudere collegaâs mij daardoor echt niet begrijpen.
Ik voel me zo fucking oud nu.
Ik snap er ook niks van en ik ben 22 
Heeft niet zoveel met leeftijd te maken maar met interesses denk ik @JeMoeder
Ik behoor zeker tot de oudere helft van t forum, maar weet precies wat hier staat/bedoeld wordt, omdat het bij mijn interesse hoort.
En die termen heb ik âgeleerdâ van mensen die nog ouder zijn dan ik
Het zonnetje schijnt, ik hoop dat dat zo blijft 
ging weliswaar een keer niet chagrijnig de deur uit naar mijn avonddienst
Ik krijg zo veel zin in de lente van dat zonnetjeđ
Kan je niet een ouderejaars inhuren als bijlesdocent? Gebeurde best vaak bij ons
@clairdelune ik zou die post nl app gewoon verwijderen. Ik lees hier op t forum ook zooooo vaak frustratie en ongeduld daarover. Dat er iets in die app staat maar wat zou het kunnen zijn huh wat irritant zonder verzender ik heb niks besteld?!?? Het zou jullie zoveel onnodige stress besparen denk ik dan altijd, hoe deed je het zonder die app dan
dan kun je beter pas stressen als het zo ver is haha
Ja zou wel echt ideaal zijn, maar ik weet niet zo goed hoe ik daar aan moet komen. Het is een vak uit het derde jaar en ik ben zelf vijfdejaars. Heb verder ook niet echt contact met oud klasgenoten. En ik ben er ook iets te laat mee gok ik want tentamen is woensdag 
Hoe deden jullie dat?
Jouw werkplek doet me echt denken aan een bedrijf waar ik gewerkt heb. Daar werkten wel voornamelijk jonge mensen maar de meesten van hen pikten ook veel teveel (misschien juist omdat ze zo jong waren en het hun eerste baan was). Leken het een eer te vinden om over te werken terwijl onduidelijk was of en hoe dat gecompenseerd werd. Trainingen werden soms in de avond gepland terwijl dat gemakkelijk overdag tijdens werktijd kon, en iedereen vond dat normaal. Daarbij was het werk oersaai en het salaris laag. Maar niemand klaagdeđ¤ˇđźââď¸, behalve ik en een paar gelijkgestemden (en wij zijn dan ook niet lang gebleven).
Ik lig ziek in bed en heb echt een soort fomo doordat ik eindelijk weer eens blauwe lucht zie door mijn dakraam. Ik wil licht en zonnnn ahhhh
Die blauwe lucht is er maar 5 minuten, en dan is er weer 30 minuten grauwe lucht/regen. Je mist dus niks
Haha thanks voor het relativeren sket
Ik ben vandaag ook al 2x natgeregend dus alsjeblieft.
Love om 7 uur op kantoor zijn. Geen files. Geen vergaderingen. Geen gezeik. Gewoon rustig werk verzetten. En love it dat mijn weekend hierdoor ook een paar uur eerder begint.
Ja alleen blijft zij dus ook tot half 6 aan het werk hè haha
Ja doe ik ook wel omdat er toch vaak vergaderingen zijn tot vijf uur en je daarna toch niet binnen 2 minuten buiten staat. Met de 2 kantoordagen die ik had voor de lockdown tikt dat best aan terwijl je toch nooit op vrijdag dan al om 12.00 stopt met werken maar eerder rond 14-15 uur. Vind het gewoon fijn om rustig alvast dingen te kunnen doen zonder dat allerlei mensen al wat van je willen.
Ik kijk alleen (logisch natuurlijk) anderen er niet op aan als die wel gewoon na 8,5 uur weg gaan zoals je collega wel doet.
Ik denk dus steeds âoh nu ga ik hardlopenâ, maar dan wordt het weer grauw. Ach, heb mijn hardloopbroek al wel aan dus wie weet komt het er nog van