Wat je even kwijt wil #57

Hoe leef jij met jezelf??

5 likes

Je moet toch echt zelf een keuze maken :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ik haal nog niet eens 3000 stappen ofzo dus ik doe dit niet. Ben niet zo’n stappenteller persoon

4 likes

Ik ben nog aan het werk op mijn laptop maar mijn vingers zijn echt bevroren. Verder wel lekker warm op mijn elektrische deken, maar toch

1 like

Totdat we weer naar festivals mogen :+1:

9 likes

De droom :tada:

3 likes

Super moe dus in slaap gevallen rond 9 uur, om 10 uur wakker geworden en sleepy de douche ingestapt (om daarna weer lekker verder te slapen maar here we are, 11 uur, lunch nog niet klaargemaakt, handdoek nog op m’n kop, tiktok kijkend), kom ik er uit

Gaat volgens mij de fucking rookmelder opeens af??? Van de stoom I guess. Woon hier ruim een half jaar en is nog nooit gebeurd. Ben meteen wakker. Gelukkig hield het snel vanzelf op

Ik heb weer veelste laat op de avond YouTube filmpjes gekeken van Soft White Underbelly en dan met name over de Whittakers (inteelt) en nu kan ik niet slapen. Ik moet het echt afleren overprikkelde dingen en social media te kijken na 21;00!

4 likes

Goedkopere parfum vandaag geprobeerd. Uiteindelijk een van tien euro op de gok gekocht want geen tester maar de geurnoten klonken goed. Het geurtje van vier euro wat lekker rook maar laten staan. Ruik ik die van tien euro amper en is die van vier euro nu nog te ruiken. Het gaat niet om grote bedragen maar echt zo dom weer :sob:

Sjongejonge iets na 6 en wij al alles overhoop halen in de slaapkamer om mn mobiel te vinden want ja die heb ik nodig. Ook gewoon uit wanhoop door 100 +paar sneakers gezocht. Onder het bed alles, overal. Paniek, uiteindelijk ligt ie aan het voeteneind van het bed, waar ik 100 keer heb gekeken!! Igjchsjssifhshaheogi. Bleh wat een tijdverspilling.

8 likes

Looool ik heb gisteren helemaal leuk mijn nieuwe telefoon geĆÆnstalleerd en alles werkte, maar kom er nu in de trein opweg naar werk achter dat ik vergeten ben simkaart te wisselen :joy::joy: alles ging zo makkelijk en met whatsapp en WiFi in huis had ik t gevoel dat alles het deed. Nou dagje offline dan maar vandaag, ook niet erg :v:t3:

12 likes

Moet dat heien nou zo vroeg :tired_face:

2 likes

Zet hem op vandaag! :four_leaf_clover::four_leaf_clover:

3 likes

Ik heb mijn tandartsafspraak afgezegd omdat ik mijn gebitzorg een beetje heb laten verslonzen en ik geen zin in kritiek heb :sweat_smile::sweat_smile:

21 likes

Na een reeks nachtdiensten eindelijk weer eens winkelen vandaag. :smiling_face_with_three_hearts: zoveel zin in

4 likes

Ik voel mij ziekjes, maar net niet ziek genoeg om de hele dag in bed te blijven.

Nooo :scream:
Ik probeer er steeds op te letten op insta oa voor jou

3 likes

Ik heb echt een hele nare menstruatie deze maand. Hele erge buik/rugkrampen, moet er ibuprofen bij slikken omdat paracetamol alleen niet voldoende is. Normaal red ik het wel op alleen een paracetamol (of helemaal geen pijnstiller) en nu slik ik al drie dagen pijnstillers 🄲 Extra stom omdat ik niet eens ongesteld wílde worden deze maand, hoopte zwanger te zijn omdat ik over tijd was.

5 likes

Dankjewel! Het ging heel goed :slight_smile: Dus dat is alvast een fijn begin haha. Er zijn zes kandidaten (voor ƩƩn functie) dus wel veeeeeel, maar wie weet! Ik hoor voor het weekend of ik terug mag komen voor een tweede gesprek.

3 likes

De examinator heeft het toch goedgekeurd :cry: Deze persoon had dit niet hoeven doen, want ik heb een fout gemaakt, maar de gevolgen van afkeuren zouden wel groot zijn geweest want naast studievertraging zou ik dan mogelijk ook niet meer terecht kunnen bij een al eerder aangeboden baan voor na mijn afstuderen waar ik wel heel graag aan de slag wil.

Mijn hemel wat een achtbaan. Voor iedereen die ook lekker vermijdend is en alles uitstelt: doe je taak/taken vandaag nog.

52 likes