Oeps heb een shag laten knippen maar vind het echt lelijk Nouja het groeit wel weer. Weer eens wat anders dan een mislukte zelfgeknipte pony
Dacht even dat je over shag a la van Nelle had. Was even in de war
Voordeel van haar is dat het groeit
Ik heb best wel heel fiks last van een winterdepressie (die m’n andere niet-seasonal issues ook versterkt), en binnenkort ben ik een weekje vrij. Mijn vriend heeft ook vrij genomen zodat we eventjes weg kunnen, maar we moeten nog kiezen waarheen. Voor mijn mentale gesteldheid zou richting de zon helemaal geen slecht idee zijn (en ook gewoon vet lekker natuurlijk) maar vliegen staat me zo tegen. En nu zag ik dat je voor fucking 40 euro een retourtje Lissabon hebt en aan de ene kant is dat superverleidelijk en aan de andere kant maakt het me heel erg boos dat dat überhaupt kan. En aan de andere andere kant heb ik het gevoel dat het toch niet uitmaakt wat je als consument doet zolang alle grote vervuilende bedrijven rustig hun gang kunnen gaan en ugh ik vind het maar moeilijk allemaal
En met de trein naar Zuid Frankrijk? Is dat überhaupt mogelijk?
Oh dat is niet eens zo warm nu lol
Ja daar is het weer toch wel wat minder inderdaad, en ook al wel snel fiks duur en rustig 12 uur reizen met de trein helaas, als het niet meer is. Voor een langere vakantie vind ik dat geen probleem maar op een dag of 5 a 6 is het wel veel
In deze coronatijd moet je extra lief voor jezelf zijn en zou ik zeggen denk extra aan je mentale gezondheid en pak dan maar het vliegtuig.
Je bent geen perfect duurzaam wezen, maar gewoon een mens in een niet-perfecte wereld, naja, wat hierboven ook al gezegd wordt. Lekker gaan dus.
Andere suggestie, voor als het schuldgevoel wel te groot is: wintersport! Ook niet per se de duurzaamste hobby, maar je hoeft in ieder geval niet te vliegen. In plaats van skiën of boarden kun je ook gewoon wandelen, langlaufen, wat dan ook. In de bergen schijnt de zon veel vaker dan hier! Ik knap er helemaal van op in ieder geval.
Ik zag net iemand op teenslippers buiten lopen.
Tenenventilatie
Te vroeg gejuigd: de opleiding doet moeilijk en het kan nog afgewezen worden
Eerder zomer in de kop. Liep ook al met blote beentjes.
Ooh ik ben zo ongemotiveerd voor mn werk de laatste tijd. Ik vind het allemaal niet belangrijk genoeg om me druk over te maken en het is zo saai allemaal.
Volgens mij zitten heel veel mensen na hun vakantie op de eerste dag op indeed te surfen
Vond het ook creepy en vooral door de combinatie met de volle maan die door de mist heen scheen.
Ik fietste vanochtend op weg naar werk (zoals altijd) een stuk door een park en het voelde alsof elk moment een weerwolf uit de bosjes kon komen
Mijn favoriete huisgenoot gaat waarschijnlijk weg neeeee. Ik heb meteen allemaal doemscenario’s in m’n hoofd nu want we hebben nu een tijdelijke huisgenoot die ik niet zo chill vind (gelukkig maar zes weken), maar daarvan had ik dat ook niet opgepikt toen ze kwam kijken en nu ben ik daar echt bang voor weer met een nieuw iemand zoeken
Vandaag echo gehad van m’n borst en de tumor is niet meer te zien!! Zoooo blij
…gebakje?
Details
Edit: Maar wel goed dat het lukt om een gebakje te eten. Is weer wat anders dan broccoli
First world problem. Ik heb mijn kilometerstand nodig voor schadeformulier, maar ik kan me echt niet er toe zetten om naar buiten te gaan, de trap af te lopen, mensen tegen te komen (dat vooral), en dan weer de trap naar boven. Zuccccht.
@Lemongrab ik heb het gedaan! De eerste week van februari, direct na mijn tentamens, ga ik weer los. Nu al zenuwachtig maar het zou idd heel fijn zijn als ik ‘m straks eindelijk binnen heb
In bad gaan is mijn nieuwe favoriete hobby.