Irritant is dat. Cranberry sap en pilletjes helpen wel echt
Mijn man is ook niet-Nederlands en later zeiden ze dat het vaker voorkomt dat bij allochtonen de ontstekingswaarden niet verhoogd zijn bij een blindedarmontsteking.
Maar je hebt nu waarschijnlijk wel genoeg info
Wanneer ben jij er mee begonnen? Ik had gehoord dat je er al vroeg mee moest beginnen (september oid) voor een goed resultaat dus zit wel echt te overwegen om er voor volgend jaar alvast een aan te schaffen
Lol wie is deze ~~powervrouw nou weer
Tiger elise twin mommy!
Ook pas in november hoor, dus eigenlijk te laat voor het optimale effect. Maar vind het alsnog fijn om erachter te zitten. Wie weet sta ik volgend jaar als ik wel in september begin wel zingend op om 06.00 uur!
Er staat echt een geweldige nieuwe documentaire van de Fata Morgana online, echt mooi om te zien hoeveel werk er in dat project is gestoken destijds. Bepaalde ideeën zijn gedateerd, het zijn veel oude witte mannen, maar ze zijn toch wel respectvol met het hele thema omgegaan vind ik.
Ik wilde als klein kind ook in de Efteling werken, en nu ik dit zie wil ik het eigenlijk ook nu weer.
Die muziek…
Nou precies! Het is leuk en ergens jammer om nu te horen, maar je fantaseert toch automatisch een beetje over het what if… Maarja, in mijn geval zit er een zee en 500km tussen, dus kan 'm gelukkig niet tegengekomen in de supermarkt ofzo
nooit gezien, geweldig dit.
Ik ben al de hele avond super angstig en heb uiteindelijk afleiding gevonden in tv kijken maar nu durf ik niet echt te stoppen daarmee en te gaan slapen omdat ik bang ben dat het dan weer erger wordt
Wtf is dit nu weer. Ik zit op de bank, hoor ik ineens geratel dat klinkt alsof de verwarming aan gaat. Thermostaat staat op 16 want het is zo warm buiten dat ik m niet hoger heb hoeven zetten/verwarming aan heb hoeven doen. Volgens de thermostaat is het hier 18,5 graad, er staat geen vlammetje in het scherm (wat aan zou geven dat hij aan het verwarmen is) maar toch zijn de radiatoren aan het opwarmen en m’n cv-ketel geeft ook een icoontje dat de verwarming aan gesprongen is.
Oh hij stopt nu met verwarmen terwijl ik dit typ, maar word hier helemaal een beetje paniekerig van omdat ik al zo zuinig ben met verwarmen ivm de gasprijzen. Hoop dat ie gewoon uit blijft nu.
Ik lig in bed met m’n hond gezellig op het voeteinde en het is zo knus!! Hij ligt zachtjes te snurken en voel zijn warmte zo lekker door de dekens heen. Als kind was dit echt m’n droom maar ons hondje mocht nooit mee naar boven, living the life nu hoor
Altijd fijn die nachtelijke zweet hypos….
Ook mijn afspraak voor een boosters staat gepland Goed begin van de het nieuwe jaar!
Misschien met oortjes in naar een ontspannende podcast luisteren? Als ik door stress niet kan slapen luister ik altijd graag naar Eeuw van de amateur op zacht volume en val daar dan lekker mee in slaap.
Ja ik denk dat ik zoiets ga doen! Heb alle afleveringen van wat ik keek gezien dus tijd om te gaan slapen ook
Samen met ‘Glad in Brabant’ me favo internetfilmpjes
Vandaag ‘tussen 8 en 12’ kwam iemand om wifi te installeren en ik ben blij dat ik wat extra tijd had ingecalculeerd want net toen ik me had aangekleed om 7:30 belde hij of hij dan al kon langskomen en binnen 2min stond ie er