Wat je even kwijt wil #57

Long story short: mijn crush (met een relatie van 10 jr) heeft opeens opgebiecht dat hij mij leuk vindt maar absoluut niet ontrouw is en een beetje de weg kwijt is, kwam compleet uit het niets voor mij, dacht dat het heel platonisch was, en pf hij was zo kwetsbaar dat ik hem nog leuker vind maar heb eigen belang a/d kant gezet en hem herinnerd aan dat het gras altijd groener is aan de overkant, dat je ook kan besluiten om niks te doen met een ‘verliefdheid’ etc. en dat vriendschap ook heel waardevol is

Maar echt alles stond even op z’n kop bij mij haha en ik “mag” het met niemand delen, of ja daarmee wordt het natuurlijk ook groter en ingewikkelder en dat is niet de bedoeling maar mijn hoofd ontploft een beetje

Dus toch maar ‘anoniem’ even delen hier, en zo lekker op vakantie :airplane:, hopelijk even loslaten!

55 likes

Jelly op je vakantie! Waar gaat de reis heen? Lekker, even weg van alles :hugs:

Ik zou fakking chaggo zijn als mijn moeder me per se om 6 uur voor quality time wakker zou maken.

2 likes

the fuck. ik ben aan het kijken voor een weekend weg en ben twee hotels aan het vergelijken op totaal verschillende plekken in het land. nou heb ik alle kosten van het hotel en de reiskosten bij elkaar opgeteld en is het bedrag gewoon op de cent af exact hetzelfde. 121,62.

Wat8

48 likes

Wat een vermoeiend persoon ben je dan zeg

1 like

Ik had geen corona :tada: voel me ook al veel beter, dus ik ben de booster gaan halen. Echt zo blij dat het allemaal zo goed geregeld is hier

6 likes

Ik ben eind oktober verhuisd en het ging in het begin echt wel oké maar nu valt het me toch wel zwaar. De lockdown is wel echt een domper, ik was begonnen met zingen bij een koor, sporten, cursus met mijn hond, en ik ging naar de film en af en toe wat drinken met meiden via Bumble Friends maar dat kan natuurlijk allemaal niet nu. En ik had een baan gevonden, maar ben in de 1e week weer gestopt omdat het echt een slecht bedrijf was waar ik me niet aan wilde verbinden dus nu weer vol terug in de zoektocht naar werk. Ik ben nu onderweg naar m’n oude woonplaats voor twee daagjes en dat is wel even fijn. Zie ik m’n beste vriendin, een andere vriend en m’n moeder en zus. :heart: 180 km verhuizen is toch niet niks. Maar het is het wel waard want het samenwonen is zo fijn en ik heb er vertrouwen in dat werk en hobby’s goed gaat komen. En ben super blij met Bumble Friends!!!

25 likes

Ik heb eerste januari American pancakes als ontbijt gehad, gister saucijzenbroodjes gebakken en vandaag wafels gebakken.

2022 is het jaar dat ik alleen maar dingen eet die ik echt lekker vind, geen kwark in m’n leven :pray:t3:

56 likes

Bijholteontsteking. :weary:

@Zemraluani :heart: Come to the baktopic, we have cookies :cookie:

4 likes

Zo te lezen goede ervaringen met BFF Bumble? Ik verhuis de komende weken naar een nieuwe stad en misschien moet ik daar ook eens mee beginnen :sweat_smile:

1 like

Ja! Ik heb één iemand gelijk de eerste week in m’n nieuwe stad ontmoet en ik heb haar al zeven keer ofzo gezien :slight_smile: En een andere meid zie ik deze week voor de 3e keer. En ik heb een nieuwe match die me vroeg of ik deze week wilde wandelen dus wie weet! Ik had van de zomer ook al met iemand afgesproken, nog voor mijn verhuizing, elkaar twee keer gezien maar dat klikte niet zo in real life. Maar ik ben dus wel echt heel positief!

7 likes

Haha ik ben een heel matige bakker hoor, dit was een heel basic recept maar ik wil wel vaker iets gaan bakken ja.

En beterschap!

1 like

Misschien kan je otto vragen of hij een bakboek maakt

1 like

Zou wel gek zijn als er geen koekjes waren.

2 likes

Ik weetniet meer welke forummer dat had gezegd maar van die tapasprikkers om danoontje ijs mee te maken werkt prima! Ik kan die plastic dingen niet vinden en/of vergeet her steeds.

1 like

Ik ram er altijd een gewone theelepel in, werkt ook prima!

2 likes

Ja kan vast ook goed, maar ik heb geen theelepels haha. Kleinste zijn dessertlepels die heel lang zijn en dat past in dat bovenvak niet.

Heeft ie al!

1 like

Haha ik denk dat iemand anders je heeft ge-Rickrolled!

2 likes

Misschien staat je playlist openbaar?

image

3 likes