nooit gezien, geweldig dit.
Ik ben al de hele avond super angstig en heb uiteindelijk afleiding gevonden in tv kijken maar nu durf ik niet echt te stoppen daarmee en te gaan slapen omdat ik bang ben dat het dan weer erger wordt
Wtf is dit nu weer. Ik zit op de bank, hoor ik ineens geratel dat klinkt alsof de verwarming aan gaat. Thermostaat staat op 16 want het is zo warm buiten dat ik m niet hoger heb hoeven zetten/verwarming aan heb hoeven doen. Volgens de thermostaat is het hier 18,5 graad, er staat geen vlammetje in het scherm (wat aan zou geven dat hij aan het verwarmen is) maar toch zijn de radiatoren aan het opwarmen en m’n cv-ketel geeft ook een icoontje dat de verwarming aan gesprongen is.
Oh hij stopt nu met verwarmen terwijl ik dit typ, maar word hier helemaal een beetje paniekerig van omdat ik al zo zuinig ben met verwarmen ivm de gasprijzen. Hoop dat ie gewoon uit blijft nu.
Ik lig in bed met m’n hond gezellig op het voeteinde en het is zo knus!! Hij ligt zachtjes te snurken en voel zijn warmte zo lekker door de dekens heen. Als kind was dit echt m’n droom maar ons hondje mocht nooit mee naar boven, living the life nu hoor
Altijd fijn die nachtelijke zweet hypos….
Ook mijn afspraak voor een boosters staat gepland Goed begin van de het nieuwe jaar!
Misschien met oortjes in naar een ontspannende podcast luisteren? Als ik door stress niet kan slapen luister ik altijd graag naar Eeuw van de amateur op zacht volume en val daar dan lekker mee in slaap.
Ja ik denk dat ik zoiets ga doen! Heb alle afleveringen van wat ik keek gezien dus tijd om te gaan slapen ook
Samen met ‘Glad in Brabant’ me favo internetfilmpjes
Vandaag ‘tussen 8 en 12’ kwam iemand om wifi te installeren en ik ben blij dat ik wat extra tijd had ingecalculeerd want net toen ik me had aangekleed om 7:30 belde hij of hij dan al kon langskomen en binnen 2min stond ie er
Ah ik was echt nog diep in slaap toen m’n wekker ging. Zo ook weer achter m’n daglichtlamp zitten jeej
En in september al beginnen? Ik dacht dat je hem maar twee weken achter elkaar hoefde te gebruiken voor effect.
De maandagochtend is er in 2022 helaas niet beter op geworden
Ik heb echt geeeen zin om te werken vandaag. God, ik wil lekker thuis blijven
Het is aan mijn werkmail wel te zien dat iedereen vakantie heeft gehouden
Haha ja same
Ahhh eindelijk weer lekker kunnen hardlopen na iets van 6 weken ofzo
Een fijne bh gevonden?
Lief dat je het vraagt, ik heb de Anita besteld. Was super
Topding, hè! Alles zit muurvast
Ja klopt! Als je in september/oktober begint zou je de winter door kunnen komen. Je kan eventueel in januari het nog eens herhalen.
Elke dag hoeft in elk geval niet en ook geen uren lang. Het ligt er maar net aan hoe dicht de lamp bij je staat.
Als je wil kan je wel elke dag erbij zitten zodat je goed wakker bent oid maar het heeft geen effect verder op die sombere gevoelens. Daar is twee weken genoeg voor. En tussen 6-8 werkt de lamp het beste.