Wat je even kwijt wil #57

Bij een beginnende blaasontsteking kan ik je d-mannosepillen van kruidvat huismerk aanraden. Ik neem er 6 tegelijk in en ben ‘s anderdaags zo goed als verlost van de pijn

4 likes

Ik had helemaal een plan uitgedacht om vandaag, mocht ik me slecht voelen na m’n vaccinatie, lekker rustig aan te doen en de hele dag series te kijken op de bank.

Tot nu toe voel ik me eigenlijk prima maar ik ga het gewoon alsnog doen :smirk:

20 likes

Same haha! Ik heb hem gisteren 20:00 gehad, dus ben benieuwd of en wat er nog gaat komen :sweat_smile:

1 like

Na twee dagen kotsen heb ik eindelijk weer iets kunnen eten :hugs: wel jammer dat ik in het weekend ziek was en precies op een maandag weer beter ben

5 likes

Mijn linker airpod is er zojuist mee gestopt. Ik ben ze nu aan het opladen maar ik ben zo bang😭
Ik heb ze nog maar net een maand

Dat had ik ook na 2 maanden. Heb ze toen teruggestuurd en kreeg 2 weken later gewoon nieuwe :slight_smile:

1 like

Ik ben weer lekker bezig met dingen uitstellen. Ik werd ruim een week geleden gebeld, maar het was vroeg en ik sliep nog. Dus niet opgenomen. Ik moet nog steeds terug bellen, maar heb er echt geen zin in. Vind dat teveel moeite

3 likes

Nou ik dacht dus; twee keer nergens last van gehad dus we doen gewoon normaal.
Voel ik me vandaag toch een partij klote :woozy_face::joy: zo’n heel zeer lijf, doodmoe, rillerig etc.

:sweat_smile: Ik haat die dagen waarop ik alleen wil zijn (en weet dat dat op dat moment beter is), maar tegelijkertijd ook niet wil.

1 like

Ik vind het echt zo leuk dat dit bestaat tegenwoordig. Op dit moment heb ik er geen behoefte aan maar hier had ik een aantal jaren geleden echt baat bij gehad. En als ik ooit weer ga verhuizen naar een andere stad of dorp lijkt het me echt een chille manier om nieuwe mensen te leren kennen.

2 likes

Mijn vader is zoooo koppig. We zijn sinds kort verhuisd. We woonden eerst op punt A redelijk vlakbij de ring en nu op punt B letterlijk naast de ring. Maar tussen punt A en B kun je ook nog tussendoor rijden, dat is gewoon een 50-weg. Punt A ligt ook praktisch op de route van mijn ouders naar ons, maar niet helemaal (ik denk 5K van de snelweg af).
Nu beweert mijn vader dat het sneller is om bij punt A van de snelweg te gaan en binnendoor naar punt B te rijden. De afstand is een kilometer korter, dat klopt, maar omdat je vijftig rijdt heb je tien minuten extra reistijd. Ik heb het al laten zien op Google Maps, maar mijn vader wil per se het zelf nog eens rijden.
En vanochtend liep hij door de wijk en zag hij nog een andere route naar de ring en nu wil hij die ook proberen.

Echt hoe houdt mijn moeder het al 45 jaar met hem vol, die man is net zo koppig als ik.

3 likes

Stel, iemand wil een surpriseparty voor je partner organiseren en vraagt jou om de contactgegevens van vrienden. Je vraagt subtiel en met een omweg of je partner een surpriseparty leuk zou vinden en hij zegt stellig nee. Wat doe je dan?

1 like

Als hij zegt dat hij het echt niet leuk zou vinden, dan zou ik diegene die het wil organiseren zeggen dat ik weet dat hij het niet leuk vindt maar als diegene het dan toch wilt doen, wel de gegevens geven.

Edit: je kunt diegene dan toch niet tegenhouden als die het echt wil organiseren en zo kun je dan zorgen dat iig de juiste mensen gevraagd worden om het zo leuk mogelijk te maken.

18 likes

Ik ga nooit meer boodschappen doen rond deze tijd. Mensen die niet kunnen doorlopen en alles blokkeren, dingen die niet aangevuld zijn, kinderen die racen met die kinder boodschappenwagen en mensen die caissière spelen ipv een handscanner gebruiken.

Pffft ben weer helemaal er klaar mee

1 like

Aangeven dat je vriend het niet leuk vindt, en dat als ze toch iets willen organiseren ze contact kunnen opnemen met je vriend.

@Bailey als “vrienden” iets organiseren waarvan ze weten dat jij het niet leuk vind, dan heb je echt verkeerde vrienden. Ik zou dat echt niet waarderen en dus ook gewoon direct weggaan.

8 likes

Mezelf kennende het verklappen. Of hij t nou wel of niet leuk zou vinden…

5 likes

Net thuis van een begrafenis. Nu doodmoe en wil gewoon een dikke borrel. Pfff :slightly_frowning_face:

2 likes

Ik snap wat je zegt en ben het er ook mee eens. Maar hoe vaak hoor je wel niet dat iemand zegt geen babyshower, vrijgezellenfeest etc te willen en het wordt het toch georganiseerd en vindt diegene het uiteindelijk wel leuk?

Ik vind dat er wel een verschil zit tussen een activiteit doen die iemand echt niet leuk vindt, of een feestje organiseren als verrassing waarbij iemand het verrassingselement niet leuk vindt maar de activiteit zelf wel.

1 like

Ik vind het echt niet oke als je dan tóch de verrassing door laat gaan. Zeg dan gewoon; oke dan doen we het zonder het verrassingselement. Of zeg dan in ieder geval nog eerlijk; we doen het lekker toch want ik vind mijn eigen plezier belangrijker dan jouw grenzen.

13 likes

Zit echt al hele tijd zielig mee te janken/zingen met Little Mix (secret love song if ur curious), open ik m’n PostNL app zie ik dat ik morgen een bezorging krijg van een of andere taartenwebshop? :pleading_face: Heb al aan vriendinnen en m’n zus gevraagd of zij het waren en ze zeggen allemaal nee en ik krijg morgen al een ander pakketje van werk dus dat is het ook niet :thinking:

10 likes