Hahaha ja echt! Mag ook wel voor dat geld
Ik had nog een week vrij moeten nemen
Ik mag straks mijn booster gaan halen (ik woon in België, dus ben daarom al aan de beurt) maar ik ben vannacht een paar keer helemaal bezweet wakker geworden en heb nu ook keelpijn, dus ik ga zo maar even een zelftest doen.
Als ik iets heb dan moet ik dat in het ziekenhuis hebben opgelopen, want buiten daar en bij mijn ouders thuis ben ik nergens geweest en heb ik niemand gezien de afgelopen dagen.
ik ga nooit meer verhuizen tussen kerst en oud en nieuw.
Dit lijkt me ook oprecht de hel
Is jouw kind hoogbegaafd?
Ik wil iets lekkers lunchen straks maar heb nergens zin in behalve in knakworst.
Ben aan het werk maar heb corona en ik heb op zich gelukkig milde klachten alleen ik heb zoân mistig hoofd dat er echt weinig uit mân handen komt. Gek genoeg gaat het best prima als ik fysieke klusjes doe (stofzuigen, koken etc.) maar als ik ga zitten dan komt er meteen zoân vermoeidheid over me heen waardoor ik alleen maar in mân ogen wil wrijven en echt 0 focus heb. Hoop echt dat het snel wegtrekt want ik heb volgende week 2 sollicitatiegesprekken en dan moet ik natuurlijk wel scherp zijn.
Waarom ben je aan het werk als je Corona hebt? Het is verstandiger om je rust nu te pakken.
Knakworst op een wit kadetje met veel ketchup is toch een heerlijke lunch?
Omdat ik eigenlijk niet echt klachten heb behalve verkouden en gezwollen klieren. Voelt een beetje suf om me daarvoor ziek te melden maar moet eerlijk zeggen dat mân werk nu ook zo rustig is (veel mensen hebben nog vrij) dat ik dacht ik kan prima gewoon inloggen en weinig doen vandaag. Heb in de weekstart tegen collegaâs ook wel gezegd dat ik corona heb en het heel rustig aan doe. Mail is ook rustig dus doe op een slakkentempo wat simpele klusjes vandaag.
Na een absolute kutweek heb ik me herpakt en ik heb meteen een bezichtiging gepland voor een héél fancy huurhuisje (met twee slaapkamers! een autostaanplaats! en een terras!) dat eigenlijk nét ietsje duur is, maar wel heel energiezuinig, dus misschien toch binnen budget.
Mag pas de 12e gaan kijken maar ooooOooOoOoh zo spannend!
Long story short: mijn crush (met een relatie van 10 jr) heeft opeens opgebiecht dat hij mij leuk vindt maar absoluut niet ontrouw is en een beetje de weg kwijt is, kwam compleet uit het niets voor mij, dacht dat het heel platonisch was, en pf hij was zo kwetsbaar dat ik hem nog leuker vind maar heb eigen belang a/d kant gezet en hem herinnerd aan dat het gras altijd groener is aan de overkant, dat je ook kan besluiten om niks te doen met een âverliefdheidâ etc. en dat vriendschap ook heel waardevol is
Maar echt alles stond even op zân kop bij mij haha en ik âmagâ het met niemand delen, of ja daarmee wordt het natuurlijk ook groter en ingewikkelder en dat is niet de bedoeling maar mijn hoofd ontploft een beetje
Dus toch maar âanoniemâ even delen hier, en zo lekker op vakantie , hopelijk even loslaten!
Jelly op je vakantie! Waar gaat de reis heen? Lekker, even weg van alles
Ik zou fakking chaggo zijn als mijn moeder me per se om 6 uur voor quality time wakker zou maken.
the fuck. ik ben aan het kijken voor een weekend weg en ben twee hotels aan het vergelijken op totaal verschillende plekken in het land. nou heb ik alle kosten van het hotel en de reiskosten bij elkaar opgeteld en is het bedrag gewoon op de cent af exact hetzelfde. 121,62.
Wat een vermoeiend persoon ben je dan zeg
Ik had geen corona voel me ook al veel beter, dus ik ben de booster gaan halen. Echt zo blij dat het allemaal zo goed geregeld is hier
Ik ben eind oktober verhuisd en het ging in het begin echt wel okĂ© maar nu valt het me toch wel zwaar. De lockdown is wel echt een domper, ik was begonnen met zingen bij een koor, sporten, cursus met mijn hond, en ik ging naar de film en af en toe wat drinken met meiden via Bumble Friends maar dat kan natuurlijk allemaal niet nu. En ik had een baan gevonden, maar ben in de 1e week weer gestopt omdat het echt een slecht bedrijf was waar ik me niet aan wilde verbinden dus nu weer vol terug in de zoektocht naar werk. Ik ben nu onderweg naar mân oude woonplaats voor twee daagjes en dat is wel even fijn. Zie ik mân beste vriendin, een andere vriend en mân moeder en zus. 180 km verhuizen is toch niet niks. Maar het is het wel waard want het samenwonen is zo fijn en ik heb er vertrouwen in dat werk en hobbyâs goed gaat komen. En ben super blij met Bumble Friends!!!