Maar is dat aan de partner om te beslissen, of aan diegene die het feestje wil organiseren? Ik bedoel als je als partner aangeeft dat het geen goed idee is, dan kan je toch niet dwingen dat ze het niet doen? Je kunt dan alleen besluiten om de gegevens niet door te geven, dus in die zin moet ik mijn antwoord misschien bijstellen.
Geheime aanbidder?
Ik heb net mijn booster gehaald in Woerden. Moet er wat voor over hebben, hĂš.
De enige die me aanbidt is mân fwb/buurjongen maar als het van hem is ben ik wel verrast. Maar ik ga het niet vragen want dan is de verrassing er af (en ik hoop stiekem dat het inderdaad van hem is)
Bijenkorf waarom zou ik nu een sokken adventskalender willen zonder korting?
@Honey keep us updated. Hoop voor jou dat het inderdaad je fwb is
En hoe voelt het om mijn droom te leven?
Heerlak zit op de website te struinen wat ze allemaal hebben, ze hebben macarons, brownies, chocolate chip cookies, donuts, en ook een hele spiderman taart
Onze aannemer heeft de laaste factuur van onze verbouwing gestuurd. Er staan dingen op die al in de totale aanneemsom horen te zitten. Hij doet alsof het meerwerk is en dus extra kosten. Dus moeten we het gesprek weer aangaan en daar zie ik echt tegenop ondanks dat we kunnen aantonen dat deze kosten geen meerwerk zijn. Hij zal wel het tegendeel willen beweren. Waarom kan een verbouwing nooit in een keer soepel verlopen?
Scholen maandag weer open pak van mijm hart, zo fijn voor alle kinderen
(PO en VO)
Ja hallelujah! Ik wist echt niet hoe ik het moest doen anders. Zal toch wel even vreemd zijn om ineens weer verder te moeten. Ik ga denk ik alsnog tijd maken voor een aantal vieringen met als thema dan het nieuwe jaar in plaats van Kerst.
Nou ik zag al tegen vandaag op, maar ik ben ook nog ongesteld geworden. Buikpijn, rugpijn, misselijk en fucking onhandig. Heb al olie over de vloer gegooid, een glas water omgestoten (letterlijk een minuut later) en net heb ik kokend water over mân buik gekregen. Ik ben nu maar in bed gaan liggen. Deze dag is gecanceld.
Haha jaa pff. Heb al wel thuisonderwijs voorbereid, maae ook het nieuwe thema. dubbel werk dus, maar jammer. Ik start maamdag eerst maar eens met lekker kletsen met de kinderen en weer rustig opstarten na 3 weken en na schooltijd weer verder voorbereiden
Mân vader moet geopereerd worden aan zijn hart en wacht al 3 maanden op een oproep van het Erasmus. Omdat er voorlopig geen plek gaat zijn op het IC, moeten ze uitwijken naar een ander ziekenhuis. Hij wordt nu geopereerd in:
- Breda
- Groningen
- Noord-Macedonië
0 stemmers
Noord-Macedonië dus Vind het echt kut, want hij moet daar ook revalideren en geen idee hoe lang hij weg is.
Deed daarstraks een hek in een park open en dat knalde terug, zo tegen een vinger. Heb nu een megazere vinger en ook een zere pols. Typen lukt ook niet pijnloos.
En ondertussen heeft de kat een spuugdag waardoor ik me ook weer zorgen maak om hem (hij heeft een alvleesklierontsteking gehad dus ik hou hem goed in de gaten), ben ik flink geprikkeld en heb ik een sleuteltje van mijn raam in de tuin van de onderburen laten vallen en kon ik daar aan gaan bellen.
Ik dacht dat je een grapje maakte wat bizar, zegâŠ
Veel sterkte!
Ja dacht ook dat hij me in de maling nam. Aan de ene kant wel fijn dat hij niet nog langer hoeft te wachten, maar zo kut dat je niet even op bezoek kan etc.
en dankje!
Net mijn booster prik gekregen en langs het ziekenhuis zit een McDonaldâs. Ga dus lekker wat afhalen zo.
Omg dat was ik denk ik, tof nu voel ik me net een influencer
Nu ik toch aan het influencen ben wil ik wel adviseren het alleen met echte danoontjes te doen want deze waren echt ranzig.
Ohh nee gadverdamme! Ik dacht eerst dat je een grapje maakte, want Groningen zou al kut zijn
Ah joh wat heftig! Gaan er dan Nederlandse chirurgen daarheen om daar te opereren, of wordt het overgedragen aan de chirurgen aldaar?
Sterkte iig, wat een rotsituatie.