Uhhhh wattt?! En wie gaat hem dan opereren? Revalideren in NL is standaard 5 dg na de operatie in ziekenhuis blijven. Als er complicaties zijn dan langer. Tijdens dat verblijf krijg je vooral veel fysio en adviezen hoe je moet ophoesten. Om longontsteking te voorkomen. Vervolgens wordt er gekeken wat je op dag 5 of 7 kunt. Dan ga je naar huis met evt zorg. Het echte revalideren begint pas na week of 6 zodra het borstbeen ook weer is goed aangegroeid.
Wat een bizarre situatie. Kan hij daar wel snel terecht? Kan me goed voorstellen dat je nu extra in de stress zit gezien de afstand, de taalbarrière, corona… Kan iemand met hem mee? Ik ken toevallig een vrouw uit een ander land die ook naar Noord-Macedonië moet voor een operatie en haar zus gaat de eerste periode mee, de accommodatie is daar relatief goedkoop. Revalideren duurt wel echt lang en dat lijkt me enorm pittig in het buitenland.
Heb je nog iets gehoord van je vriendin? Hopelijk voelt ze zich al wat beter en was het idd ‘gewoon’ een buikgriep.
Mijn vriend doet blijkbaar ook aan goede voornemens want hij biedt uit zichzelf aan om te koken?? En nog vega ook. Wie ben jij.
In 2 dagen alle 4 de hungergames films gekeken (marathon)
Oh wat shit zeg
Sterkte voor jou en je vader
Ik moet morgen lang met de trein, en ben opeens bang dat ik moet plassen. Dat vind ik vreselijk in de trein, maar op het station heb je zeker contant geld nodig
Pinnen kan op de meeste stations wel hoor!
Wat een top idee, ik denk dat ik ook een marathon ga houden in de laatste dagen van mijn vakantie
In de NS-app kan je zien welke voorzieningen er zijn op elk station! Je hebt wel eens wc’s waar je kan pinnen bij het poortje, anders misschien wel een pinautomaat (vaak bij zo’n GWK-kantoor) waar je contant kan halen
Mijn vader: mute iedereen op WhatsApp
Ook mijn vader: hee hoezo krijg ik van niemand meer appjes binnen??
🥲 hij wilde alleen ‘t geluid uitzetten
Mehhhh kan mijzelf wel voor m’n kop slaan. Boete van 100 euro voor mobiel gebruik op de fiets.
Het was ook zooo dom, wilde even snel Spotify aandoen, en daar reed de politie.
Lesje geleerd, het is ook heel gevaarlijk.
Nog steeds best aanwezig, maar vooral als ik mijn vinger strek en typ.
En thanks voor de kat Heb hem net eten gegeven, dus fingers crossen.
Ik had zo’n zware training, ik kan zonder overdrijven mijn armen haast niet meer omhoog krijgen. Huil nu al een beetje om de spierpijn die ik ga krijgen
@Bailey @WhereTheLightIs @Soy.peor @Crusti_Croc dank voor jullie reacties!Ik heb diegene gezegd dat m’n vriend heel stellig zei dat hij het niet leuk zou vinden en dat het misschien handiger is dat hij het overlegt. Voel me een beetje de partypooper, maar ik zou eerlijk gezegd ook geen zin hebben in een surprise party.
Er staken hier net een paar hertjes de straat over, het was gewoon midden in het dorp waar ook winkels enzo zijn. Je mag daar ook helemaal niet hard rijden mag toch kreeg iemand het voor elkaar om 1 van die herten dood te rijden echt vlak voor mijn ogen. Hij lag ook echt zo op straat met zijn poten omhoog. En toen moest ik hysterisch hard huilen
Dan bel je toch morgen of je eerder mag komen?
Waar woon je? Misschien iemand van hier die je kan helpen? (Als je dat wil natuurlijk)