Hoe oud is je kind? Bij mijn tandarts mag kind mee de ruimte in en op een stoel zitten. Misschien is dat een optie?
Ik ook niet
Ik moet echt nieuwe wandelschoenen hebben om te beginnen met trainen voor de vierdaagse maar de winkels zijn dicht en met wandelschoenen komt het zo nauw en heb je goed advies nodig⦠urgh first world problems
Je kan via bever een videobel afspraak maken.
Zo heb ik het gister gedaan.
Aan de hand van de aanbevelingen heb ik twee paar besteld en gaat er eentje retour.
Vond het wel fijn, die man die me hielp was ook echt heel deskundig
Goede tip! Ga daar eens naar kijken!
Kreeg ook een mailtje met de aanbevelingen in mijn winkelmandje. Maat was al geselecteerd, en kon zo doorklikken om te bestellen.
Heb echt veel tips gehad over hoe te passen, waar let je op.
Mocht je meer willen weten, je mag me altijd een berichtje sturen
Ik heb zin in een ijsje van Van der Linde š„²
Oh wat een goede service!
Off-topic/TMI
Even in een spoiler maar ik heb nieuwe wandelschoenen nodig want ik ben na de Nijmeegse Vierdaagse 5 teennagels verloren omdat mān schoenen te stug en/of toch te klein waren. Ben dus een beetje voorzichtig met nieuwe schoenen kopen, weet dus eigenlijk mān exacte maat niet. Maar ik ga dit sowieso proberen, kan altijd terugsturen als het niet past. Jij klinkt er enthousiast over! Bedankt voor je lieve berichtje
Thanks!!! Ik waardeer je tips
Als het goed is gaan er wel nederlandse artsen mee. Hier in Nederland zou hij ongeveer een week in het ziekenhuis moet blijven, maar denk dat hij ook niet zomaar mag vliegenā¦
Hij wordt deze maand nog geopereerd. Hier zou het nog maanden kunnen duren en dat is gewoon veel te lang, eigenlijk waren deze 3 maanden al te lang. Mān moeder gaat gelukkig met hem mee⦠inderdaad zeker lastig met de taal etc. Mān ouders spreken ook wel slecht engels, dus ben benieuwd hoe dat allemaal gaat.
Ik nu ook door jouw post
Ik zou dan sowieso tot de afspraak bij de tandarts paracetamol naast de ibuprofen blijven gebruiken! Kan elkaars werking versterken, zou dan wel pctml op vaste tijden nemen om een spiegel op te bouwen (3-4x per dag 2 stuks).
Beterschap!
ik probeerde een leuk restaurant te vinden om te bestellen voor mān verjaardag maar volgens mij is de hele Amsterdamse horeca collectief op vakantie tot twee dagen na mān verjaardag wat is dit!!!
Wow, ik vind dit echt heftig voor jullie dat dit moet. Het is al een mega spannende situatie natuurlijk⦠Fijn natuurlijk dat hij sneller terecht kan, maar je had het waarschijnlijk liever anders gezien. Sterkte voor jullie!
En @Broodrooster en @praline en @Krabsalade en anderen die ik vergeten ben.
Samenvatting
Update lang verhaal.
Nou het is echt vandaag alleen meer erger geworden. En ik ben er naar toe gereden om te helpen. Ik kwam daar en wow ze zag er echt half dood uit eigenlijk. Niet praten, hele tijd kreunen, lag in het donker, al dagen niks binnen gehouden ik zei meteen: dit is echt niet goed. En vroeg of haar eigen huisarts had gebeld na de rapporten van de 3 bezoeken aan de spoed. Was nog niet zo. Heb de moeder gevraagd naar het nummer van de huisarts. Assistente gesproken en gevraagd of iemand kon komen kijken ofzo (heb er geen verstand van), die zeiden ja nee buikgriep denken ze dus pijnstilling en uitzitten. Ik zei dat ze echt er niet goed uit zag. Maar ze moest de medicijnen nemen en voor een medicijnspiegel zorgen (die medische taal voor deze niet Nederlandse sprekende moeder is al echt een barriĆØre dus gelukkig voerde ik dat gesprek en vriendin zelf dus niet aanspreekbaar).
Ben daar gebleven tot 20:00 ongeveer. Ze lag gewoon half te creperen maarja volgen het advies van de huisartsassistente + de artsen dit weekend.
Toen ben ik gegaan, echt met een gevoel van āhoe kan iemand nog zo kapot gaan van de pijn als die zoān zware pijnstilling krijgt?ā. En ja haar moeder belde net rond 00:00 dat ze echt dacht dat ze het niet meer zou redden deze nacht. Nou ik schrok natuurlijk fucking erg, dus teruggegaan en met haar naar de spoed gereden. Ze woont niet in mijn stad dus nog gedoe met zoeken enzo.
Deze arts zei letterlijk āik vind het enorm kwalijk dat ze haar tot drie keer toe zo hebben laten gaan zonder echo of scan om dingen uit te sluiten en denken aan een buikgriep?ā. Dus nu weer bloedonderzoeken en morgenochtend (pas) een scan/echo. Ik tril nog helemaal joh.
Vreselijk verhaal, schrik er echt van hoe je blijkbaar afgescheept kan worden als je niet mondig genoeg bent. Superlief dat je met je vriendin naar het zh bent gereden
Nog even niet duidelijk, nog aan het afwachten ook allemaal. Voor nu iig morfine gekregen.
Ik ben er nu bij, het is nu 01:12 en met mān werk gebeld voor morgen haha ben echt helemaal aan het trillen van deze dag en de zorgen. Ook zo traumatisch omdat ik pas geleden mijn ouder ben verloren en dit is weer eerste keer in een ziekenhuis dus heb het er heel moeilijk mee merk. Wil ook niet om alles een berichtje plaatsen sorry dat dit nu groter is geworden dan ik had verwacht na mijn eerste post, dus ik zal morgen na alles weer 1 update plaatsen! Dankjulliewel voor het meedenken.
Ah dat snap ik zo goed! Het is ook niet niks allemaal. Veel sterkte hoor. Hoop dat je vriendin nu in elk geval minder pijn heeft en jij even wat rust kan pakken!