Wat je even kwijt wil #57

@joe @Koda @WBJNE d ankjulleiwel. En voor jullie lieve woorden over mij als vriendin, maar ik besef dat dat doorzetten wat jullie noemen wel echt is gekomen en ontstaan door de berichten/ervaringen van anderen gisteren hier, dus daar ben ik ook dankbaar voor, heel bizar (en helpend dat deze arts die zorgen van gisteren die genoemd worden ook erkent) weer een “forum” ervaring om nooit te vergeten dnsk ik voor mij

46 likes

Wat een ellende zeg! Veel sterkte voor jou en je vriendin.

Aan het voeteneind zit de waterafvoer. Daaraan kun je een slangetje bevestigen on het water eruit te laten. Bij mij zat dat dicht genoeg bij de afvoer om de slang daar in te leggen. Materiaal daarvan is wel allemaal matig, maar bij mij is het prima gelukt en geen waterballet!

3 likes

Oh ik kijk die world cup ski jumping en echt waarom zijn mensen zo. Hier ga je toch niet bewust op trainen zo levensgevaarlijk. Maar toch entertaining .en nu moeten mensen allaal heel snel gaan lopen langlaufen, ik haak af.

7 likes

Ik kan niet slapen en nu heb ik ineens Happy New Year van Abba in mijn hoofd wat ook niet helpt.

3 likes

@Enthusiasm hadden we allemaal maar zo’n topvriendin! Heb je al wat kunnen slapen? Hoop dat ze snel een scan krijgt!
Ik herken je gevoel, is het ook hetzelfde zkh?

5 likes

@Enthusiasm Jeetje wat een ellende… Heb zelf laatst helaas ook een hele heftige ervaring meegemaakt waar dingen niet goed zijn afgelopen, mede door een taalbarriere en onvoldoende kennis van het Nederlandse zorgsysteem. Echt heel pijnlijk dat die dingen meebepalen hoe iemand geholpen wordt, ook wel logisch ergens, maar toch pijnlijk.

Wat fijn dat jij er voor ze bent, neem ook de tijd voor jezelf, dit is niet niks allemaal, al die indrukken. Ik stuur je nog even een PB. :kissing_smiling_eyes:

7 likes

Ik heb wederom Pfizer-griep en daaaamn het is gewoon net zo erg als de vorige keer, alsof mijn lichaam gewoon nog niks aan afweer had :neutral_face:

Plannen voor vandaag kunnen de prullenbak in

3 likes

Pfizer griep? Is dat een ding? Beterschap

2 likes

Haha sorry niet heel duidelijk maar ik heb enorme griepverschijnselen na de boosterprik, had ik na mijn eerdere vaccinatie ook dus had hoop dat het dit keer minder heftig zou zijn.
Dankjewel!

1 like

Omg nee! Dit had ik ook hoor! Enorm zelfs, ik lag in bed en ik kon mezelf oprecht niet eens meer omdraaien. Geen energie meer, eigenlijk doodziek. Ik lag er als een kasplant bij, het klinkt zwaar overdreven maar ik vond het heel zwaar, moest ook overgeven etc. Maar na een dag ofzo ging het over maar jeeeeeeetje.Ik moet die boosterprik nog krijgen en nogmaals veel beterschap.

1 like

Top vriendin ben jij! Hopelijk weten jullie binnenkort wat meer.

1 like

@Stofdoek Ik las dat je al goede tips had gekregen maar door je tmi spoiler moest ik ook nog aan René Vos in Gorssel/Apeldoorn denken.
Zij bieden dezelfde online service maar hebben ook nog de mogelijkheid om onder begeleiding van een podoloog te komen passen (als ik de website goed lees)
Ik kom daar al meerdere jaren (in gorssel) want kennis en advies zijn imo beter dan bij de meeste buitensport winkels.

2 likes

Vriendin van me is verkouden en we zijn samen weg, heeft de hele nacht echt als een stier geblazen zeg maar (niet snurken maar lucht blazen en happen). Echt geen oog dicht gedaan. Niet overdreven helaas :cry: Hoe ga ik nog 3 nachten overleven.

Ik kan nu m’n nieuwe verlofsaldo zien voor aankomend jaar, eerste jaar dat ik fulltime werk. Ik mag 5 weken en 3 dagen vrij en daar zitten nog uren van vorig jaar bij. Wat een kut leven wordt dit tot m’n pensioen :cry:

14 likes

Misschien dat neusspray werkt voor haar?

2 likes

4 likes

Ja wordt de eerste poging maar denk eerlijk gezegd niet geluidsdicht genoeg. Heb vannacht airpods op volste volume in gehad en hoorde nog wat in de verte. Ook een bepaalde focus van mij.
Buh zo kut en niemand z’n schuld haha.

1 like

Ik dacht dat dit wortels waren, wel hele luchtige wortels :rofl:

16 likes

Heb je white noise geprobeerd? Vind ik altijd heel effectief

2 likes