Andere baan zoeken met meer verlofuren
Mijn autocorrect maakte er verlofjaren van haha helaas denk niet dat je dat gaat vinden.
Maar ik vind m’n baan wel leuk haha. Kan nog wel uren bijkopen.
Jammer is dat he! Zeker nadat je tijdens je studie zoveel vakantie gewend bent, maar in mijn geval wende het vanzelf. Anders zou je ook nog naar een constructie kunnen kijken waarbij je een contract van 36 uur neemt en wel 40 werkt iedere week. Dan bouw je iedere twee weken een extra dag op, misschien is dat nog een mogelijkheid? Gewoon even kijken hoe dit jaar bevalt en anders zijn er vast nog wel opties!
Het went. Soort van.
Ja hoor, heb weer de januari blues dit jaar. Het is altijd een sombere maand; grauw regenachtig weer en iedereen loopt nog moe rond van het feestgedruis of gestrest vanwege hun goede voornemens. En dan ben ik ook nog eens jarig in deze kutmaand
Ik kan niet wachten tot het maart is
@Enthusiasm hoe is het nu? Ben je nog in het ziekenhuis? Blijf vooral ook praten over wat het met jou doet
Ik zag gister een tiktok en heb echt gehuild van het lachen. Ik had het gewoon niet meer. En nu zie ik hem vandaag, is hij helemaal niet zo grappig? Ging over 15 banen en de waarschijnlijkheid van tepels zien?
@anon41596379 Ja echt, het went! Ik ben redelijk snel met mijn contract minder gaan werken zodat ik elke twee weken een verlofdag spaarde en dat was ook wel heel fijn, had eindeloos veel vakantie, maar ik merk dat ik dat inmiddels ook niet meer nodig heb. En binnenkort komen er een paar gratis vrije dagen aan!
Ik haat mensen op Marktplaats echt met een passie.
Heb een advertentie voor een vaatwasser geplaatst van 4 maanden oud en m’n vraagprijs is €300,-. Stuurt iemand: ‘Ik wil hem wel voor 100’
Ja, snap wel dat je dat wilt.
Of iemand die vroeg of onze koel-vriescombinatie los te koop was
Jeetje, wat heftig! Sterkte voor jullie Hopelijk komt er iets uit de onderzoeken. Is er eigenlijk al uitgesloten dat het een maagbloeding is? Want dit klinkt zo erg als wat mijn moeder had en die had dus een acute maagbloeding.
Ik weet dat mensen hier het ranzige dingen vinden, maar die roze kneedbare als je die daar kunt vinden, als ik die goed aanduw hoor ik echt geen gesnurk en gesnotter.
Dan had ze inmiddels wel bloed moeten poepen. Dat is toch wel vrij snel duidelijk.
Dat was bij mijn moeder dus ook niet.
Op zich is het wel erg gebruikelijk om dat wel te hebben of je ziet in de bloeduitslagen daling van het rode bloed cellen.
Even kijken hoe ik iets deel zonder gebruikersnaam, maar dit was hem:
Vooral icm de eerste comment erop (‘ah yes the 15 jobs’)
Maar goed, het zal het moment wel geweest zijn, want nu vind ik hem dus helemaal niet grappig meer.
Wat goed dat jij er was! Hoop dat het vlug duidelijk wordt wat er scheelt en ze goed geholpen wordt. En kan me voorstellen dat dit voor jou ook heftig was! Vandaag maar rustig aan doen en voor jezelf zorgen.
Jeetje zeg wat heftig allemaal! Wat fijn dat jij er bent voor ze Ik duim heel hard dat ze er snel achter komen wat er aan de hand is, sterkte!
Het went. Begin had ik het ook. Dan zomervakantie van 3 weken en dacht echt, dit is waar je hele jaar voor werkt. Owee als de vakantie dan kut is. Kreeg het er echt benauwd van haha.
Vorige werk kon ik veel overwerken en dan zomers 4 weken vrij nemen en kerst 2.
Nieuwe baan niet maar ook week minder uren dus echt af zien. Werk wel dag minder en dat is elke week een mini weekend. Scheelt ook.
Ik kijk ook altijd wanneer je meeste vrij krijgt met minste vakantiedagen. Meestal rondom pinkster en Pasen etc.
Ik probeer te chatten met ikea maar die chat gaat steeds weg echt super irritant
Ooh succes, ik ben gister van 11-16:30u bezig geweest om iemand te spreken te krijgen in de chat