@Enthusiasm wow, superheftig. Wat een lieve vriendin ben jij
Hoe gaat het inmiddels met haar? En met jou?
Ik heb gisteravond te hard aan de zijkant van m’n bovenlip zitten bijten (irritant zenuwtrekje), en nu zie ik eruit alsof ik een halfzijdige mislukte lipfiller heb ingespoten
Ik wil echt zo graag deze week nog iets leuks buitenshuis doen om mezelf op te laden, maar ik weet echt niet wat.
Iets actiefs? Wandelen ih bos of juist moment voor jezelf; bijv een gezichtsbehandeling?
ik vind dit super leuk bedacht eigenlijk
Kaneelstokje en een plak gember in heet/kokend water doen. Krijg je het zo warm van, maar je moet er wel van houden
Wandelen in het bos heb ik al veel gedaan en om eerlijk te zijn is dat gewoon niet helemaal mijn ding; ik haal daar weinig uit.
Momenten voor mijzelf probeer ik binnenshuis te creëren, maar ik snak echt naar prikkels buitenshuis.
Moest wel lachen bij de anti free the nip activists
Stad/ dorpje in de buurt een wandeling maken en wat te drinken halen voor tijdens de wandeling? Of eigen woonplaats buiten kunstwerken bekijken die je normaal voorbij loopt/fietst.
Misschien is er wel ergens een kinderboerderij open.
Of windowshoppen. Zag gisteren in het centrum bij ons etalages extra ingericht en posters met qr codes, telefoonnummers mocht je wat willen kopen. Het was op wat hangjongeren en clik collectes na leeg in normaal drukke centrum.
Die er nog een scheut honing in als je een zoetekauw bent.
Dit drankje is trouwens ook goed wanneer je keelpijn hebt
Ik gooi altijd een kaneelstokje door verse muntthee, ook heel lekker! Je kan ook een stokje samen met suiker in een blender/keukenmachine gooien en dan heb je kaneelsuiker.
De Speld heeft er alweer op ingehaakt haha.
“Leuk om mee te krijgen dat je in Friesland al kan schaatsen”, zegt Bob uit Amsterdam-Oost. “Zo krijg je een beetje iets mee uit de provincie. Hopelijk kunnen we hier volgende week ook de grachten op.” “Het ziet er allemaal wel een beetje ouderwets uit”, merkt Bob nog wel op. “Maar ze lopen daar natuurlijk ook jaren achter.”
Kaneelstokjes zijn chill voor heel veel dingen! Met stoofpotjes mee laten pruttelen, gebruiken voor pho-achtige bouillon voor je noedels, niter kibbeh maken (gekruide geklaarde boter om Ethiopisch mee te koken, intens lekker maar heb je wel een hoop andere kruiden voor nodig), mee laten koken met rijstepap, je chocolademelk opwarmen in een pannetje met een kaneelstokje erbij (snufje chili erin is ook lekker) of een stokje in een goedkope fles gin gooien en een poos laten staan voor kaneelgin, is lekker in een gin-tonic met sinaasappelschil
Ik heb gisteren met mijn vriendin een auto speurtocht gedaan. Dat was echt heel leuk! Wij waren ook een beetje zat van het wandelen elke keer haha.
Ik heb een 3-daagse sapkuur besteld 🥲 gewoon omdat ik dat een keer wil doen. Ik word alleen altijd extreem hangry als ik niet eet dus mijn vriend moet zich maar 3 dagen in de werkkamer verstoppen
Ik ben zo aan het genieten van die livestream haha, wie ben ik geworden
Ik schakelde net op tijd in om de finish te zien haha!
Maar met het idee dat het echt iets gaat doen of gewoon omdat je nieuwsgierig bent naar de ~ervaring~? Ik heb zelf absoluut niet de ambitie om dit te doen maar ben wel benieuwd hoe je het vindt
Ja ik ben gewoon nieuwsgierig! Ik heb de afgelopen tijd ook niet zo gezond geleefd, veel alcohol/drugs, dus ik zie het ook als een “restart” Al mijn vegan mediterende yoga collega’s hebben me verzekerd dat het een heel goed idee is en dat het heel fijn is (dit betwijfel ik wel) dus ik ben benieuwd
Iemand heeft mij in het begin van ons contact in vertrouwen verteld dat hij in het verleden een probleem met pathologisch liegen heeft gehad maar dat het nu beter is. Ik dacht er eerst niet zoveel van en wil iemand altijd een fair shot geven maar nu gebeuren er zoveel gekke dingen en krijg er een heel vreemd onderbuikgevoel bij. Verdwijnt spontaan 2 weken van de aardbodem, cancelt lastminute met de meest heftige redenen. Echter lukt het me niet om hem echt te betrappen op liegen en ik voel me ook een trutje dat ik het niet vertrouw zonder daadwerkelijk bewijs. Er naar vragen heeft geen zin want hij heeft overal een rede waarvan je onmogelijk kunt zeggen joh je verzint dit. Denk bijvoorbeeld aan ziekenhuis opnames van familieleden etc. Ik heb geen idee wat ik er mee moet want het is altijd super leuk en gezellig als we elkaar zien maar mijn maag draait zich telkens om wanneer dit gebeurd en ik krijg er zo’n naar gevoel bij… Don’t know if im right or just a suspicious bitch lol.