Wat je even kwijt wil #57

Hoe zou hij reageren als je dit met hem bespreekt?

1 like

Grappig, ben benieuwd hoe je het vindt! Het lijkt me verschrikkelijk maar ook wel interessant om eens te proberen haha

1 like

Ontwijkt of het gesprek dan heel erg, begint over iets anders bijvoorbeeld of komt meestal met een andere uitgebreide verklaring er voor. Alleen die zijn elke keer zo groot of heftig en vervolgens lijken dan feiten niet echt te kloppen als ik doorvraag. Alleen als ik dat dan weer benoem is daar ook weer uitleg voor.

1 like

Wat is diegene van je?

3 likes

Dat moet je wel weten idd om hem te kunnen dumpen :joy:

12 likes

Ehm ja ik wil zeggen vriend, maar het is denk ik een vriendschap in opbouw, we kenen elkaar nog niet lang maar klikken wel goed en kunnen goed praten. Daarom twijfel ik ook zo erg haha, wil mezelf ergens wel een beetje beschermen maar wil ook niet te heftig ongegrond judgen.

1 like

Daar heb ik ook al naar zitten kijken, maar ik twijfelde nog een beetje over wat dan een leuke tocht zou zijn. Misschien wel leuk om dit weekend met mijn vriend te doen. Heb je een aanrader voor een tocht/website?

Ik mag nog even blijven werken bij mijn stage en dat is natuurlijk super leuk maar ik kan NERGENS meer in, echt heel erg onhandig want ik moet eigenlijk al bezig zijn

2 likes

Hahaha jaa. Ik las eerst iets van contract ipv contact toen dacht ik ohjeej…
Maar toen ik t goed las was mn eerste gedachte idd wel dumpen ja :joy:

@Paula ik zou dr niet te veel energie in stoppen.

6 likes

Ik heb gisteren een gedaan in de regio Groningen (die daar ook specifiek op gericht was). Weet niet of je daar toevallig woont?

Haha, nee dat is voor mij toevallig helemaal aan de andere kant van het land. Maar ik dacht misschien heb je de speurtocht van een website met tochten door heel het land.

Nee denk het niet. Is voor mij wel een belangrijke basis om dat ik dan overal aan ga twijfelen. Misschien geeft dat ook wel het antwoord.

3 likes

Inderdaad!

Ik vind het heel erg voor je, maar dit ziet er toch helemaal niet goed uit?

1 like

Probeer geocaching!

2 likes

Nee klopt is ook zo. De rede dat ik t hier in gooide is omdat ik bang was dat ik zelf te snel zou judgen maar anderzijds is het nu nog pril zat om het wel te kunnen laten ‘dood bloeden’ ofzo haha zonder pijn dus toch fijn om te horen dat het wellicht beter is om dat gevoel te volgen haha.

3 likes

Morgen na 2 jaar weer naar de tandarts en ik ben zó zenuwachtig :frowning_face_with_open_mouth:. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik een aantal gaatjes heb. Mijn voornemen voor 2022 is beter voor mijn tanden zorgen en regelmatig naar de tandarts/mondhygiëniste. Gelukkig is het morgenvroeg om 08:45 dus ben ik er meteen vanaf.

10 likes

Of het nu pril is of een jarenlange relatie, dat is gewoon altijd een heel ongezonde relatie.
Hij heeft een gigantisch probleem wat niet makkelijk te verhelpen is.

3 likes

Dankjewel, je hebt het super duidelijk verwoord en dit helpt me goed. @stervis trouwens ook :slight_smile: Het doet een beetje pijn om het af te breken omdat ik altijd gezellig vond en een beetje van het beste uit wil gaan maar jullie hebben een goed punt.

3 likes

Huh ik krijg een bericht van een winkel dat ik bepaalde artikelen heb teruggestuurd, maar dat is helemaal niet waar?

Er is laatst een laser ontharing zaak bij mij in de buurt geopend en was wel benieuwd naar het hoe en wat.

Bekeek de Google reviews en alle reviews zijn van mensen met namen als ‘Ko Pizza’ die allen bijna hetzelfde zeggen (en 5 sterren geven uiteraard).

En de andere reviews zijn van mensen die toevallig ook alleen de vestiging die 200km verderop ook 5 sterren hebben gegeven. Komt heel betrouwbaar over.

2 likes