Dacht ik eerst ook, maar ik heb die artikelen wel echt gekocht en bij mijn bestellingen staat ook ‘retour’. Ook zijn mijn gespaarde punten (die je spaart bij aankopen) minder geworden. Dus het is wel echt. Super gek!
Het werd hierboven al verschillende keren aangehaald, maar vertrouw alsjeblieft op jouw buikgevoel. Ik had een soortgelijke situatie met een ontzettend fijne man. Alleen kon hij eveneens plots verdwijnen met steeds legit redenen als excuus (die hij kon staven met foto’s enz), maar toch klopte er naar mijn gevoel iets niet. Ik heb mijn intuïtie helaas genegeerd en iets te veel tijd in hem geïnvesteerd om vervolgens erachter te komen dat ik in een rotatie met 2 anderen meiden zat. In jouw geval moet het natuurlijk niet per se om andere vrouwen gaan, pathologisch liegen enz is ook gewoon een probleem an sich. Clue van mijn verhaal is gewoon dat je op je gevoel moet vertrouwen.
Los van dit allemaal, zouden naar mijn mening zoveel problemen vermeden kunnen worden als polyamorie meer sociaal geaccepteerd zou worden en mensen er vrij over zouden kunnen praten
Ugh ik moet echt nodig naar de kapper én ik wil mijn neuspiercing laten vervangen
Ik heb op oudjaarsdag geheel niet bij kennis mijn telefoonabonnement voor twee jaar verlengd met een iPhone die ik niet nodig heb 🥲 heb nu tele2 gebeld en ik moet de bezorging weigeren maar dat vind ik wel eng hoor. Ik ga sowieso nergens tekenen…
Ik las een artikel kop, laatste groep volwassenen, uit 2003 zijn aan de beurt.
Ik dacht dat zijn toch nog kleine kinderen.
Zo stom hoe je brein blijft werken. Hoelang heb ik dit nog, het is 2022 en niet 2012.
Volgens mij kun je het dan gewoon via de oude tracking code blijven volgen.
Of het al terug is? Das een goeie!
In België staan dat soort zaken vaak gelijk aan witwas van drugsgeld
Ik heb 48d leestijd op dit forum. Ik geneerde me al bij het aantal dagen dat ik Call of Duty speel, maar dat valt in het niks vergeleken bij deze stats.
Those are rookie numbers!!
Jouw profiel is verborgen, hoeveel leestijd heb jij??
Kan je bij gebruikers gewoon zien hoor haha, 4 maanden!!! Toch nog een hele maand minder dan @grace maar wel meer geschreven zie ik.
O ja dat is waar van dat overzicht, ik kijk daar nooit. Maar holy shit vergeleken met jouw stats is 48d weer heel weinig.
Ja ik ben de opperloser hier
Lol ik dacht 48 dagen wtf zo veel?? Ik heb noooooit zoveel
Ik heb er 73
Wat knap dat je een afspraak hebt gemaakt! Ik was zelf een jaar of 4 niet naar de tandarts geweest en het was ook echt niet leuk maar ik ben wel heel trots dat ik ben geweest. Hopelijk valt het mee, morgen rond deze tijd is het alweer achter de rug
Ik heb vandaag echt weer geen reet uitgevoerd
Makkelijk verdiend zou mams zeggen
Ik had hetzelfde met het bericht dat de 20ers aan de beurt waren, toen mensen uit 1992 mocht plannen. M’n vader zei “ik zal wel niet kunnen tellen, maar 1992?”. Ik zo “Ja, als je in 1992 geboren bent, word je dit jaar toch 20?”. Maar dat is natuurlijk helemaal niet zo
Ohh same, ik voer al 2 dagen niets uit, voel me zo slecht er over maar kan me er gewoon niet toe zetten
Krijgen ze bij jou allemaal koude hamburgers
Nouja ik houd mezelf maar voor dat het vanaf volgende week weer druk wordt, dus dan moet ik wel weer aan de bak… nu nog ff niksen dan maar