Wat je even kwijt wil #57

Sameee, gratis geld

2 likes

Mijn moeder vertelde net dat de hond nog steeds helemaal overstuur is van het vuurwerk en vind het zo zielig. Ze durft nog niet lang naar buiten, is gisteren uit haar tuigje ontsnapt en even vermist geweest. Plaste net in huis. Hoop dat ze snel weer zichzelf is.

1 like

Gadverrrr ik ben zo verliefd en hij ook op mij.

image

61 likes

Tell us more, tell us more

4 likes

Ben net een week 30 en daar was de oproep voor het uitstrijkje al :sob::sob: alsof ze al voor de brievenbus hebben gelegen

17 likes

Pfoeh, heb echt last van een dip. Zo weinig vooruitzichten door Corona. Thuiswerken is een sleur. Kom m’n bed heel moeilijk uit elke ochtend. Ik wil sporten, maar kan me er niet toe zetten. Voel echt even super ellendig en vermoeid. Einde klaagbericht :tired_face:

13 likes

Doordat het afgelopen paar weken zo warm was, had ik m’n winterdekbed (die er nog maar een paar weken op lag) maar weer omgeruild voor m’n zomerdekbed
Nu wordt het weer wat kouder dus ik ga m’n dikke dekbed er weer op leggen en ik heb nu al zo’n zin in dat gevoel, dat je voor de eerste keer weer onder een dikkere deken ligt, maar dan dus voor een tweede keer dit seizoen!! Eigenlijk helemaal top zo dus

40 likes

Wat mij heel erg hielp toen ik hier last van had was die Ommetjesapp. Nu hoef je natuurlijk niet per se die app te downloaden, maar even 20/30 minuten een stukje lopen doet echt zoveel. Vanaf daar kun je dan weer verder kijken.

4 likes

Herkenbaar, knuffel!

Is er iemand met wie je op gezette tijden kunt wandelen? (Dit doe ik bv met m’n moeder 2x in de week, breekt even van het thuiswerken). En valt er misschien iets met je baas te regelen dat je gewoon 1 of 2x in de week even naar je werk kan?

2 likes

Eventjes heel mijn mailbox uitgespit, mapjes gemaakt, afgemeld van nieuwsbrieven en andere bedoelingen. Dat voelt goed :slight_smile:

4 likes

Same! Was drie weken terug jarig. Kreeg echt drie dagen na mijn verjaardag zo’n brief :sob:

4 likes

Ik heb mijn (verlate) kerstcadeau binnen: een heel scherp mes van mijn ex :+1::sweat_smile:

29 likes

Ik heb die van mij er nog niet opgehad, dus ik denk dat ik het niet ga meemaken dit jaar.

1 like

Dat zou ik juist niet aan mijn ex geven. Je weet maar nooit…

4 likes

Gedeelde smart is halve smart, ik heb dit ook. Werk al bijna 2 jaar thuis, voel me echt opgebrand terwijl ik net een week vrij ben geweest. Ben alleen maar aan het hangen en doomscrollen. Het is koud en donker. Alles is kut.

6 likes

Getverdemme ik heb de Kabouterdans in mijn hoofd

Draai een keer in het rond, stamp met je voeten op de grond. Zwaai je armen in de lucht. Ga nu zitten met een zucht… :notes:

7 likes

Ik hou (normaal gesproken) helemaal niet van zweverige dingen maar ik doe nu die 30-day yoga met Adrienne en vraag me over een week nog maar of ik nog steeds gemotiveerd ben maar ik hou het vooralsnog goed vol :grinning: zou je zoiets willen, motiveert een ‘challenge’?

Sowieso probeer misschien wat afwisseling in je dagen te brengen, een serie ipv bingen steeds een aflevering op dezelfde dag kijken oid, elke week een nieuwe cocktail maken en uitproberen, lees!, vind je creatieve hobby’s leuk? Zie omatopic, perfect voor druilerige lockdownperiodes :), @tuula deed geloof ik thuis “op reis” door te koken in een bepaald thema. Maak ‘s ochtends lekker ontbijt voor jezelf en gebruik je mooie servies voor je koffie, gebruik die luxe douchegel die je steeds bewaart, dat soort dingen?

10 likes

Ja bedankt he

7 likes

Ik help je er vanaf! Denk maar even aan carnaval festival van de efteling! Taaaadatadaaa tada tatataaaa!! @Schaakmat

2 likes