Wat je even kwijt wil #57

Staat helemaal op amazon prime meen ik. Heb ik in een van de lockdowns ook weer helemaal gekeken :tipping_hand_woman:

2 likes

Ja same… vooral omdat ik ook echt dacht dat het maar tot 14 januari zou zijn maar dat is natuurlijk weer niet zo

3 likes

De theedoeken, takkie broodtrommels en het vork en lepelsetje hebben we allemaal nog. Dus mocht t niet lukken (denk t eerlijk gezegd niet, zo behulpzaam zijn ze vaak niet) kan je m misschien op een later moment kopen. Of zoek iemand die er werkt, die mensen hebben vaak veel punten weet ik uit betrouwbare bron.

En anders gewoon t systeem oplichten.

3 likes

Ik geniet echt zo erg van de hele soap rondom Djokovic en dattie nu terecht AustraliĂŤ niet inkomt :joy:

27 likes

:scream: Ik ben bij 3 Hema’s geweest voor de lockdown en die zeiden allemaal dat het lepeltje en vorkje er niet meer waren… Die actie is nu ook klaar. Hoe bemachtig je ze als klant alsnog?

Edit: hĂŠ ik zie dat de actie verlengd is! Dat is fijn.

1 like

Meid app me. Ik heb megaveel punten en doe er niks mee. Kan wel een muts voor je bestellen.

2 likes

Ik weet niet of er in NL op dezelfde manier verdoofd wordt als in Amerika wanneer je verstandskiezen verwijderd worden maar ik hoop niet dat ik dat ooit moet… ik zou letterlijk niemand bij me durven te hebben omdat ik bang ben dat ik wat zeg dat ik eigenlijk niet wil zeggen, geheimen doorvertel etc. :sweat_smile:

Nee gebeurt hier niet. Anders hadden ze hier ook zat van die filmpjes

3 likes

Lol nee, je krijgt gewoon een lokale verdoving in je mond maar bent verder volledig helder

3 likes

Wachten tot ze over een jaar bedenken dat we ze maar moeten verkopen :joy: Ze zijn bij ons ook meerdere keren uitverkocht geweest. Maar uiteindelijk nog best veel over.

Het lullige met die acties is dat je ze online niet kan bestellen. @Chesirecat als je dit inderdaad wil doen kan je t beste je lokale hema bellen/appen.

T is dat ik geen muts draag maar anders… en heb niet genoeg punten. Maar zo er zo een kunnen bietsen bij een collega die dat wel heeft.

2 likes

Pff ja echt hè. Ik wil gewoon weer even uit eten kunnen, lekker sporten, gewoon een dagje weg. Zouden daarvoor nu naar Duitsland moeten wat voor mij dus ook niet ver is maar dat vind ik ook weer zo’n gedoe. Wil het gewoon weer in Nederland kunnen!

1 like

Neehoor, de verdoving spuiten ze alleen in de mond!

2 likes

Nee daar krijgen ze echt een roesje hier krijg je alleen een enorme spuit in je gehemelte en dan lijkt het alsof ze daarmee in je hersenpan willen roeren

8 likes

Haha dat vind ik wel echt heel pijnlijk. De enige spuit die een eeuwigheid lijkt te duren. Ik had de tranen over mn wangen lopen. Dit was bij mij trouwens tijdens kiezen trekken. Doen ze dat ook bij een wortelkanaalbehandeling?

2 likes

:cry: Pff, ik had een of andere nachtmerrie/herbeleving van een moment en lig bijna huilend en met hartkloppingen in bed. ‘Gelukkig’ pas de tweede hierover (in meer dan een jaar tijd) maar wel de meeste heftige so far.

3 likes

Ik had op m’n 16 m’n wijsheidstanden laten uithalen (4 tegelijk) en dan werd ik gesedeerd. Daarna werd ik heel lacherig en kwam er niks zinnigs uit me haha. M’n vader heeft dit vastgelegd en deelt dit jaarlijks opnieuw op FB, zie je me daar met m’n mond vol bloed proberen te praten en te lachen. Toen m’n zus ze liet uithalen, vertelden ze dat veel mensen het ietsje te leuk hadden na de sedatie dus nu gebruiken ze iets anders.

Ik zit snackmasters te kijken en nu heb ik zooooooo’n trek in een hema rookworst. Gewoon de echte en geen vega variant 🥲

4 likes

Ik heb een week lang een vriendin logeren. Gisteren ben ik veel eerder naar bed gegaan en is ze op m’n bank gaan slapen ipv in het bed dus nu zit ik al vanaf 7 uur achter m’n laptop te werken omdat ik niet in m’n woonkamer kan chillen zonder d’r wakker te maken :thumbsup:.

Voordeeltje is dat ik om half 4 kan stoppen en nog even naar de hei kan, maar ik ben blij als ik m’n huisje weer voor mezelf heb.

1 like

Ik ben gewoon misselijk van het idee dat ik moet werken. Zo stom, want ZO erg is het nou ook weer niet. Het probleem is dat ik niet echt weet wat ik dan wel wil en dus maar van weekend naar weekend leef. Maar nu ik vakantie heb gehad en deze week weer ben begonnen valt me echt nog meer op hoe anders ik me voel tijdens een werkweek. Ben echt zo blij met thuiswerken, dat helpt in ieder geval een klein beetje

16 likes

Ik denk er nu ik veel dingen voor de bruiloft aan het regelen ben wel eens over na om mijn e-mails af te sluiten met hartelijke of warme groet omdat ik het altijd wel lief vind als ik zelf e-mails met die afsluiting krijg. Alleen ik ben niet echt warm of hartelijk bij mensen die ik amper of alleen via werk ken. Eerder gewoon neutraal. Dus nu blijf ik toch maar met die standaard vriendelijke groet afsluiten want anders verwachten ze een heel ander persoon :joy:

4 likes