Wat je even kwijt wil #57

Volgens mij overdenk je je groet teveel :grin:

19 likes

Ik heb zo’n moeite met opstaan de laatste tijd. Ik slaap elke nacht 9 uur (doe ik altijd, ik heb m’n slaap nodig), maar de laatste tijd als ik wakker word voel ik me alsof ik overreden ben door een trein. Ik doe niks anders dan normaal (geen alcohol, half uur voor het slapengaan lezen)
 is het de tijd van het jaar?

10 likes

Ik denk wel de tijd van het jaar, ik heb er in de winter ook veel meer last van.

3 likes

Eens hoor! Ik ben er normaal niet mee bezig maar de gedachte kwam weer boven nav een marktplaats berichtje van iemand die met warme groet afsloot :joy:

1 like

Heb m’n boosterprik gehaald zonet en die werd gezet door een militair. Ik ben best bang voor naalden/geprikt worden maar dit hielp wel om het leed te verzachten haha.

27 likes

Ik had een collega die afsloot met vitale groeten en ik ergerde me daar elke keer weer aan, dus dat zou ik je afraden ;p

6 likes

Ik zit juist heel erg te hopen dat mensen niet zo focussen op de afsluiting. Heb net ontdekt dat ik gisteren een mailtje afsloot met ‘vriendelijke groet’ en mijn autocorrect dat heeft aangepast naar ‘vriendentickets groet’ :+1:t4:.

57 likes

Haha kreeg ff flashback naar het moment twee jaar geleden dat mensen een caronatopic wilden en andere mensen hier echt zeiden van pff dat is echt niet nodig

Haha soms ben je zo onwetend :sob:

Fijne Drie Koningen - vooral: fijn einde van alle “beste wensen” situaties!

33 likes

Haha ik heb geen kekke groet die bij mijn beroep past dus daar houd ik me verre van gelukkig :stuck_out_tongue:

1 like

Met neutrale groet,
Tostibrood

27 likes

Met gepaste groet

6 likes

Met aangebrande groet,
Tostibrood

35 likes

I wish

4 likes

Weet jij hoe het zou werken als ik een bestelling plaats waar ik punten voor krijg, dan de muts haal en dan de bestelling terug zou brengen? Krijg ik dan minpunten ofzo haha

Geen idee. In principe is t wel zo dat de punten afgeschreven worden als je iets weer terugbrengt. Maar dan heb je de muts al. Heb in ieder geval nog nooit een min gezien bij iemand en ga er van uit dat je dan op nul zou staan. Ik zou t gewoon lekker doen!

Dag later en mijn haar ruikt nog steeds naar aardbeien met suiker en slagroom. :heart_eyes:

5 likes

Joepie ik ga zo wentelteefjes maken, echt lang geleden

12 likes

Ik heb me ziek gemeld, omdat zo’n ontiegelijke kiespijn heb. Ga echt door de grond en niks helpt. Kan ook pas om 14:00 uur terecht bij de tandarts :pleading_face: voel me zo stom om me daarvoor ziek te melden, maar ik kan echt alleen maar huilen van de pijn en heb geen oog dicht gedaan vannacht.

2 likes

Heb jij je verstandskiezen nog? Deze pijn had ik toen mijn verstandskiezen doorkwamen. Je raadt het al, die heb ik nu niet meer. Ik was er helemaal klaar mee. :sweat_smile:

Oh en ik snap heel goed dat je je voor kiespijn ziekmeldt. Zo te horen is het wel meer dan ‘een beetje kiespijn’.

1 like

Heb ze nog wel, dus misschien dat dat het is inderdaad. Aantal jaar geleden had ik een onstoken zenuw en dat voelde ook zo, dus hou m’n hart vast :cry:

1 like