Wat je even kwijt wil #57

Ontstoken zenuw vind ik 1000 keer pijnlijker dan doorkomende verstandskiezen (heb van allebei vaker last gehad, ben een amateuristische tandartsexpert :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Als je de kies kunt aanwijzen en je door de grond gaat als je die aanraakt (ze doen bij de tandarts dan die hamertjestest) dan zou ik rekenen op een wortelkanaalbehandeling.

Heel veel sterkte want ik ken echt geen fysieke pijn die erger is dan kiespijn!

2 likes

Oke je hebt me overtuigd, ik ga een daglichtlamp aanschaffen. Ben benieuwd!

Pfff je mag ook helemaal niets meer in dit land hé :unamused:

(grapje ofc)

Ik had om 9 uur een afspraak en iets te veel koffie gedronken zonder te eten dus voelde me helemaal raar onderweg terug. Nu lekker in bed chillen en mezelf naar werk toe manifesteren :money_mouth_face::joy:

1 like

Mijn booster zit er in :partying_face: Ik voel mij wel zwaar genaaid want er was geen militair te bekennen. Hallo ik zit hier helemaal glammed up voor dit uitje :joy:

49 likes

Ik heb morgen mn booster en ik haaat naalden.

Mijn twee vorige vaccinaties vielen kwa ‘pijn’ echt 1000% mee (voelde ze nauwelijks) en toch stress ik nu weer een beetje :sweat_smile:.

1 like

Ik heb hetzelfde, maar ik vond de booster heel erg meevallen! Was over voordat ik er over na kon denken. Wat bij mij ook helpt is om aan te geven dat ik naalden eng vind, dan laten ze het niet zien (in mijn geval dan!)

2 likes

Die roverheid pakt alles van ons af!!1!1!11!! :rage:

1 like

Ik vind jou zo cool.

2 likes

ik ook

ik ben semi-per ongeluk op de spotify pagina van phil collins beland, een man die ik nooit luister maar eigenlijk heeft hij alleen maar bangers??

dit zijn wat mij betreft zo goed als allemaal tophits en ik zit lekker te gaan op deze ontdekking
was hem helemaal vergeten

54 likes

Met wiebelige groet,
Pudding

31 likes

Ik had gisteravond mijn booster en werd vannacht vrij beroerd wakker dus ik had me al op een ellendige dag voorbereid, maar behalve dat ik merk dat ik te weinig heb geslapen ben ik gewoon weer helemaal fit? Echt chill

7 likes

Met kleine groet,
Petitfour

25 likes

Met zonnige groet,

Sundance

17 likes

Ja ik koop zelden greatest hits compilaties maar die van hem heb ik wel. Echt zoveel kwaliteits hits.

3 likes

Wacht maar op de volgende aflevering, heb nog steeds zin in een kaassoufle

1 like

Gepaste trots vind ik niet bij elke scheet een post op LinkedIn plaatsen waarin je doet alsof je de mount Everest hebt beklommen.

Maar ach ik heb niet eens m’n veterstrikdiploma weten te behalen dus wat weet ik

6 likes

ik heb gisternacht voor het eerst in m’n leven een vakantieveiling gewonnen, omg wat een sensatie. een of andere Marianne had al 1,5 uur het hoogste bod, maar toen bood ik in de laatste 4 seconden 1 euro meer huehuehe. sorry Marianne, you snooze you lose.

104 likes

Ik wilde net voor mijn stupid daily walk gaan en nu is de zon weg :cry:

31 likes

Ik heb gister aan m’n vriend en m’n begeleiding opgebiecht dat ik niet kan stoppen met m’n verslaving. Ik denk dat ik er nu echt klaar voor ben om er mee af te rekenen maar heb echt meer hulp nodig hierbij. M’n vriend voelt zich nu heel erg buitengesloten omdat ik niet eerlijk was.:sleepy:

28 likes

Maar wat is het?

4 likes