Wat ook vaak gebeurt is dat sollicitaties eerder sluiten als ze veel reacties hebben of als ze al een geschikt iemand hebben.
Jammer dat het zo loopt, misschien lukt het inderdaad via het algemene mailadres!
Ik ben al teruggebeld en mocht het alsnog mailen! Het was een foutje dat de link al gesloten was, hij had t/m vandaag open moeten staan zei de vrouw die ik aan de lijn had. Poeh gelukkig haha en voortaan maar gewoon voor de zekerheid een dag eerder dan wat er staat iets inleveren. Of hopen dat ik deze baan krijg en nergens anders meer hoef te solliciteren
Je hebt in ieder geval laten merken dat je serieus interesse hebt en er achteraan gaat, dus dat is al positief! Hopelijk was het ook meteen je laatste sollicitatie en krijg je die baan
Ik wilde mn koopzegels laten uitbetalen, ze kon me alleen maar 52 meegeven. Dst is toch slordig? Stel dat er mensen zijn die een heel groot bedrag willen laten uitbetalen dan heb je gewoon maar pech?
Volgens mij stond het ergens in de voorwaarden dat je maar tot een bepaalde bedrag ineens uitbetaald mag krijgen. Tenminste, dat is mij verteld toen ik 3 boekjes wilden inleveren. Zou handig zijn als ze het gewoon via de pin zouden storten.
Er mag vaak maar een klein geldbedrag in een kassa zitten vandaar. Als je veel boekjes wilt inleveren kun je dit het beste van te voren melden, dan kunnen ze het geld voor je sparen.
Nee daarom moet je altijd bellen. Zou niet heel best zijn als ze standaard honderden euro’s in een kassalade hadden liggen
Ja via de pin is toch zoooveel handiger lijkt me? Of beschikt ah niet over dat systeem?
Knap dat je het toch aangegeven hebt, goed gedaan!
KLERELIJER!!!
En dan je moeder als die suffe presentator: ‘wat een aso, wat een aso’
Ik droomde vannacht nog dat het geld op je bonuskaart werd gestort maar dan kon je het alleen bij ah zelf inleveren. Ik probeer meestal voor 50 euro in te leveren en dan spaar ik de rest gewoon verder.
Ik merkte dit laatst ook op bij de appie, want ik spaar voor iets wat ik online wil kopen, anders weer storten enzo. Ze zei dat ze bezig zijn met het invoeren van het geld storten op de rekening met terugpinnen (of via de app lijkt mij) maar geen idee hoe lang dat nog kan duren en ik wil eigenlijk stoppen met koopzegels
Ik vind het een handig systeem omdat ik zo spaar zonder dat ik er echt iets van merk. En dan gaan we er een weekendje van weg. Maar het zou echt makkelijk zijn als het snel ingevoerd wordt met terugpinnen. Dus hopelijk gaat het snel gebeuren, lijkt me voor de winkels zelf ook makkelijker.
Ja inderdaad, veiliger want minder contanten en fijner voor de klant want hoe vaak gebruik je nou nog contant geld. De reden dat ik nu eigenlijk niet meer wil sparen is omdat je het contant krijgt
Voor meer dan 2 boekjes moet je bellen. Maar hier kon ik van de week niet eens 1 boekje inleveren (en niet voor het eerst).
@MACdonalds Ik hoop dat dat systeem heel gauw komt!
Ik vergeet altijd hoe ontzettend gevoelig ik ben voor het weer, tot de zon ineens tevoorschijn komt en ik plotseling een blik ei ben. Ik heb vandaag al 10k stappen gezet, alle kerstversiering rondom het huis opgeruimd in mijn eentje met een trappetje, het huis schoongemaakt, een uur gesport en ben nu lekker eten aan het koken. Hopelijk blijft het de komende dagen zo en kan ik de kerstvakantie levenslustig afsluiten.
Meteoropaten (ik) wanneer de zon tevoorschijn komt:
Maar het bedrag staat toch op je bonuskaart al? Dit is nog maar de eerste keer dat ik liet uitbetalen. Maar ik mas hier op het forum van mensen die zelfs hun vakantie ervan hadden betaald. Maar die zouden natuurlijk wel van tevoren hebben gebeld. Hopelijk gaan ze het in de toekomst gewoon op je pin storten.
Inmiddels best een tijdje geleden heb ik mijn katten moeten laten adopteren. Nooit spijt van gehad, althans zo voelt het wel, maar ik kon niet anders. Het knaagt nog altijd aan me. Vannacht lag ik er wakker van. Na jaren geen contact heb ik nu toch maar weer een mail gestuurd. Eerst kreeg ik per mail lange updates met foto’s erbij. Nu al jaren niet meer, het contact is verwaterd. Ik verwacht geen reactie, maar ik hoop er zo op… Ik wil echt heel graag weten hoe het gaat.
Maar je kan het nu nog niet inleveren voor boodschappen toch? Het was maar een droom he
Ik betaal er mijn tattoos mee maar dan ga ik altijd een dag van te voren naar de winkel om te vragen of het kan
Jawel je kunt het gewoon inleveren voor boodschappen