Echt? Hoe dan? En moet je dan eerst je boekje weer inleveren? Ik heb wel eens echt met 30 cent op mn pasje huilend in de winkel gestaan, als ik dit eerder had geweten had dat me veel gedoe bespaard
Nee super makkelijk: als je met fysieke zegels spaart dan lever je m gewoon in bij de kassa, dan verrekenen zij het. Met app kun je ook bij zelfscaninleveren, dan voer je de code in van de app.
Zelfs als je het digitale boekje niet vol hebt kun je het inleveren
eindelijk weet ik wie ik ben
Oke goeie om te onthouden!! Thanks
Helaas werkt dit toch niet zo, je kunt alleen hele kaarten inleveren. Dus je moet dan tenminste voor 52 euro boodschappen doen
@MACdonalds ooh wacht, jij zegt dat het wel kan⦠zoān 2 maanden geleden heb ik het nog geprobeerd en toen kon het niet. Zou chill zijn als het nu toch kan.
Bij digitaal volgens mij wel, ik kan elk moment op uitbetalen klikken
Edit: je krijgt dan alleen de rente niet. Maar het is bijna onmogelijk om precies te stoppen met zegels sparen als je precies een digitaal boekje vol hebt, dus ik denk daarom?
Ja ik kan daar ook op klikken, maar het werkte niet toen ik het bij de zelfscan wilde inzetten. Je kunt inderdaad wel bij de servicebalie je gespaarde bedrag laten uitbetalen, zonder rente als je minder dan 25 euro hebt gespaard volgens mij. Dus dat is wel handig als je in geldnood zit!
Ah ik hoop echt voor je dat ze reageren! Ik kan me niet voorstellen dat ze denken; geen zin in.
Als de mensen waar mijn katten vandaan komen zouden mailen oid (ook al 3 jaar geen contact meer mee, heb ze als kittens gekregen en in het begin veel fotoās en updates gedeeld) zou ik dat alleen maar leuk vinden!
Dit klinkt echt te schattig. Is dit Vlaams?
Ik had hier alles van ook neppe uit Aziƫ die familie meenam, die kutaap was nog duur ook.
Ja.
Ik slik soms best zware slaapmedicatie als ik een paar nachten niet heb geslapen. Gisteren was het zover en ik ben net na de medicatie en voor het in slaap vallen allemaal mensen gaan appen. Nu open ik vanochtend mijn whatsapp en ik heb drie familieleden gevraagd om langs te komen, een vriendin van mijn moeder (?!) gevraagd voor een Coronawandeling en een date geappt over zijn goede voornemens. De laatste was flink pissig en met de anderen ga ik daadwerkelijk afspreken. Ik moet mij echt verantwoordelijker gaan gedragen.
Ik heb een winactie gewonnen op instagram terwijl ik niet eens heb meegedaan Ze hadden mijn foto gebruikt voor een promo, daar kreeg ik al een vergoeding voor. En nu heb ik blijkbaar ook met die foto gewonnen, nouja helemaal leuk.
Huh waarom was die date pissig dan. Lijkt me wel echt heftig als je een totale blackout door je medicijnen hebt.
Hij vond het een rare manier om contact te zoeken en geloofde niet dat ik geen bijbedoelingen had. Dus dat ik met zoān vraag een aanzet zou zetten tot weer contact en aandacht. Dus dat ik foute intenties had.
Edit: heb niet in mijn verhaal gezegd dat het een exdate is. Best wel essentieel voor het verhaal.
Dutjes zijn zwaar onderschat.
Niet in dit huishouden
hier: - link toch weer even weg ivm herkenbaarheid ofzo, maar je kan me pbāen -
geen bubbelbad, wel een gewoon bad. ik heb deze laatst gewonnen voor 56 euro, je hebt grotere kans als ie na 12u 's avonds afloopt.
Awh, ik vind net een foto van mezelf verkleed voor carnaval als Ireen Wüst. Dat was in 2006 en zat ik ook in groep 6. Nu gaat Wüst naar haar 5e spelen en geef ik les aan groep 6 dus dan ga ik sowieso die foto laten zien.
Heb voor mezelf besloten om een nieuwe baan te gaan zoeken omdat ik het gevoel heb bij mijn huidige baan niet meer te kunnen groeien en het ook gewoon niet eens ben met sommige dingen.
Zojuist al een paar vacatures gevonden waar ik op wil reageren dus straks weer een paar brieven schrijven.