Succes! Ik heb eind vorig jaar hetzelfde gedaan, ook vanuit hetzelfde sentiment en ondanks dat ik het heel spannend vond, ben ik tot nu toe heel blij met de overstap
Ja ik hoop ook dat ik er geen spijt van ga krijgen. Mijn werkgever is wel echt heel fijn maar ik vind het loon wat ik krijg te laag en de klant echt een verschrikkelijk iemand dus kies nu voor mezelf in plaats van toch maar daar te blijven.
Heb radiatorfolie achter een aantal radiatoren geplakt en ben nu als een gek aan het niezen van al het stof dat daar achter weg kwam
Wow, misschien is dit algemeen bekend, maar ik heb net ontdekt dat je bij spotify een vergelijkbare afspeellijst kunt laten maken door bij een eigen playlist op die drie puntjes te klikken. Echt fijn, nieuwe muziek ontdekken! Zitten bij mij steeds heel veel onbekende nummers in.
Ik ben ook al even om me heen aan het kijken om min of meer dezelfde redenen. Er zijn hier geen doorgroeimogelijkheden voor me en ook financieel ben ik niet tevreden meer. Vind mân werkgever op zich verder wel fijn. Heel herkenbaar dus en vind het ook wel spannend. Je weet natuurlijk pas na een paar maanden of je de goede keus hebt gemaakt.
Ja die artiesten/nummerradio ken ik, maar dit is echt een playlist met een gelijk aantal nummers (in mijn geval dus iets meer dan 100)
Nou, echo gehad en viel gelukkig mee. Helaas moet ik wel de huisarts gaan bellen maandag. Spiraaltje zit niet helemaal goed helaas. Vond de ziekenhuisbewaker wel onaardig (niet echt het goede woord). Meteen roepen dat ik dit moest en of ik dat wist. Man, ik sta net binnen met 1 voet. Laat me even 2 tellen bijkomen
En de bus kwam niet dus toen maar terug gaan lopen #omdenken
Waar staan die puntjes? Ik zit in mân afspeellijst maar heb alleen puntjes achter de nummers die erin staan. Er staat wel een vakje met âaanvullenâ boven, maar dan gooit âie gewoon 23 aanbevolen nummers tussendoor in de huidige afspeellijst
Heb je een PB gestuurd
Waar slaat die nieuwe Sisi op? đ„Č
Ik vond hem ook verschrikkelijk! Oké dit is blijkbaar meer op waarheid gebaseerd maar de vroegere Sissi was zooo romantisch dat ik dat toch liever zie haha
Op seks
Ja maar het klopt toch voor geen meter? Ok, heb alleen aflevering 1 gekeken.
Dit is niet wat The History Chicks me hebben verteld
@Spaarlamp echt hoor, meteen al de eerste scĂšne whyyy
#notmySisi
Net in de supermarkt vroegen drie kleuters aan mij of ik de zure matjes wilde pakken want ze konden er niet bij. Helemaal blij, want ze hadden dan nog 1 euro over voor iets anders lekkers.
Zie ik ze net bij de kassa, hoor ik dat ze niet genoeg geld hebben hahahh zegt dat meisje âdoe die wortels maar terugâ. Lol ben echt benieuwd naar de reactie van die ouders als ze thuiskomen met het snoep en het essentiele product (waarvoor ze waarschijnlijk naar de supermarkt mochten) ontbreekt
Ik was er ook aan begonnen en NOPE
Zoân waardeloze dag vandaag. Ben niet echt droevig ofzo maar krijg echt niks gedaan. Tot zover die vele voornemens voor het nieuwe jaarâŠ