Dat klinkt echt naar, ik hoop dat je je inmiddels weer wat beter voelt! Zou sowieso even een glas water drinken voordat je weer gaat slapen. Hopelijk weltrusten voor zo
En ja hoor ik ben alweer wakker. ik hoop op een wonder en dat ik weer in slaap val.
Ik zet nu maar mijn 2e koffie… helaas niet gelukt dus dan straks maar optijd boodschappen doen.
Vanmiddag ga ik een internetvriendin in het echt ontmoeten, ben zo benieuwd! En nerveus haha, hopelijk valt het niet tegen of wordt het ongemakkelijk.
Ik twijfel tussen een luie dag vol slechte tv of een mega productieve dag met opruimen en klusjes.
There’s no in between voor mij.
Ik hoop dat t lukt! Misschien voor een terrarium ook op marktplaats kijken?
Het zijn zulke leuke beestjes.
Het is zondag, dus ideale luie dag.
Heb gesport. Moet nog stofzuigen en dan douchen maar ben op m’n sporthanddoek op bed gaan liggen met m’n joggingbroek half uit wil niet opstaan
Heb een nieuwe tablet besteld, met pen. Terwijl ik er een heb maar die heeft geen pen en kan ook niet. En tis niet alsof er geld binnenkomt. Maar ben mn vroegere zelf dankbaar.
Lui lui lui lui.
Klusjes zijn voor later
Omg een vriend van me vertelde me vrijdag precies over deze hamster met deze naam!! Het hok/terrarium wat hij al had was echter te klein volgens hun maatstaven (terwijl het echt al best heel groot is), dus check even voor de zekerheid welke eisen zij hebben.
Cracking the Cryptic???
Ik kijk de dinnerdate marathon op TLC. Heerlijke zondagochtend besteding. Wat zijn sommige mannen toch verschrikkelijk
M’n vriend was gister impressed dat ik zo’n Action-schakelaar met afstandsbediening “gefixt” had die niet meer reageerde (dus: opnieuw ingesteld en geconcludeerd dat ie kapot was en een nieuwe gepakt en ingesteld), en nu is ie super tevreden met dat ie de gashaard die niet meer aan wilde “gefixt” heeft (de batterijen van de ontvanger moesten verwisseld worden).
De drempel om trots te zijn op “technische” klusjes die lukken ligt hier in huis bijzonder laag.
Oke iemand voor me in de trein gaat ineens gitaar spelen. Helemaal gezellig zon prive concert.
Vanmiddag opruimen en vanavond chillen? Dat ga ik doen tenminste
Nee het was meer een tingel tangel muziekje ik was helemaal zen. Alsof ik de hoofdrolspeler was van mn eigen film en hij de muziek deed
Serieuss haha, ik wil een hok van 100x50x50 voor hem!