Wat je even kwijt wil #57

Zijn er anderen die geïrriteerd zijn over het feit dat het volgende week al 14 januari is en we nog geen uitzicht hebben op het al dan niet verlengen of versoepelen van de maatregelen?

Het vooruitzicht van een verlengde lockdown zou nog beter zijn dan dit…

36 likes

Ja echt hinderlijk, ik wilde er ook mcdonalds van bestellen maar als hij er om 20:30 nog niet is gaat dat over.

Edit : het bericht is gelezen, heb geen reactie. God waarom heeft deze dude 18 goede recensies.

Ja:( er is volgens mij ook nog geen datum voor de volgende persconferentie toch, of wel? Kan me nog wel iets herinneren dat het niet dinsdag zou worden omdat dat te kort na de beëdiging van de nieuwe ministers zou zijn, maar alles na dinsdag lijkt me al helemaal laat

Volgens mij is de persco ook 14 januari maar weet ff niet meer zeker of dat klopt

1 like

Ik kijk wel altijd graag naar de boodschappen van diegene voor me en probeer dan te raden wat ze zouden gaan eten.

3 likes

Daarom ben ik zo blij met zelfscan :smiling_face_with_three_hearts: maar idd wel stom als je dan controle krijgt haha

Oh :slightly_frowning_face: stom, wil gewoon weten waar we aan toe zijn (ook al is dat waarschijnlijk een verlenging). En mensen met een eigen bedrijf al helemaal lijkt me, maarja

1 like

Jaa ik ben ook heel benieuwd! Mijn colleges starten de 31e weer en ik wil echt niet weeeer online

1 like

De kerstvakantie werd vooral twee themaweken over de dood en mijn oma gaat nu ook hard achteruit. Goed begin van 2022 met als enig pluspunt maar wel geboosterd.

1 like

Ik dacht dat het dinsdag gewoon was :thinking:

Edit ik lees nu over wellicht vrijdag of zaterdag. Laat!!

Ik heb net nieuwe pc samengesteld. Als dat geld binnen is dan ga ik gelijk de parts bestellen :heart:

1 like

Nee man, bij die mensen denk ik altijd juist: zo gezellig ik wil mee.

2 likes

Note to self:
Minder klarna aankopen doen :grimacing:

5 likes

Update: het was erg gezellig (wel met een paar stiltes af en toe, maar goed, dat heb je altijd) en viel helemaal niet tegen! Binnenkort nog een keertje afspreken :slight_smile:

4 likes

Het weekend is weer voorbij, mijn vriend is weer naar huis en ik heb twee dagen niets aan studie gedaan dus moet ik morgen álle doen. Genoeg reden om de fles wijn nog even leeg te drinken in bed

4 likes

Ugh ik had zo’n kater vandaag dat ik heel de dag alles uit heb gekotst en heb geslapen. Beter slaap ik vannacht ook een beetje want morgenochtend krijg ik mijn booster 🥲 I need a ruggengraat als ik wijn ga drinken met vriendinnen

2 likes

Ik heb hetzelfde gedaan :grimacing::fist_right:

1 like

:partying_face: Goede dag om dinsdag jarig te zijn.

2 likes

Morgen ga ik bellen voor Frumpyyyyy. We hebben wat spullen verkocht! Vervolgens een mooie terrarium op de kop kunnen tikken met korting, die we morgen kunnen ophalen van 110x40x50 :grin::grin::grin::grin:

Samenvatting

37 likes

Wat een dotje. Laat me weten als je hem geadopteerd hebt, dan kan die vriend van mij ook weer rustig slapen :joy:

De Xbox 360 stond al een tijd op zolder te verstoffen. Besloten om hem weg te geven, staan mijn man en net een uur just dance te spelen :joy: en hadden wij zoveel lol dat die toch maar niet weg gaat. Nu lig ik uitgeteld op de bank en moet ik zin maken om te gaan douchen.

1 like