Wat je even kwijt wil #57

De beste vriend van mijn vriend had gevraagd of ik met hem kleren wilde kopen want hij wilde een nieuwe garderobe.
We zijn naar Uniqlo gegaan en daar heeft hij dan de outfits die ik gekozen heb allemaal gekocht. Vandaag krijg ik een foto doorgestuurd van hem in die kleren en het bericht dat zijn vriendin de kleurencombinatie geslaagd vindt. :smiling_face_with_three_hearts:

Ik bij het horen van carte blanche en geen budget:

83 likes

Omg echt een droom om met jou te winkelen hoor

15 likes

Als de coroon “weg” is, dan wil ik nog een tourtje in NL doen.

14 likes

Ja deze! Moet bekennen dat ik gebiologeerd heb zitten kijken.

7 likes

Ik ook!! Kon vannacht helemaal niet slapen door die stomme pijn in mijn arm die helemaal tot mijn oksel gaat. Hopelijk morgen beter!

3 likes

Ik heb net een soepje in elkaar geflanst met allemaal restjes/dingen die ik nog had
Voel me dan altijd zo’n geslaagde huisvrouw :thumbsup:

35 likes

Hahaha ja ik net ook. Die soepen smaken ooo nog altijd het best vind ik

2 likes

Mn vader hing net op aan de telefoon en riep CIAO! haha ik hing helemaal confused op.

Ik ga naar @M0nan en haar ouders op bezoek in de middle of nowhere en ik moest net 12 euro betalen voor een buskaartje :rage: daar kan je tegenwoordig voor naar milaan vliegen!!!

4 likes

Ja de eis was oppervlakte van de bodem van 70x50 of 80x40 dus dan zit je goed

1 like

En vaak zijn ze geeneens zo goed. Je kunt beter voor bassisten gaan

5 likes

Damn ik heb jou nodig als shopper

Dat is echt klein.
100x50 of zelfs 120x50 wordt nu veel aangehouden/aangeraden.

3 likes

Ik hou je hier aan

4 likes

Hoe vond jij de sapkuur? Of moet je ‘m nog doen?

1 like

Ik ben vandaag pas begonnen! Tot nu toe vind ik de sapjes minder smerig dan verwacht (misschien kom ik hier morgen op terug, dan staat er als ontbijt chinese koolsap en vervolgens rode koolsap op het menu) ik heb me braaf aan de voorbereidingen gehouden en vooral het gebrek aan koffie valt me zwaar haha. Hoe gaat het bij jou?

2 likes

Perfecte zondag hier. Kerstspullen opgeruimd, lekker wandelen met de hond, nu serie met een kaasplankje en de rendang staat al lekker te pruttelen👌

4 likes

Schaatsen op tv (oke livestream NOS) <3

4 likes

Een tourtje haha zo cute. Styling tour. Red de nederlander van de afgrijzelijke outfits.

2 likes

Ik voel me zo goed bezig, ben sinds deze week plastic aan het scheiden (jaja sorry nu pas) en oud papier ook nog beter maar ik schrik best van de hoeveelheid wat ik normaal in de prullenbak had gegooid. Morgen hopelijk mijn nieuwe prullenbak ophalen zodat ik ook een prullenbak voor plastic heb. :partying_face: Ach beter te laat dan nooit toch?

Samenvatting

Heb alleen geen container ofzo vlak in de buurt om die zakken weg te gooien dus daar moet ik even iets op verzinnen en omdat ik van een ondergrondse container gebruik maak heb ik ook geen aparte plastic container (ook geen ondergrondse vlakbij).

4 likes