Wat je even kwijt wil #57

Wat lief! Daar zal ze vast heel blij mee zijn!

2 likes

Dat is wel erg lief van je

2 likes

Dit heb ik nu ook bij m’n zusje gedaan. Zij neemt mijn huur appartement over en ik ben gaan samenwonen met m’n vriend. M’n halve inboedel qua meubels blijft daar staan en alles wat we nu 2 x hebben (vooral een keuken inboedel) geef ik aan haar. Ik had daar via marktplaats ook wel een leuke cent aan over kunnen houden maar dat gezeik met berichten, rare mensen, niet op komen dagen enz had ik zoo geen zin in. Vind het zo veel leuker dat zij er echt heel blij mee is en heb idd ook gezegd trakteer maar een keertje. Denk dat jouw nichtje ook super blij zou zijn, zeker gezien de situatie die je schetst en je weet dat ze het mooie spullen vind!

7 likes

Getverdemme kreeg net Arie Boomsma op mijn feed omdat ik fitforfree volg.

Ik ben heus voor het openen van de sportscholen, mits het verantwoord is. Maar kan dat aub zonder die Boomsma die op het randje van dwangmatig is

4 likes

Ik heb nog steeds geen huisje gevonden, maar mijn ex in elk geval wel dus vanaf februari kan ik het vrijgezellenleven gaan omarmen :partying_face:

Hij is zes weken na onze breuk (EEN RELATIE VAN ACHT JAAR) al op date gegaan, heb ik deze week ontdekt.
We delen gvd nog een bed.

48 likes

Ik heb net de kleine meubels naar mijn studio gebracht en het wordt al zo gezellig. Ik heb best veel geld gespendeerd aan meubels, maar dan heb je ook wat. (Hierna wel even op mijn budget gaan letten haha) Eigenlijk alleen nog een leuk vloerkleed en dan ben ik er wel.

5 likes

Ik denk dat als ik in mijn nieuwe woning woon, een paar maanden in de avonden en weekenden bij de ggd ga werken om wat extra’s bij te verdienen. Lijkt me ook wel leuk om eens een keer iets terug te doen, en ik kan op die manier alvast sparen voor een auto :ok_hand:

4 likes

Godsamme. Iemand in de trein zat keihard filmpjes te luisteren. Dus ik wou dat ook doen maar dan nog harder lekker petty. Zegt zijn vriendin net op dat moment “kan t wat zachter”. Vieze vuile pret bederver!! Ik was net een leuk filmpje aan t uitzoeken .

14 likes

Hoeveel m2 heb je? Asking for a friend :smirk:
Want jij woonde ook in N toch?

2 likes

Luxe probleem maar ik heb vanmiddag rond 13:00u al bij de mediamarkt war besteld om af te halen. Zou binnen 30 minuten kunnen maar ik heb nog steeds geen bevestiging en ze zijn maar tot 17:00 open đŸ„Č. Ik wil gewoon just dance 2022 doen.

1 like

I feel you, mijn ex deed iets soortgelijks en dat is echt een naaistreek :sob: Ik denk dat hij niet zo goed weet wat hij met zichzelf aanmoet en denkt dat op date gaan met een ander de makkelijkste manier is om jou te vergeten. Superfijn dat je vanaf februari het rijk voor jezelf hebt. Misschien goed om in de tussentijd wat afspraken te maken w.b. daten enzo en hoe jullie met elkaar omgaan? Sterkte :heart:

1 like

Oh netjes!

1 like

Ik heb net 23 km hardgelopen en ik ben best een beetje trots op mezelf. Krijg steeds meer het gevoel dat de marathon haalbaar is.

59 likes

Thanks! We hadden al afspraken gemaakt ja, dat we zo lang we samenwoonden niks zouden uitsteken. Hij had begrepen dat we “niet op zoek zouden gaan”. En het is hem “allemaal wat overvallen”. “Maar hij heeft het echt niet zo gewild!!”

Echt een slachtoffers van zijn gevoelens, arme jongen :cry:

In drie weken ben ik vrij :smiling_face_with_three_hearts:

(Zijn moeder probeert er ondertussen voor te zorgen dat hij met winst weggaat, met alle meubels die we samen hebben gekocht. Bitch please, onze spaarrekening is altijd 65% mijn geld geweest.)

22 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Het nieuwe vrienden topic

Ik heb het horloge wat ik van mijn ex heb gekregen zojuist verkocht. Hij was echt merk geil en stond er op dat ik met MK zou gaan rondlopen, wat ik niet wilde. Voelt heeelijk nu, toch weer een extratje. Wel eng want de koper moet nog langskomen :joy:

40 likes

Michael Kors? Maar dat is toch geen boeiend merk an sich, laat staan voor horloges

6 likes

Nee, was het ook helemaal niet. Echter was zijn ex helemaal fan van dat merk en hij probeerde mij een beetje om te toveren naar haar. Heel toxic :joy:

1 like

Berichten op fb met mensen die vragen waar ze bepaalde schoenen kunnen kopen. Bijna jarig en willen zichzelf verwennen. Chanel sneakers van 1000 euro.
Meanwhile als ik mezelf ‘wil verwennen’ koop ik koffie van de starbucks ofzo. Verschil moet er wezen.

21 likes

Blij dat je van hem af bent.

@Nysmn ik heb een koffiesiroop gekocht als traktatie dat ik dinsdag jarig ben đŸ„Č

3 likes