Ik lig al sinds 22;00 wakker omdat ik super misselijk ben en alles eruit gooi.
Heb dorst maar hou zekfs geen water binnen.
En hierdoor lig ik dus ook al vanaf 2.15 wakker, ELLENDE
Wat shit hoe gaat het nu??
Vliegt hier al een tijdje een politie helikopter. Ik ben benieuwd waarom, hopelijk niks ernstigs.
Het is nog maar de 10e maar het voelt alweer alsof er alweer 30 dagen voorbij zijn van deze vreselijke maand.
Ik haat het zo erg dat mijn lichaam in paniek schiet als ik voor 7:00 moet opstaan. Ik heb letterlijk 1,5 uur āgeslapenā
Uh heb de āeerste keer een link gedeeld met de deelknopā badge gekregen maar volgens mij heb ik niks gedeeld. Hoop ik.
Ik kan je de hand schudden. Vreselijk
Ze komen straks mijn toilet tegels maken en dat kan zijn tussen nu en 10:00. Ik hoef nooit te plassen, maar nu ik weet dat het straks niet kan moet ik om de 5 minuten
Was het nog gelukt met het horloge gisteravond?
Moest een visa aanvragen en een travel exemption waar mensen soms maanden op wachten. Het visum had ik binnen een minuut en de travel exemption binnen een dag.
Scheelt weer stress :ā) maar ik ben wel verbaasd hoe snel het is gegaan.
Nope, ik had om 21:00 nog een berichtje gestuurd met de vraag of hij nog interesse heeft, en zo niet of hij dat dan kon doorgeven. Werd gelijk gelezen maar wederom geen antwoord meer gehad. Vond het op een of andere manier toch eng omdat hij wel mijn adres al had, dus heb hem vannacht geblokkeerd en de advertentie weggehaald Het staat nu op vinted
Ik vraag me echt af of hij die goede recensies bij zichzelf heeft achter gelaten. Echt bij 8 van de 18 staat dat hij snelle reacties geeft en afspraken na komt.
Hahaha, ik zat hier laatst nog aan te denken maar ik kon het nergens meer vinden! Nice dat jij hem nu post.
Ik ben 3 kwartier aan het werk na mān vakantie. Het is alsof ik nooit vrij heb gehad en ik ben al weer toe aan nieuwe vakantie
Echt alles aan mān auto was bevroren, de sloten, moest zelfs de binnenkan ramen van mān auto krabben
Hoop dat ik geen spijt krijg van de booster laten zetten in mijn dominante arm, ik slaap namelijk op links en mijn slaap is me heilig
aww! wederzijds!