er worden deze week in ons hele huis nieuwe kozijnen geplaatst en ik heb mn hele leven in sociale huurflats gewoond, dus nog nooit zoiets mee gemaakt waarbij je het zelf moet coordineren ofzo
ben HEEL benieuwd waar ik vanavond in thuis kom
er worden deze week in ons hele huis nieuwe kozijnen geplaatst en ik heb mn hele leven in sociale huurflats gewoond, dus nog nooit zoiets mee gemaakt waarbij je het zelf moet coordineren ofzo
ben HEEL benieuwd waar ik vanavond in thuis kom
Kreeg vanmorgen om 6 uur (!) een berichtje van iemand met “hey hoe gaat het???”. Nou wat denk je zelf om 6 uur op een MAANDAGochtend?!
Ontbijten met een Bossche Bol, aanleiding: het is maandag.
Mijn internet is kapot en ik heb zin om het probleem te negeren en wachten tot het zichzelf oplost, maar helaas ben ik de volwassene in huis en moet ik het wel oplossen.
Soms is het ook moeilijk om je hoofd boven water te houden bij het opruimen, vooral als je halverwege bent en niet meer wil
Ik heb gisteren de hele dag aan een verslag voor mijn studie gewerkt en nu heb ik dus het idee dat het dinsdag is. Dit wordt een lange week.
Haha ik zie je door een enorme berg kleding heen borstcrawlen
Wauw wat een mooi en kwetsbaar liedje, ik kreeg er kippenvel van.
Mijn werkgever heeft tickets opgekocht voor werchter boutique. Ik wil hem zo graag live zien.
Het ging hier laatst al over prijsstijging in de supermarkt maar ik had het nog niet echt gezien, tot 5 minuten geleden. Hallo zeg plantaardige yoghurt ineens €0,26 duurder en het brood dat ik daar altijd neem €0,35. Zo tikt het aardig aan
Ik dacht in het begin valt vast wel mee. Tot dat ik ineens zag dat dat sommige producten gewoon 10% of meer duurder zijn dan een week of 2 geleden.
Ik heb de rest van de dag geen besprekingen meer dus ik kan lekker vandaag naar het politiek commentaar van Xander van der Wulp luisteren
Nouuu, ik vertelde het verhaal aan mijn tante, heeft ze hem van me overgekocht! Is het toch nog goed terecht gekomen, haha
Dus die koper is gewoon niet gekomen gisteravond? Lekker dan! Maar wel fijn dat je tante het heeft overgekocht.
Jij blij, zij blij
Ik heb zo’n zin om mijn spaarrekening te plunderen voor meerdere dingen. Dat ik het totnutoe nog niet gedaan heb vind ik al knap.
Same 🥲
En ik heb niet zo’n denderende spaarrekening dus zou zonde zijn… maar zooo’n koopdrang.