Wat je even kwijt wil #57

Met weekboodschappen doen zei de caissière net “ohh zo’n gezonde kar, ben echt onder de indruk als ik zo’n kar langs zie komen”

Ik was helemaal trots, slaat nergens op :joy:

48 likes

Het slaat ook nergens op, maar ik herken het wel.
Als ik ga snackshoppen voor t weekend en ik leg een fles wijn, een zak chips, een reep chocola en een doos bitterballen op de band (of als ik word gecontroleerd bij de zelfscan) voel ik me altijd een soort loser. En als ik alleen maar gezonde shit afreken denk ik echt van, die cassiere is vast blij met me :joy:

22 likes

Same altijd bij snacks ff een courget meenemen :rofl:
Zo treurig slaat echt nergens op

7 likes

Naaah, hij is nog steeds niet geweest. “Wij komen hem straks ophalen” ja lekker duidelijk. Heb om een indicatie van tijd gevraagd maar nog niks ontvangen. Ik ben zo benieuwd, al zijn recensies zeggen dat hij afspraken na komt etc. Nou ik merk het 🥲

En dan nog denken: Wat zullen ze denken dat ik met die random courgette ga doen? :neutral_face:

2 likes

Stuur anders een bericht dat je wel graag wilt dat diegene voor een bepaalde tijd komt.
Anders zit je er de hele avond te op wachten :triumph:

1 like

Toevallig een uur geleden gedaan, het is nog niet gelezen😭

Ik wil mijn sup hobby weer oppakken en het liefst nu. En om dat goed te beginnen moet ik natuurlijk eerste beter spullen kopen zoals een nieuwe paddle van €149 euro :joy::joy: wtf het gaat om een paddle

10 likes

Oh wat irritant. Nou hopen dat diegene snel reageert of straks opeens voor je deur staat
Na 21.00u zit je er ook niet meer op te wachten lijkt mij (iig ik vind dat wel het uiterlijke tijdstip om vreemden in huis te hebben voor zoiets)

1 like

Zijn er anderen die geïrriteerd zijn over het feit dat het volgende week al 14 januari is en we nog geen uitzicht hebben op het al dan niet verlengen of versoepelen van de maatregelen?

Het vooruitzicht van een verlengde lockdown zou nog beter zijn dan dit…

36 likes

Ja echt hinderlijk, ik wilde er ook mcdonalds van bestellen maar als hij er om 20:30 nog niet is gaat dat over.

Edit : het bericht is gelezen, heb geen reactie. God waarom heeft deze dude 18 goede recensies.

Ja:( er is volgens mij ook nog geen datum voor de volgende persconferentie toch, of wel? Kan me nog wel iets herinneren dat het niet dinsdag zou worden omdat dat te kort na de beëdiging van de nieuwe ministers zou zijn, maar alles na dinsdag lijkt me al helemaal laat

Volgens mij is de persco ook 14 januari maar weet ff niet meer zeker of dat klopt

1 like

Ik kijk wel altijd graag naar de boodschappen van diegene voor me en probeer dan te raden wat ze zouden gaan eten.

3 likes

Daarom ben ik zo blij met zelfscan :smiling_face_with_three_hearts: maar idd wel stom als je dan controle krijgt haha

Oh :slightly_frowning_face: stom, wil gewoon weten waar we aan toe zijn (ook al is dat waarschijnlijk een verlenging). En mensen met een eigen bedrijf al helemaal lijkt me, maarja

1 like

Jaa ik ben ook heel benieuwd! Mijn colleges starten de 31e weer en ik wil echt niet weeeer online

1 like

De kerstvakantie werd vooral twee themaweken over de dood en mijn oma gaat nu ook hard achteruit. Goed begin van 2022 met als enig pluspunt maar wel geboosterd.

1 like

Ik dacht dat het dinsdag gewoon was :thinking:

Edit ik lees nu over wellicht vrijdag of zaterdag. Laat!!

Ik heb net nieuwe pc samengesteld. Als dat geld binnen is dan ga ik gelijk de parts bestellen :heart:

1 like

Nee man, bij die mensen denk ik altijd juist: zo gezellig ik wil mee.

2 likes