Wat je even kwijt wil #57

61 likes

Nope, ik had om 21:00 nog een berichtje gestuurd met de vraag of hij nog interesse heeft, en zo niet of hij dat dan kon doorgeven. Werd gelijk gelezen maar wederom geen antwoord meer gehad. Vond het op een of andere manier toch eng omdat hij wel mijn adres al had, dus heb hem vannacht geblokkeerd en de advertentie weggehaald :joy: Het staat nu op vinted :ok_hand:

Ik vraag me echt af of hij die goede recensies bij zichzelf heeft achter gelaten. Echt bij 8 van de 18 staat dat hij snelle reacties geeft en afspraken na komt.

1 like

Hahaha, ik zat hier laatst nog aan te denken maar ik kon het nergens meer vinden! Nice dat jij hem nu post.

1 like

Ik ben 3 kwartier aan het werk na m’n vakantie. Het is alsof ik nooit vrij heb gehad en ik ben al weer toe aan nieuwe vakantie

13 likes

Echt alles aan m’n auto was bevroren, de sloten, moest zelfs de binnenkan ramen van m’n auto krabben

2 likes

5 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #33

Brian Bilston <3

39 likes

Hoop dat ik geen spijt krijg van de booster laten zetten in mijn dominante arm, ik slaap namelijk op links en mijn slaap is me heilig :joy:

1 like

aww! :heart:wederzijds!

3 likes

er worden deze week in ons hele huis nieuwe kozijnen geplaatst en ik heb mn hele leven in sociale huurflats gewoond, dus nog nooit zoiets mee gemaakt waarbij je het zelf moet coordineren ofzo

ben HEEL benieuwd waar ik vanavond in thuis kom

2 likes

Wat een leuke manier van een nieuwe single droppen.

29 likes

Kreeg vanmorgen om 6 uur (!) een berichtje van iemand met “hey hoe gaat het???”. Nou wat denk je zelf om 6 uur op een MAANDAGochtend?!

20 likes

Ontbijten met een Bossche Bol, aanleiding: het is maandag.

25 likes

Mijn internet is kapot en ik heb zin om het probleem te negeren en wachten tot het zichzelf oplost, maar helaas ben ik de volwassene in huis en moet ik het wel oplossen.

5 likes

Dit is een van mijn favorieten :heart:

45 likes

Deze doet me heel erg denken aan dit boek waarbij iemand gevangen zit in Teams :grin:

3 likes

Soms is het ook moeilijk om je hoofd boven water te houden bij het opruimen, vooral als je halverwege bent en niet meer wil :joy:

15 likes

Ik heb gisteren de hele dag aan een verslag voor mijn studie gewerkt en nu heb ik dus het idee dat het dinsdag is. Dit wordt een lange week.

Haha ik zie je door een enorme berg kleding heen borstcrawlen :joy:

3 likes

Wauw wat een mooi en kwetsbaar liedje, ik kreeg er kippenvel van.

2 likes