Wat je even kwijt wil #57

Vind het soms jammer dat ik geen leuke outfitjes en full face make-up naar mijn werk aan/op kan doen. Op dagen dat ik thuis aan het luieren ben doe ik ook niks aan mezelf en naar werk toe kan het dus ook niet. Wanneer dan wel :scream:

2 likes

Ik versta geen reet mƔƔr ik voel die vibe wel.
Ok dat was even een TikTok-grapje tussendoor.

Mooi gezongen zeg en knap hoe hij zo schakelt inderdaad en zo intens in de camera kijkt, tegen het ongemakkelijke aan. Een concert van hem lijkt me ook heel tof.

2 likes

Ah neee m’n tandarts gaat weg:( de andere tandartsen zijn vast ook goed, maar ik ga haar echt missen! Echt een fijne tandarts

2 likes

Jeetje prachtig weer, nu baal ik nog meer dat ik geen kaartje heb voor het concert in februari. Ik denk er serieus over na om dan maar naar het concert in Milaan te gaan in juli :thinking:

1 like

Ik dacht chill, zon schijnt, favo podcast had een nieuwe aflevering online. Ik ga ff een rondje park doen. Ik moest weer ineens zo hard lachen om iets wat ze zeiden dat ik nu maar op een bankje zit na te hinniken omdat ik niet meer verder kon lopen van het lachen :joy::sweat_smile:

18 likes

De pak schaal podcast over Ajax/ voetbal. De twee jongens die het maken kunnen zo goed beeldend vertellen dat het eigenlijk niet te doen is om naar ze in het openbaar te luisteren.

7 likes

Normaal app ik de hele dag door met mijn vriendin (alle random dingen ook haha). Alleen nu is ze overdag niet bereikbaar en moet ik nu gaan onthouden wat ik haar wil vertellen. Dat vind ik dus echt lastig haha.

4 likes

Maak een appgroepje speciaal daarvoor!

Ik heb ooit eens tijdens een internetloze meerdaagse wandeltocht alles wat ik kwijt wilde toch maar aan mijn beste vriendin geappt. Toen ik weer wifi had bleek zij hetzelfde gedaan te hebben :heart:

3 likes

Hoe bedoel je, een appgroepje? Waarin ik alleen zit ofzo? Want ik kan het haar wel appen, daar niet van. Maar dan heeft ze straks zo’n shitload aan berichtjes :grimacing:

Ja precies, met jezelf! Dan kun jij alsnog appen, heeft zij niet enorm veel berichtjes en kun je dat lijstje afgaan tijdens het avondeten ofzo.

Oh slim! Heb dat maar gedaan haha. Want van maandenlang intensief appen naar 0, is dat even schakelen :see_no_evil:

1 like

Ik ben laatst getrapt in een mooi praatje van een werver, heeft niks gezegd over kosten. Kreeg ik later een mailtje waar in stond dat ik eenmalig €15,- moest betalen, was ik het al niet mee eens, want daar was niks over gezegd… Zie ik nu een aangekondigde incasso van €29,-

Flikker op. Had het kunnen weten, maar ben zo naĆÆef soms.

Als je boodschappen gaat doen! Of wanneer je gaat wandelen. Of je gaat samen een avond helemaal los met vrienden/vriendinnen. En anders zit er maar een ding op, in je dromen ;p

Heb je ergens getekend voor die kosten en hoe lang is het geleden? In principe heb je altijd 14 dagen bedenktijd waarin je zonder opgaaf van reden kunt ontbinden.

Ik had al gezocht op Google met zoektermen ā€œFrumpy hamsterā€ omdat ik heel nieuwsgierig was geworden hahaha, maar wat leuk :heart:

3 likes

Woooow het is zo mistig dat ik gewoon geen enkel lichtje buiten zie van andere huizen/flats!

Ja dafuq is dat. Ik reed net naar de vaccinatielocatie en ik zag echt fuck all buiten. Liepen bij mij de buurt ook mensen op de straat ipv de stoep. Als ik die had aangereden was ik doorgeren, doe normaal (ok nee ik was gestopt maar doe niet dom en loop op de stoep)

1 like

Ja meestal zie ik de huizen achter het stukje bos hier gewoon maar nu echt niets?! Was blij dat ik vanmiddag al klaar was met werk want toen was het nog te doen.

1 like

Ik zat net te wachten op mijn mcdonalds bestelling toen de bel ging. Helemaal blij want ik had superveel trek, staat er ineens zo’n werver voor een goed doel. Heel verhaal opgehangen en of ik wilde doneren. Nou daar heb ik nu momenteel niet echt budget voor (lekker geloofwaardig met mn maccie 🄲) maar dat gaat hem niks aan dus dacht ik dat het geloofwaardig zou zijn om te zeggen ā€œmijn moeder is niet thuisā€ :joy: Zo dom, ik zie er ook helemaal niet uit als minderjarig dus die dude keek mee heel raar aan. Daarna zei hij dat ik ook kon doneren en toen heb ik hem maar met een smoes weggestuurd. Echt awkward

25 likes

:thumbsup: Ik ben inderdaad overstag gegaan (zoals ik al verwachtte). Maar: ik heb wel meerdere reviews gekeken erover.