ah lieverd, wat erg. hele dikke knuffel
Ik zit in een groepsapp met allemaal familie (vooral ooms en tantes) die ik al jaren niet heb gezien en waarin eigenlijk alleen verjaardagswensen en fijne kerstdagen wordt gemeld.
Nu stuurt iemand een glitterplaatje met âhappy birthday Pipâ. Geen idee wie Pip is, weer eens een verjaardag gemist? Nieuwe relatie van iemand? Achternichtje oid?
Is de hond
De hond van degene die zelf het verjaardagsplaatje deelt
Ik heb blijkbaar toen ik vannacht thuis kwam de voordeur niet goed dicht gedaan dus die heeft de hele nacht op een kiertje open gestaan . Thank god dat de hond niet is weggelopen en dat we niet bestolen zijn.
Met dat laatste⊠ik had vorig jaar minstens twee weken mijn achterdeur op een kier zonder dat ik het door had en ik ook af en toe 120 km verderop was. Sleutels ook regelmatig in voordeur laten zitten.
Zit Pip dan ook in de appgroep?
Jaren lang vond ik appel het meest suffe, overrated stuk fruit. Maar nu eet ik elke dag een appel met pindakaas en het is zo lekkerrr.
Er zijn dus steeds meer artikelen en onderzoeken beschikbaar waaruit duidelijk wordt dat jongeren (die zijn begonnen met studeren) in het coronatijdperk met veel psychologische kampen en daarnaast merken docenten dat deze studenten een stukje âopvoedingâ missen (bij gebrek aan een beter woord want ze kunnen er zelf niets aan doen). En ik vindt dit steeds lastiger. Ze zijn zich vaak van geen kwaad bewust. Je zou als docent eigenlijk extra hulp moeten hebben om dit probleem goed aan te pakken.
Laat a.u.b. de mboâs en hoger ook gewoon volgende week weer de deuren openen.
Niet dat ik weet, maar wat niet is kan nog komen.
Overigens is er nu verwarring alom in de app want nu zijn de ooms en tantes Truus* (=baasje van Pip*) aan het feliciteren omdat ze denken dat Truus zelf jarig is. Truus zelf heeft nog niet gereageerdâŠ
*namen zijn gefingeerd om anonimiteit van de hoofdpersonen te waarborgen
Wat een spanning zo op je woensdagochtend.
Ik kreeg voor kerst een nieuw boek, en een vriendin van me had dat boek al eens gelezen maar wou 'm graag herlezen. Dus nu zijn we een mini-boekenclub begonnen en hebben we afgesproken om hem tegelijk te lezen en om de twee hoofdstukken te bespreken. Vanavond gaan we bellen over de eerste twee hoofdstukken en ik heb er al helemaal zin in
Dat ik vanaf vandaag een jaar lang structureel thuiswerk En daarvoor zat ik zonder werk thuis én daarvoor zat ik mij scriptie thuis af te ronden.
Ik wil niet uit bed. Mijn bed is zo lekker warrum
@Sedana donât kill me vanwege mijn plaatje plz
Super leuk idee! En ook mooie stok achter de deur om gewoon door te lezen
Heb ik geen last van de boosterprik, creëer ik van de pijn omdat ik ongesteld wordt. Love dit.
Hoewel, ben echt mega blij dat de booster goed valt. Ik had zoân slechte nacht na mijn vorige prik (janssen) dat ik zelfs zat te huilen bij de ggd omdat ik zo bang was dat dat nu weer zo zou zijn
Succes met het gesprek
Succes!!
Gesprek gehad maar jemig wat een irritant mens is het. Mijn werk is super flexibel re mân uren opbouwen en mag doen wat het beste voor me werkt. (Assistent) bedrijfsarts: ânee je moet per se dit doen want dan pas je in het vooropgezette hokje, niks niet flexibelâ. Gaat ook echt om maar een paar uur. Mens maak het niet moeilijker dan het is. Pffft
Succes!
Wat bedoelen ze met opvoeding missen? (Ben gewoon benieuwd)
Ik ben echt zo kapot moe. Volgens mij als ik thuis kom ga ik eerst een powernap doen.
Misschien ongevraagd advies maar wat voel je als je met je vingers op je borstbeen drukt?